Haluaisin tietää että:
1. minkä maalainen kolikko tämä on?
2. Minkä arvonen tämä on? (verrattuna muihin kolikkoihin)
3. pystyykö tota käyttämään tavallisesti suomen kaupoissa?
Ja kolikon kuva on siis ---> http://img403.imageshack.us/my.php?image=kolikotir9.jpg&s=1
Mikä kolikko?
5
1199
Vastaukset
- Thaimaasta
Arvoa kysy valuuttavaihtofirmoilta, ei käy Suomessa
- No joo
1. Thaimaalainen 10 bahtin kolikko
2. Arvo xe.comin tämänpäiväisen listauksen mukaan vastaa 0.215 euroa eli noin 20 senttiä.
3. No mitäs luulisit? Mietipäs asiaa ihan pikkuisen omassa pääkkösessäsi. Pystyykö Thaimaan rahalla maksamaan Suomen kaupoissa?
No, mitäs pikku aivosi tähän nyt sitten vastaavat?- ----___--
Kun mulla ei oo koskaan tollasta rahaa tullu mistän vastaan niin enhän mä voi sitä mistään tietää että voiko sillä suomessa maksaa mitään tai minkämaalainen se olisi....kun sukulaisist ei kukaan tietäny niin päätin kysyä näiltä keskustelupalstoilta.
- No joo
----___-- kirjoitti:
Kun mulla ei oo koskaan tollasta rahaa tullu mistän vastaan niin enhän mä voi sitä mistään tietää että voiko sillä suomessa maksaa mitään tai minkämaalainen se olisi....kun sukulaisist ei kukaan tietäny niin päätin kysyä näiltä keskustelupalstoilta.
Käsittelet kai sen verran rahaa päivittäisessä elämässäsi, että tunnistat eurokolikot? Ja tiedät että Suomen valuutta on euro?
Ja tiedät varmaan senkin, että muualla maailmassa puolestaan on vaikka mitä eri valuuttoja?
Joten ymmärrän kyllä kysymyksesi ensimmäiset kaksi osaa (minkä maan kolikko ja minkä arvoinen), mutta en kolmatta osaa.
> niin enhän mä voi sitä mistään tietää että voiko sillä suomessa maksaa mitää
No jos kerran kolikko ilmiselvästi ei ole suomalainen, euroarvoinen kolikko, miten ihmeessä sillä voisi Suomessa maksaa mitään? - täti
No joo kirjoitti:
Käsittelet kai sen verran rahaa päivittäisessä elämässäsi, että tunnistat eurokolikot? Ja tiedät että Suomen valuutta on euro?
Ja tiedät varmaan senkin, että muualla maailmassa puolestaan on vaikka mitä eri valuuttoja?
Joten ymmärrän kyllä kysymyksesi ensimmäiset kaksi osaa (minkä maan kolikko ja minkä arvoinen), mutta en kolmatta osaa.
> niin enhän mä voi sitä mistään tietää että voiko sillä suomessa maksaa mitää
No jos kerran kolikko ilmiselvästi ei ole suomalainen, euroarvoinen kolikko, miten ihmeessä sillä voisi Suomessa maksaa mitään?Sattumoisin eksyin tänne ja huomasin tämän keskustelun. Näyttääpä menevän kuitenkin Thaimaan rahat iloisesti eurojen kanssa sekaisin. Nimittäin minulta löytyi lompakosta vastaava kolikko, jonka alkuperää ryhdyin juuri äsken selvittämään.
Ja ihan on vaihtorahana kaupasta saatu kakseurosen tilalla. Hieman paksumpi on, mutta muuten samankokoinen. Ovelaa joltakin kiireissään maksaa, jos ei kassa huomaa, saa hyvän katteen rahalleen, jos kerran arvo on murto-osa kahdesta eurosta. Kuinkahan paljon tätä tapahtuu?? Pitääpä olla vastedes tarkempana.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759