Moi! Tietäisköhän täällä joku vastauksen...eli mulla on meneillään semmonen Euroopan Unioni-kurssi ja siellä kysytään, että kauanko kesti ns. Itävalta-boikotti ja toiseks, millon Suomi hyväksyi EU:n perustuslaillisen sopimuksen. Kiitos paljon jos joku viitsii vastata:).
Vastaukset 3
- EU:n boikotissa
EU boikotoi Itävaltaa helmikuusta 2000 syyskuuhun 2000 saakka eli 7 kuukautta. Teko oli väärä, koska eihän EU:lla ole oikeutta puuttua demokraattisten valtioiden sisäisiin demokraattisiin asioihin.
Pohjanoteerauksena EU-mepit kieltäytyivät kättelemästä Itävallan edustajia. Missä onkaan sivistys ?
EU:n touhu oli niin tyhmää, että Barrosio saisi mennä Wieniin, polvistua Frans Josefin patsaan juurelle ja pyytää anteeksi boikottia. Se on vähintä, mitä EU:n pitäisi tehdä.- voitollisten vaalien
jälkeen oli yksi syistä, jotka johtivat boikottiin. II maailmansodan tuhot juonsivat alunperin Itavaltaan ja Hitlerin NSDAP-puolueen valtaannousuun.
voitollisten vaalien kirjoitti:
jälkeen oli yksi syistä, jotka johtivat boikottiin. II maailmansodan tuhot juonsivat alunperin Itavaltaan ja Hitlerin NSDAP-puolueen valtaannousuun.
Haiderin puolue oli kansallismielinen ei natsipuolue.
Boikotti tehtiin siksi että kansallismielisyyttä vieroksutaan EU:ssa.
Kaiken pitäisi muka olla yhtä maailmankylää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630