Rukous

Jeesus sinä näät sen naisen, minun entisen ihanan kaasoni jolla on syöpä kaulassa.
Anna sen sairauden kääntyä voitoksi jollakin tavalla! Älä anna hänen miettiä enää tulevaisuutta ja sitä että joku muu tulee hänen lapsensa äidiksi ja mitä on kuoleman jälkeen.
Näytä se hänelle että hän voi sydän rauhassa joko kuolla sinun syliisi pois tästä maailmasta jonka ruhtinas on todella saatana!
Sinä, Jeesus et anna niinkuin maailma antaa, vaan rauhan ja auttajan olet antanut meille taivaasta, Pyhän Hengen.
Kiitos että johdatat uskovan hänen luoksensa ja hän saa kaikki suuretkin syntinsä anteeksi, Sinun nimessäsi rakas Jeesus.
Isä meidän olethan taivaassa,,,pyhitetty olkoon sinun nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi. Tapahtukoon sinun tahtosi niin maan päällä niin kuin taivaassa. Anna MEILLE meidän syntimme anteeksi,anna meille meidän jokapäiväinen leipämme, äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät pahasta!
Sillä sinun on valtakunta voima ja kunnia Herra.
Anteeksi rakas Isä kaikki syntimme. Pelasta meidät.

25

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasi rukoukseen.

      Kiitos Jeesus, että pelastat tämän ihmisen. Sinulle se on mahdollista, kiitos siitä.

    • esitän

      rukouksen Jumalalle ja toivon, että muutkin rukoilevat tämän asian puolesta:
      Aivan näinä päivinä olen saanut kuulla monelta murheen murtamalta ihmiseltä, miten heidän nuorensa ovat sairastuneet psyykkisesti.
      Rukoillaan, että Jeesus tulee heidän elämäänsä tuoden vapauden totuudessa ja rauhan ja ilon sen myötä.

      Mikä tekee nyt tätä nuorten ihmisten murtumista. Varmasti tämä rakkaudeton aika, sillä useimpien rakkaus on kylmettynyt ja jopa kuollut.

      • ettei

        joku pääsisi pilkkaamaan, että tuota se usko teettää.
        En tunne näitä nuoria, enkä heidän omaisiaan, mutta jotkut sanovat, että Jeesus on antanut minuun lohduttavan ja parantavan valon ja siksi minulle usein kerrotaan tälläisistä vaikeista tapauksista ja pyydetään joko ottamaan heihin yhteyttä, tai pyydetään lupaa, että saisivat ottaa minuun yhteyttä, tai rukoilemaan heidän puolestaan.


      • ohjannut niin että sairaaloista saa joskus joku terveydenkin takaisin. Ole sinä niiden nuorten kanssa.


    • uuden telkkarin

      gigantista?

      • saanut. niitä pitäs olla

        kaksi.


      • kirjoita jukka, vaikka sano...
        saanut. niitä pitäs olla kirjoitti:

        kaksi.

        sulla on tärkeää asiaa?


      • miksi sä
        saanut. niitä pitäs olla kirjoitti:

        kaksi.

        telkkarin haluat?


      • TV:n
        miksi sä kirjoitti:

        telkkarin haluat?

        yksi mulle ja yksi mun pojalle. sen takia kaksi.


      • samalle sohvalle
        TV:n kirjoitti:

        yksi mulle ja yksi mun pojalle. sen takia kaksi.

        kattomaan? vai kattooko sun poikas sellaisia juttuja, joista et itse välitä?


      • aururaboreallis.........
        samalle sohvalle kirjoitti:

        kattomaan? vai kattooko sun poikas sellaisia juttuja, joista et itse välitä?

        se tarvitsee tv:n pelaamista varten. ohjelmissa on myös ikärajoja, en välitä samoista kun se.
        Uusi sohvakin ois kiva saada.


