Gangsteri leffat ?

frgteg

Moikka !

Olen leffa friikki ja katson aika paljon elokuvia.

Nyt tarvitsisin apua yhden elokuvan etsimiseen, koska Leffan nimi on kadoksissa :(

Televisiosta tuli elokuva tuossa jokunen aika sitten, on siitä nyt varmaan useampi vuosi

Se kertoo kaveruksista jotka tekevät rikollista toimintaa suuren kaupungin tuntumassa. Elokuva sijouttuu muistaakseni 1920-1930 luvulle.

Muistaakseni osa esittää amerikan italiaanoja ja italialaisia.

Itse en oikein muista leffasta juuri mitään.

Yksi kohta jäi mieleen ja se on kohta jossa yksi kaveruksista harrastaa sexiä nuoren huorahtavan tytön kanssa. Siinä sitten yksi pojan kavereista huomaa että kaveri on hommissa :)

Tämä elokuva ei voi olla Suuri Gangserisota, koska katsoin kyseisen leffan tietokoneella, elokuva oli 2 cd:n avi leffa.

Onko kenellekään hajua tästä leffasta ?

5

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • walrusheart

Scarfacen alkuperäinen versio?

• ytur6y

Ei se tuo voi olla. Se oli uudempi

• Nimetön

On varmaa toi ''Once upon a time in America'' Robert DeNiron elokuva, joka kertoo ensin kun he ovat pieniä poikia jotka tekevät rikoksia kunnes yksi heidän ryhmästään tapetaan ja Robert DeNiro tappaa sitten henkilön joka tappoi hänen ystävänsä ja joutuu vankilaan. Vankilasta tultuaan he tekevät joitain rikoksia.
      Kun he ovat vielä pieniä poikia niin kaksi poikaa nussii tyttöä joka myy itseään.

• Nimetön

ja DVD:ssä on kaksi *CD:tä

• g5eg

Mulla on se once upon a in time america, suuri gangsteri sota ja siinä ei ollut niitä kohtauksia jotka joten kuten muistan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2775
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      431
      2329
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      22
      2185
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2050
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      138
      1723
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1246
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1164
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe