Yksi mies väitti että voi saada ilman siemensyöksyä.Oltiin sängyssä silleen sitten mies nousi yhtä äkkiä pois ja sanoi otit liian kauan suihin.eli mukamas sai heti kun oltiin itse aktissa.kysyin että eihän sul tullu ees spermaa niin vastas että ota biologian kirja käteen ja lue tottakai sain.eikä varmasti tullut tippaakaan spermaa. eli miten se muka sai orgasmin kun ei tullut spermaakaan?
Vastaukset 23
- mies2200
Aika oudolta kuulostaapi.. Tietty jos jätkäs on joku 11-vuotias, niin hyvinkin mahdollista että mitään ei vielä tule. Jos laukee monta kertaa peräkkäin, niin tottakai sperman määrä joka kerralla on pienempi, mutta en itse ainakaan ole sitä saanut kokonaan loppumaan runkkaamallakaan. Aina sieltä jotain lentää.. :D Oon joskus kokeillu myös silleen, että runkkaan ihan siihen rajapintaan ja lopetan, niin spermaa lentää, mutta voi jatkaa siitä samantien että tarttis mitään venailla. Orgasmi ei tietty ole lähellekkään niin voimakas, mutta kiva temppu ku oppii muijan kanssa ton tekemään, niin saa sellasta "välikivaa" ennen sitä päätepysäkkiä ;)
- ....
ON se mahdollista kuulemma, samoin kuin siemensyöksy ilman orgasmia. Tuo orgasmi ilman siemensyöksyä vois olla hyva "palautumisen" nopeuttaja, kun sitä palautumista ei juuri tarvitse tuossa tapauksessa.
Itse olen onnistunut siinä kerran, älkää kysykö miten. - Skalpeerattu
Vain kuuma henkäys kevättuulessa.
- kyl..
eräs kerta likkakaveri teki händjobia minulle, ja sain orgasmin ilman että tuli mitään. kyllä siinä riitti ihmettelemistä, mut oli iha hauskaa kun ei tarvinnu alkaa puhistelee paikkoja :D
- Milla.M
olen kuullut pariltakin eri taholta, että mies voi tosiaankin saada orgasmin ilman siemensyöksyä. Ja tahot ovat sellaisia, että tarinat ovat 100% tosia.
- ahristaa
Voi käydä myös toisikin päin,ole kuullut.
- vaihtoehtoa
Ensimmäinen, joka luultavasti tapahtui oli, että sperma joutuikin virtsarakkoon. Tätä tapahtuu esimerkiksi, jos miehellä on laukeamishetkellä ulkoistapainetta välilihan kohdassa.
Toinen on, että mies voi saada spermattoman orgasmin kiihottamalla persuolessa olevaa "G-pistettä". Tätä tarkoitusta varten on omia dildon -näkösiä kapistuksia.
Ja toki yks on, että on tosiaan leikattu siemenjohtimet, mutta tuskin todennäköinen, kai olis sanonut?- koliatti
Jos miehellä on eturauhasen liikasvua,hänelle määrätään siihen suun kautta otettavia kapseleita,joilla voi olla sellainen vaikutus,että spermaa ei tule yhtään orgasmin yhteydessä.
- eturauhasen
koliatti kirjoitti:
Jos miehellä on eturauhasen liikasvua,hänelle määrätään siihen suun kautta otettavia kapseleita,joilla voi olla sellainen vaikutus,että spermaa ei tule yhtään orgasmin yhteydessä.
tutkimusten yhteydessä tapahtua jotain, jonka seurauksena voisi olla em. ilmiö?
- voi tapahtua
eturauhasen kirjoitti:
tutkimusten yhteydessä tapahtua jotain, jonka seurauksena voisi olla em. ilmiö?
Esim höyläämisen jälkeen voi käydä näin
- että,
voi tapahtua kirjoitti:
Esim höyläämisen jälkeen voi käydä näin
näin olisi käynyt, eikä höyläämisestä tms. ole ollut puhetta?
Mikä muu voisi aiheuttaa ko. seurauksia?
- Tuomas setä
Noin 10 vuotiaana sain kyllä itsetyydytyksessä orgasmeja mutta ei tullut spermaa.
