Hei,
isäni kuoli äkillisesti maanantaina ja nyt pitäisi löytää lyhyehkö, koskettava värssy kukkalaitteeseen. Olen nyt selannut ison kasan nettilinkkejä, mutta sopivaa värssyä ei löydy...
Isäni elämänilo oli jo hiipunut vuosia sitten ja nyt menehtyi aivoverenvuotoon 64 vuotiaana. Pääsi siis lepoon, ehkä nyt on onnellinen.
Olisko kellään sopivaa värssyä?
Kiitos etukäteen!
Lyhyt jäähyväistervehdys isälle?
7
15133
Vastaukset
- suurruu
Kiitos isä elämästä.
- ottoni
osaanottoni isäsi poismenon johdosta. olen menettänyt kolme läheistäni vajaan vuoden sisällä. isäni kuolinilmoitukseen laitoin muistolauseen: siellä taivaan asunnoissa kipu sairaus on poissa. tässä olisi vielä toinen muistolause: ei kuolema ole arvoitus, joka kerran ratkeaa, se on ihmisen ihana oikeus väsyneenä nukahtaa. voimia ja jaksamista teille kaikille läheisille.
- oli...
Meillä oli kuolinilmotuksessa tämä: (äiti sana on muutettu isäksi tässä tässä tapauksessa)
eli: Vaikka näimme, että elon liekki on sammuvaa, vaan kun se sammuu se yllättä, koskettaa. Nyt siellä on ISÄLLÄ jo rauhaisaa, ei enää huolta ei murhettakaan. Tuli vastaan maallinen matkanpää, vaan muistot ja kaipaus meille jää. vaikkei tämä nyt varmaan mihinkään kukka värssyyn sovi, niin pistin nyt vaan , se on niin kaunis - Sessa
Hei,
kiitos teille kaikille osanotosta ja värssyistä. Luulenpa, että tuo joska alkaa "Vaikka näimme..." voisi olla hyvinkin sopiva.
Se on kaunis ja myös sellainen, jota ei näe joka sunnuntain kuolinilmoituksissa lehdessä. Kiitos.- se..
on kaunis
- eva.stina
se.. kirjoitti:
on kaunis
Kirjoitin itse pojalleni
Oli enkeli siellä aamuisella tiellä
Tuli jostain taulusta
Lapsuusajan lauletusta laulusta
Siipensä taittoi suojaa laittoi
Niin vahvasti tunsit sä sen
Enkelin kosketuksen
Lepää rakkaani Taivaan Isän kodissa jne.
Hän kuoli liikenneonnettomuudessa keväällä
Toinen oli appiukolleni tämmöinen v 2001
Auta meitä uskomaan että ukin ja isän matka kulkee kohti Taivaan suurta aamua
- Isätön
..etten kykene pitkää värssyä isän hautajaisissa lukemaan.
Minun isäni tosin kuoli täysin yllättäin, ei sairauksia yms.
Minulla oli tällainen:
Kallista särkyi, mit´ elo ei toista
Tuntuu kuin pala ois sydämmestä poissa.
Toisella veljistäni oli : Suo anteeksi Isä kyyneleet nää, ne rakkautta on ja ikävää.
Kuolinilmoituksessa oli meiltä lapsilta:
Kun loistat tähtenä iltataivaan
muistathan lapsias päällä maan.
Teit eestämme, Isä, niin paljon työtä
siitä sinulle kiitos, ja hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006