Kenen kirjasta on virke: menkää te äiti toiseen huoneeseen, siksi aikaa, kun vieraita on, te kun olette niin lihava?
En ihan tarkalleen muista miten virke meni, mutta sisältö on tämä. Tietääkö kukkaan vastauksen?
Kenen
kirjasta?
1
489
Vastaukset
- Arvataan
Ei aavistustakaan mutta veikataan että Volter Kilven kirjasta Alastalon salissa.
Isoisä sanoi että aina kannattaa yrittää, vaikkei saisikaan.
Voisin tässä yhteydessä kysyä että kenen lausuma viisaus on seuraava: Jos maaliskuussa harakka hangella hyppii niin onpi silloin lunta maassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350