Minä tunnustan Kosovon heti! Onnea Kosovo!
Kosovo itsenäistyi
64
7322
Vastaukset
- kannustaja mies
En tunne miestä mutta onnea matkalleen.
- On Oil Boys
Ja minä TUNNISTAN kaikki
USAN tukikohdat.- Nimetön
tunnustan vain Neuvostoliiton jota ei enää ole :(
- KATSO LINKKI JA TUTUSTU
http://video.google.com/videoplay?docid=6317247058692012313&q=albania mafia&total=109&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=4
http://video.google.com/videoplay?docid=7004294135355279182&q=kosovo mafia&total=105&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=8
http://video.google.com/videoplay?docid=-1404786590288851640&q=kosovo mafia&total=105&start=30&num=10&so=0&type=search&plindex=9
- tämä päivä
toivotaan että ....
- se alamäki
alkaa. Maakunnassa ei ole "yhtään mitään" mitä itsenäinen valtio tarvitsee. Ei minkäänlaista vientiartikkelia saati sellaista mikä voisi ulkomaista rahaa kiinnostaa. Työttömyyttä ja siitä johtuvaa rikollisuutta/korruptiota sensijaan riittää. Se, että itsenäisyys perustuu muiden avustuksille, ei voi olla kovin kauaskantoisia seurauksia. Ja kuinka paljon paikalliset sitten ymmärtävät sitä että itsenäisyyden eteen on oikeasti tehtävä jotain.
- Kosova
Sairasta on se, ett on teill suomalaisilla pokkaa laittaa yhtää mitää liittyen Kosovan itsenäisyyteen.
Suomen historian ny kaikki tietää. Sairaita ihmisiä koko maa, sen maan historiaki kertoo. Pelkäätte edelleen venäläisiä ja maanne puolesta. Kosova sentään sotinut monta sotaa ja silti ollaan tässä pisteessä.
Itsenäinen valtio nyt ja aina. Ja ennen ku näsäviisastellaan menkääpäs tiedostomattomat, ei koskaan kiitolliset ihmiset lukemaan asiasta enemmän.
Kosova itsenäinen valtio nyt ja aina!
- TUNNUSTA
LAITTOMAA ITSENÄISYYSJULISTUSTA.
- Luterilainen mummo
Tuetko sitten niitä, jotka murhasivat tuhansia siviilejä v 1995. Sellainen valtio on Serbia. Hävettää kuulua YK.hon joka salli aikoinaan tuon kansanmurhan.
- niinpä...
Suomi julisti yhtä laittomasti itsenäisyytensä... Että Venäjään takasin vaan kun sillai laittomasti yritettiin irti...
- Historioitsija
Mielenkiintoinen käsite tuo laillisuus. Mikä valtio mielestäsi on tässä tapauksessa siinä asemassa, että voi puolueettomana määritellä laillisuuden? YK:n asiahan ei ole puuttua tällaisiin tapahtumiin. Jäsenvaltiot vastaavat omista kannanotoistaan.
Jos kautta historian olisi esim. aina kysytty kaikkien naapurivaltioiden mielipidettä itsenäistymiseen, ei monikaan maa olisi itsenäinen. Useimmat valtiot ovat jopa joutuneet sotimaan sen edestä. Useamman kerran vieläpä.
Minä harkitsisin Kosovon tunnustamista. Jos olisin valtio. Yksittäisenä kansalaisena se ei oikein onnistu. Onnea silti kosovolaisille, sujukoon kaikki rauhanomaisesti! - NEVER
Laiton päätös eikä kansainvälisen oikeuden mukaan näin voi tehdä. Törkeää ja yksipuolista.
- Nimetön
Itsenäisyysjulistus ei koskaan ole laiton.
- sinähän se historian maiste...
Luterilainen mummo kirjoitti:
Tuetko sitten niitä, jotka murhasivat tuhansia siviilejä v 1995. Sellainen valtio on Serbia. Hävettää kuulua YK.hon joka salli aikoinaan tuon kansanmurhan.
Ja muslimitko eivät sitten niinku murhannet serbejä ja kroaatteja? Ja kroaatitko ei sitten niinku murhannut muslimeja ja serbejä? Ymmärrätkö: sinua on vedätetty. Kaikki tappoivat toisiaan, jokainen maa ja kansa on yhtä syyllisiä.
Sinun logiikkaasi: v...u, vähänkö hävettää kun Suomi on YK:ssa kun suomalaiset tappoivat niin sikana venäläisiä 39 -45 ja vielä v..u pe...kele toisiaan 1918. On se vaan niin väärin.
Lue historian kirjaasi tarkemmin niin teidät mistä kirjoittaa.
- jaf
Taas EU-lle yksi elätettävä maa!
- tunnustan minä
Onnea Kosovo ja kosovolaiset !
