Varastettu Mazda 626 farmari viininpunainen Turusta
Asentajankatu 11 pihasta,paikka nro 10.
Rek:MIB-533 v-MALLI-97.
MAHDOLLISET HAVAINNOT PUH:0400 818461
Varastettu
4
930
Vastaukset
- soittaminen maksaa
Soittaminen maksaa kyllä, mutta kukaan ei ole valmis korvaamaan mitään. Miksi soittaisin?
- Jokke 41
Mä ymmärrän sua,mutta pienestä eläkkeestäni ei kyl oo varaa maksaa palkkioita,mut auto on mulle huonojalkaselle aika tärkeä kapistus et puhelut kyllä yritän maksaa, jos MIB-533 löytyy niiden perusteella.(ehjänä)
- Pike 24
Vanhemissa autoissa ei ole ajonestojuttuja, mutta sellaisen voi hankkia pienellä rahalla.
Hyvä ja toimiva rattilukko 20e on hyvä hankinta. Nuoriso ja narkkarit ei viitsi alkaa yrittämään, vaan valitsevat toisen ajopelin.- Jokke 41
Pike 24 olet oikeassa, halvalla olis tämänki varkauden ehkä estänyt.Mut se on sitä jälkiviisautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764