      • pelaaminen
        aururaboreallis......... kirjoitti:

        se tarvitsee tv:n pelaamista varten. ohjelmissa on myös ikärajoja, en välitä samoista kun se.
        Uusi sohvakin ois kiva saada.

        aiheuttaa väkivaltaisuutta lapsessa? heitä poikasi pelikoneet roskiin vaan. :)


      • auroraboreallis............
        pelaaminen kirjoitti:

        aiheuttaa väkivaltaisuutta lapsessa? heitä poikasi pelikoneet roskiin vaan. :)

        ikärajat on tärkeät. niistä muistuttasin kaikkia kotiäitejä.


      • merkitystä
        auroraboreallis............ kirjoitti:

        ikärajat on tärkeät. niistä muistuttasin kaikkia kotiäitejä.

        lapsesi oppii olemaan välinpitämätön väkivaltaa ja tappamista kohtaan. uskovainen äiti ei moista suvaitse


      • auroraboreallis..........
        merkitystä kirjoitti:

        lapsesi oppii olemaan välinpitämätön väkivaltaa ja tappamista kohtaan. uskovainen äiti ei moista suvaitse

        voi mitään, jos ei noudata niitä sääntöjä.


      • aikuisenkin
        auroraboreallis.......... kirjoitti:

        voi mitään, jos ei noudata niitä sääntöjä.

        joten jos rakastat lastasi, heität pelit menemään kuin naarastiikeri!


      • psssst
        TV:n kirjoitti:

        yksi mulle ja yksi mun pojalle. sen takia kaksi.

        kelpaako 70-lukunen, puumallinen? :)

        Tarvii sen digiboksin, tai vastaavan liittimen. Vanha lähtee kämpiltä kyllä aivan ilmaiseksi jos kiinnostaa.


    • christian_29

      nyt täällä taas piipahdan.

      Kiitos Jeesus, että annat muistaa tämänkin rukousaiheen. Ja monet muutkin!!

      Siunausta sinulle aurorab... Jeesukselle olet valtavan Rakas! Ei unohdeta.

    • frihet

      Mitä tarkoittaa kaasoni?

      "Jeesus sinä näät sen naisen, minun entisen ihanan kaasoni jolla on syöpä kaulassa"

      Sit tuolla alempana tarpeitasi esitit, esim. 2 TV:tä, siihen sanon vain että suuremmatkin perheet yhdellä telkalla tulevat toimeen.

      Onko sun sohva siinä kunnossa, et se olis aika vaihtaa.
      Minä vaan ajattelin kun joka kesä on sohvani sinne Suomeen jättänyt ja kun suuremmalla autolla olen liikkeellä, niin usein lepäilen autossani ja kalustan sen täältä lähtiessä ihan sitä varten että jätän huonekalut Suomeen tarvitsijoille, joten ehkä keväällä voin sulle sohvan jättää.
      Nyt kun tulen kuun vaihteessa, niin silloin en voi tuoda, vaikka viivähdän sillä puolen pari viikkoa.

      Mut sinulla on kait numeroni tallessa, et voit soittaa, jos on tarvetta, tai jos tän kirjoitukseni lukeset, nii laita jokin merkki.

      Tuskaa ja murhetta on maailma täynä, emmekä edes me kristityt siltä välty, ei vältynyt Paavalikaan.
      Tässä olkoon lohdutus, joka antaa uutta uskoa eteenpäin.

      11 Ei niin, että minä puutteen vuoksi tätä sanon; sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään.
      12 Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa.
      13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
      14 Kuitenkin teitte hyvin, kun otitte osaa minun ahdinkooni.