- alexndrea3
Kun sitä televisiosta katselin ,ihan liikutuin ja ajattelin että tosi hieno hetki ,samassa palasin ajassa taaksepäin kun Suomi sai itenäisyyden ja meille kaikille se on jotain niin sanoinkuvaamatonta ja edellytys omalle kansalliselle olemassaololle joten paljon onnea ja siunaustakin .
- dibvjwn
tarkoittaaks tämä et kosovo pakolaiset lähtee pois suomesta takas kosovoo?
- Vasaij
Onneksi olkoon Kosovo. Kosovo on nyt itsenäinen valtio, jossa asioista päätetään itsenäisesti... sitten minä ehdotan sellaista asiaa, että Serbia hakee Euroopan Unionin ja sotilasliitto Naton jäsenyytta.
- velho!
Kun Ahtisaari otti neuvottelu vastuun Kosovon tilanteesta, niin ajattelin ison miehen ottaneen mahdottoman tehtävän. Ihme äijä! Kun Ahtisaaresta aika jättää niin patsasta väsäillään ja suur-mies muodostuu tekemättä. Miehessä on jotain mitä oma aika ei ymmärrä.. Onnea Kosovo! Uusi aika Serbialle! Onnea Ahtisaari!
- sillä on, ihan sama
Ei vaikuta minun elämiseen mitenkään, minulla ei sinne ole koskaan vara mennä lomaileen ja minä en sieltä saa mitään kulutus tavaroita ni ihan sama vaikka olis räjäytetty koko maa-alue.
- jenkit kaiken takana
Ettekö hyvät ihmiset ymmärrä että jenkit ja mr. yrjö pussi ovat koko Kosovon 'itsenäistymisen' takana. Saavat itselleen nukkevaltion Balkanille ja helevetin ison tukikohdan sinne. Paskat niitä kiinnosta mikään muu. Ja Suomi pokkaa ja melkein koko muu Eurooppa. Serbejä on koko ajan potkittu päähän ja kaikki on aina lehdistön mukaan serbien vika. Kukaan ei ole raportoinut etä kymmeniä kirkkoja on poltettu Kosovossa ja serejä tapettu. Muslimienemmistöinen albaaniväestö saa kaiken sympatian. MINUN SYMPATIANI OVAT SERBIAN PUOLELLA!!! Ajatelkaa omilla aivoillanne älkääkä jenkkien!
- EU demokratia
Olen samaa mieltä EU tyhmyys tulee liian kalliiksi koko EU demokratia kun myös vaan USA hyödyttämisen takia. Bush pönttöpää itse ei tiedä mitä se haluaa ensin kouluttaa ja aseistaa terroristeja ja sitten koko paska jää eurooppalaisille hoitamiseen ja apuun.
SIITÄ MITÄ ITSE KYLVÄT SIITÄ ITSE NIITÄT. - Nimetön
Tännekin pitäis saada muutama Usan tukikohta.
Olis kansainvälisempää meininkiä. - isomasa2
EU demokratia kirjoitti:
Olen samaa mieltä EU tyhmyys tulee liian kalliiksi koko EU demokratia kun myös vaan USA hyödyttämisen takia. Bush pönttöpää itse ei tiedä mitä se haluaa ensin kouluttaa ja aseistaa terroristeja ja sitten koko paska jää eurooppalaisille hoitamiseen ja apuun.
SIITÄ MITÄ ITSE KYLVÄT SIITÄ ITSE NIITÄT.Nato tarvii tukikohdan balkkanille, että saa laitettua ohjuspuolustusjärjestelmän sinne mukamas Iranin ja Pohjois-Korean varalle.
Sitä paitsi Kosovossa on iso lyijykaivos missä Ranskalaisilla on iso osake enemmistö. Sen takia siellä käytiin Kosovon sota, Nato pommitti Kosovoa valtavasti.Nyt Kosovossa on muslimit päättämässä miten päätökset tehdään mahtaako demokratia pelata.Sodan aikana Suomestakin lähti nuoret miehet taistelemaan Kosovoon, sitten kun saivat siipeensä tultiin takaisin tänne hoidattamaan vammojansa, että silleen.Kosovossa on korrupio ja rikollisuus väestöpohjaan nähden korkeinpia Euroopassa väestöpohjaan suhteutettuna. - albana
EU demokratia kirjoitti:
SIITÄ MITÄ ITSE KYLVÄT SIITÄ ITSE NIITÄT.onko se sitten pois sinun rahoitasi jos kosovo on nyt muiden maiden elätettävä maa? voi että minä saallin teidä oikeesti. karseita ihmisiä kerta kaikkiaan, että tietäisitten millainen maa kosovo on....MUTTA SINNE AIJON KYLLÄ MUUTTAA SILLÄ KOSOVO ON NYT ITSENÄINEN VALTIO:) paras asia mitä elämässäni on tapahtunut. onneksi pääsemme takaisin sinne minne kuulumme. mut eiköhän suomalaiset jossain vaiheessa tupsahda kosovoon Turisteina:) joten siel sit nähdään...:)
- mkekkonen
Nimetön kirjoitti:
Tännekin pitäis saada muutama Usan tukikohta.
