Oireeni alkoivat jokunen kuuukausi sitten tunteella että nyt on jotain pielessä. hakeuduin lääkäriin ja minulla todettiin sisäisiä pukamia, jotka hirtettiin.
No, oletin, että syy oli siinä, mutta ei . Kivut ovat lisääntyneet, tutkittu on jo joka paikka, tähystetty suolistot ja muut. Mitään poikkeavaa ei löydy edes magneettikuvissa.
Nyt on äärettömän kuisallinen pakaroiden sykkivä kipu jatkunu jo kauan.
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia ja jos niin miten on saatu hoidettua.
Buranat, Panadolit sun muut ei auta. Nyt Lyrica kokeilussa. Ei tunnu auttavan sekään, sekava olo vaan tulee. Onko tällaselle vialle jotain selitystä, lääkärit kattoo mua jo vähän sillee ettei oikein usko- kipu on oikeesti todellinen ja paha. Antakaa hyvät ihmiset neuvoja jos vaan joku osaisi kertoa mistä tällanen voi johtua ja mihin enää voi mennä tutkittavaksi.
nytkin on sellainen olo sykkimisen lisäksi että ihan kuin heilisin ja on ihan vaikea kirjoittaakin. HELP!!!!
kramppaavat pakarat
3
1980
Vastaukset
- pahentaaa asiaa
ainakin lyrica, aika hepposin eväin taas lääkäri yrittää ansaita lääkeyhtiöltä rahojaan....
onko perssilmä kosteana koko ajan?'
mihin kohtaan sykkiminen provosoituu?
onko selkö ollut kipeä tai muu tuki ja liikuntaelin osio?- missä syy?
Tosi mukavaa kun joku kommentoi.
perssilmä ei ole kosteana lainkaan.
sykkiminen tai hakkaaminen, miten sitä nyt kutsuisi, tuntuu siltä kuin isot pakaralihakset heittelisivät edestakaisin, välillä enemmän vasemmassa pakarassa.
Enemmänkin nämä kaikki sykkimiset ja heittelyt tuntuvat alaspäin kuin selkään.
Selkä tai muu tu-li-osa ei missään vaiheessa ole ollut kipeä, sehän tässä hassua myös on.
Miksi arvelet , että Lyrica pahentaa tilannetta, ihan mielenkiinnon vuoksi kysyn koska en itsekään todellakaan sitä mielelläni ota.
- Vertical position
Jo vuosia sitten minulle tapahtui, että vasen jalka aivan äkisti ei totellut aivojen käskyä. Pystyin otamaan vain lyhyen askeleen ja juostessa meinasin kaatua.Fysioterapeutti totesi syylliseksi keskimmäisen pakaralihaksen. Sen hoito kesti melkoisen kauan, ja kävelemisessä oli monia vaiheita, opettelun luontoisia ja keskittymistä vaativia. Kuulin, että tuon lihaksen kramppaus on aika yleinen ongelmien aiheuttaja.Alkusyystä en tiedä. Henkinenkin puoli on mahdollinen.
Minulla ei ole mitään lääkitystä, ja liikkuminenkin on palautunut kokemani jälkeen aika normaaliksi. Avainsana siis tässä olisi fysioterapia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006