ja alle sadassa vuodessa kokonaan ilmankin verilöylyä, joka toki käytännössä nopeuttaa.
Saksassa jo yli puolet lapsista syntyy muslimeiksi. Sama on edessä meillä 20 vuoden sisään Astrid Thorsin lisäämän muslimimaahanmuuton ja muslimien meihin verrattuna todella huippukorkean syntyvyyden vuoksi (joka toimii ilmiönä kuin korkoa koron päälle, siis kiihtyen ja jopa kiihtyvyyskin kiihtyen).
No niin, tämähän on vain hyvä asia, saman uskonnon eri versiohan on kyseessä, molemmat samojen alueen uskontojen uskonnoista koostuvat, kuten juutalaisudesta, mitralaisuudesta ja monesta muusta.
Islam syrjäyttää kristinuskon Suomessakin
4
313
Vastaukset 4
- Antti V. Piiterinen
voi asia olla niin, kirkon tutkimuskeskuksen mukaan Venäjällä olisi islamilainen enemistö jo 2052 mutta, pojasta polvi pahenee. Kun islamisti nuori saa maistaa länsimaista hapatusta, niin uskon asiat jäävät vähemälle huomiolle, maallinen hyvä ajaa uskontojen ohi, kuten Suomessakin on tapahtunut.
- Hyvä ottaa huomioon
Että kristillinen kirkkohan se siinä levittää pelkoa arvioillaan. Tunnen moniakin muslimeja jotka ovat niin täynnä länsimaista hapatusta ettei mitään rajaa, sama myös maailman väkirikkaimman muslimimaan, Indonesian, asukkaista. Ja sitä mukaa kun tuonne Arabian alueelle reitit aukeavat enemmän, myöskin länsimainen kulttuuri saa enemmän jalansijaa, ja heidän jumalansa menee samoihin rakoihin kuin kristittyjekin jumala.
...paa lujasti kampoihin...:D
- laivahaisie
Saksassa yli puolet lapsia syntyy muslimeiksi... paskan marjat!
Saksassa syntyvyys on 1,4 / nainen ja
väestöstä 82% on kristittyjä
ja 4% muslimeja.
Kun muslimien syntyvyys% on
keskimäärin kolminkertainen, niin syntyvistä lapsista muslimeja on (3x4%) noin 12%.
12%!
Miten sää saat taaaaaaasssss paisuteltua luvut (valehtelemalla?) tähtitieteellisiksi?
oletko ristiretkellä digitaalisesti? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510