Nyt olen 7kymppinen ja kierros on kai umpeutumassa kun spermaa ei aina juurikaan tule, orgasmi kylläkin, tosin joskus oikein kiihoittuneessa tilassa voi tullakin, mutta ei enää sillä vauhdilla kuin 2kymppisenä.
Tilanne ei ole miehillä kovin poikkeuksellinen.
Kertomastasi en osaa ottaa kantaa, kerron vain oman kokemukseni ja sen mitä olemme kavereitteni kanssa keskustelleet- APua kaipaava
Voiko 14vuotias saada orgasmin jos nainen makaa päällä ja pillu ja kyrpä hinkaa toisiaan vaateete päälle ja suudelaan ja silleee nainen on vanhempi??
Googlettakaa tantraseksi niin saatte faktaa
- ..rt
Sama juttu kuin käydä paskalla,
ok ei hätää, olo hyvä mutta pöntössä ei ole mitään , ei tarvitse huuhdella ja mikä paras ei tarvitse käyttää paperia pyyhkimiseen..
kaverit kerto juttu tosi ne ei valehtele 100% Faktaa - on.
kohtuu yleistä, luulisin. kerran hommailtiin vaimon kanssa niin koin ihan normaalin orgasmin mutta sitten huomasin että mitään ei tullut..serkulle käynyt samallai, sukuvika?
- ................
Ei tuo mitään yleistä ole. Kyllä sieltä aina yleensä jotain tulee kun saa orkun.
Itse pystyn joskus pidättelemään orgasmia jos se on juuri tulissa. Joskus penis vähän väpättää ja tulee hyvän olon tunne ja sen jälkeen penis alkaakin vaipua koomaan. Tuota pidätystä en kyllä laske todellakaan minkään luokan orgasmiksi. Tunne on kuin olisi jättänyt jotain puoleen väliin. Tuollaisen pidätyksen jälkeen kyllä tekee kahta kauheammin saada kunnon orkku. Ihan kiva temppu mutta itse en pysty kyllä jättämään aktia tuohon yhteen puolittaiseen orkkuun.
Se että joku mies saa kunnon tyydytyksen ilman siemensyöksyä ei todellakaan ole yleistä. En väitä etteikö tuo voisi olla totta mutta sen kyllä sanon ettei tuo yleistä ole. - seisokki
................ kirjoitti:
Ei tuo mitään yleistä ole. Kyllä sieltä aina yleensä jotain tulee kun saa orkun.
Itse pystyn joskus pidättelemään orgasmia jos se on juuri tulissa. Joskus penis vähän väpättää ja tulee hyvän olon tunne ja sen jälkeen penis alkaakin vaipua koomaan. Tuota pidätystä en kyllä laske todellakaan minkään luokan orgasmiksi. Tunne on kuin olisi jättänyt jotain puoleen väliin. Tuollaisen pidätyksen jälkeen kyllä tekee kahta kauheammin saada kunnon orkku. Ihan kiva temppu mutta itse en pysty kyllä jättämään aktia tuohon yhteen puolittaiseen orkkuun.
Se että joku mies saa kunnon tyydytyksen ilman siemensyöksyä ei todellakaan ole yleistä. En väitä etteikö tuo voisi olla totta mutta sen kyllä sanon ettei tuo yleistä ole.sulle joka sanoit että siemenjohtimet on leikattu.
Ota bilsan kirja käteen ja lue se.
Kuti lähtee edelleenkin vaikka piuhat on poikki,mutta ilman siittiöitä.
- mitään............
saanut, mutta kai hänellä oli syynsä valehdella....
- Mikko4
Finasterid eturauhaslääke tekee juuri tuon. Vähän tunnutte tietävän asioista. Nyt kun olen päässyt lääkkeistä eroon, niin 2kk jälkeen alkoi taas olla normaali siemensyöksy.
- idiootit!!!
Kysehän on siitä, että mies on harjoitellut tota siemensyöksyn pidättämistä siten, että juuri kun tulee niin pidättää lihaksiaan niin siemensyösyä ei tule mutta orgasmi kyllä.
Googlatkaa tantaseksi - mitvittuu
Olen 15w eikä mullakaan ole ikinä tullut siemensyöksyä, mutta vain orgasmia. siis ehkä aika yleistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞281097Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S65978- 35867
- 109839
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125816- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77622- 51606
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66601- 42599
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31586Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27533Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2522- 49508
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev117498- 94486
- 60474
- 45446
- 39433
- 35417