      1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
      2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
      3 Me emme missään kohden anna aihetta pahennukseen, ettei virkaamme moitittaisi,
      4 vaan kaikessa me osoittaudumme Jumalan palvelijoiksi: suuressa kärsivällisyydessä, vaivoissa, hädissä, ahdistuksissa,
      5 ruoskittaessa, vankeudessa, meteleissä, vaivannäöissä, valvomisissa, paastoissa;
      6 puhtaudessa, tiedossa, pitkämielisyydessä, ystävällisyydessä, Pyhässä Hengessä, vilpittömässä rakkaudessa,
      7 totuuden sanassa, Jumalan voimassa, vanhurskauden sota-aseet oikeassa kädessä ja vasemmassa;
      8 kunniassa ja häpeässä, pahassa maineessa ja hyvässä, villitsijöinä ja kuitenkin totta puhuvina,
      9 tuntemattomina ja kuitenkin hyvin tunnettuina; kuolemaisillamme, ja katso, me elämme, kuritettuina emmekä kuitenkaan tapettuina,
      10 murheellisina, mutta aina iloisina, köyhinä, mutta kuitenkin monia rikkaiksi tekevinä, mitään omistamatta, mutta kuitenkin omistaen kaiken.

      • ihana oot jos keväällä saan sulta uudesn sohvan.
        En tiedä kuinka kiittäisin.
        Saan Jukalta sun numeron kun pyysi soittamaan kun on jotain tärkeää asiaa.
        Soitan kunhan vaan voin.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        ihana oot jos keväällä saan sulta uudesn sohvan.
        En tiedä kuinka kiittäisin.
        Saan Jukalta sun numeron kun pyysi soittamaan kun on jotain tärkeää asiaa.
        Soitan kunhan vaan voin.

        Raamatun lauseista myös.


      • frihet
        auroraboreallis kirjoitti:

        ihana oot jos keväällä saan sulta uudesn sohvan.
        En tiedä kuinka kiittäisin.
        Saan Jukalta sun numeron kun pyysi soittamaan kun on jotain tärkeää asiaa.
        Soitan kunhan vaan voin.

        Minun Suomen numero on 0414841943 ja se toimii täälläkin puolella, eikä sinun tartte maksaa ulkomaan linjaa, vaan se veloitetaan minulta.

        Sullahan oli ne synttärit ja minä lupasin ne pulla kahvit, nii ehkä muutamme ne sohvaksi?

        No odotellaan keväisempää ilmaa, tai sanotaanko lämpimämpiä.

        Täällä on kyllä ollut keväisen tuntuista tänään, mut nythän olemme vasta Helmikuussa.

        Sii kopsaa numero, joku sanoi, että numeroa ei tulis palstalle laittaa, mut ei kait se ketään häiritse, jos tän kerran.

        Kiitti tuon sanan selvennyksestä ja koitahan tyttö pärjäillä, keralla Jeesuksen.


      • frihet kirjoitti:

        Minun Suomen numero on 0414841943 ja se toimii täälläkin puolella, eikä sinun tartte maksaa ulkomaan linjaa, vaan se veloitetaan minulta.

        Sullahan oli ne synttärit ja minä lupasin ne pulla kahvit, nii ehkä muutamme ne sohvaksi?

        No odotellaan keväisempää ilmaa, tai sanotaanko lämpimämpiä.

        Täällä on kyllä ollut keväisen tuntuista tänään, mut nythän olemme vasta Helmikuussa.

        Sii kopsaa numero, joku sanoi, että numeroa ei tulis palstalle laittaa, mut ei kait se ketään häiritse, jos tän kerran.

        Kiitti tuon sanan selvennyksestä ja koitahan tyttö pärjäillä, keralla Jeesuksen.

        0404606644. Nyt on puhelin ei talossa ku mitä itse olen.
        Mutta sitten kun olet sillä mainitsemalla toisella reissulla niin jos ehdit ensin.
        Nyt taidan ottaa kupin teetä ja luen ne Sananpaikat huolella.


    • sinä olet sama parantaja kuin ennen kuin tänään ja huomenna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3806
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      237
      3412
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2653
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2171
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      22
      2166
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2027
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1815
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1812
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      315
      1546
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1402
    Aihe