Olis kansainvälisempää meininkiä.mitä ne uus avuttamat omahyväset lollerot muka täällä tekis jauhaus sontaa
- itsenäistyä
>Palestiinalaiset haluavat myös "Kosovo-ratkaisun"
- Ei Kosovo ole meitä kummallisempi. Jos Kosovo kykeni yksipuolisesti julistautumaan itsenäiseksi ja saamaan tunnustuksen Yhdysvalloilta ja monilta muilta valtioilta, miksemme mekin? Rabbo kysyi.>
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1490863 - isomasa2
Itsenäisyysjuhlien jälkeen koittaa arki,ettei vaan tule rapula,jos kaikki haluaa olla kenraaleja.Nyt on työnteon aika eikä aleta uhoamaan naapureille,on helppoa kulkea kädet kahta puolen ja odottaa,että EU ja Setä Samuli auttaa.Tietenkin haetaan EUn jäsenyyttä ,että saadaan tukiaisia, Suomen päättäjätkin ovat hyvin höveliä, että pitää auttaa, rahaa syydetään muutenkin turhan päiten pitkin Euroopan syrjä kulmille.
- PASKA EU
KOSOVO ALBANIT OVAT OLLEET SERBIASSA AINA PAKOLAISINA JA NYT AHTISAARI HEILLE MYÖNTÄÄ OMA VALTIO KUUNTELEMASSA JA TOTEUTTAMASSA PASKAN BUSHIN PÄÄN TOIVEET? MITÄ MIELTÄ ON SUOMALAISET KUN VIIDENKYMMENEN VUODEN PÄÄSTÄ SUOMESSA ON ENEMMÄN ALBANEJA KURDEJA JA SOMALEITA? JAKAAKO SUOMI HEIDÄN TAHDON PERUSTEELLA? TYHMÄ AHTISAARI PASKAPÄÄ
- TOTUUS SE ON
ALBANIT ON MAAILMAN PELKUREITA KANSA KUKA VAAN MENEE SINNE MIHIN TUULI PUHALTAA. JA TULE PÄIVÄ KUN KOSTAUTUU ITSE ITSELLE JA LASKU TULEE LIIAN KALLIIKSI VALITETTAVASTI KOKO ALBANI KANSALLE.
- albana
TOTUUS SE ON kirjoitti:
ALBANIT ON MAAILMAN PELKUREITA KANSA KUKA VAAN MENEE SINNE MIHIN TUULI PUHALTAA. JA TULE PÄIVÄ KUN KOSTAUTUU ITSE ITSELLE JA LASKU TULEE LIIAN KALLIIKSI VALITETTAVASTI KOKO ALBANI KANSALLE.
Vielä Kerran Keroon sanon teille totuuden teistä suomalaisista, mitä kosovolainen ei tekis. Kuka kosovolainen äiti tähän mennessä on jättänyt pinen lapsensa yksin kotiin ja mennyt juomaan opää täyteen viinaa lastentueilla???? ei kukaan tähän mennessä vielä, kuin suomalaiset äidit! Ja Seuratkaa Hieman lehtiä, mitäsuomessa päivittäin suomalaiset tekee...mitä paskaa !!! ei kukaan hyppää junan etee meillä kosovossa..ei kukaan äiti jätä vauvaa yksin kotiin..ei kukaan albaani ole tähän vielä pelännyt ketään...eli jos ei serbejä NIIN vähemmät Suomalaisia. hankkikaa aivoja, ja jos ei niitä suomesta saa, niin kosovossa niitä löytyy mutta ei tyhjäpäisille paskiaisille ihmisille. ei rasisiti kansalle. MENKÄÄ KOKO VALTIO HOITOON. teille ei mikään koskaan riitä. Kuten Iltalehdessä sanottiin. Suomi on yksinäinen ja masentunut valtio..ihmiset siis:):);)
- sitten
albana kirjoitti:
Vielä Kerran Keroon sanon teille totuuden teistä suomalaisista, mitä kosovolainen ei tekis. Kuka kosovolainen äiti tähän mennessä on jättänyt pinen lapsensa yksin kotiin ja mennyt juomaan opää täyteen viinaa lastentueilla???? ei kukaan tähän mennessä vielä, kuin suomalaiset äidit! Ja Seuratkaa Hieman lehtiä, mitäsuomessa päivittäin suomalaiset tekee...mitä paskaa !!! ei kukaan hyppää junan etee meillä kosovossa..ei kukaan äiti jätä vauvaa yksin kotiin..ei kukaan albaani ole tähän vielä pelännyt ketään...eli jos ei serbejä NIIN vähemmät Suomalaisia. hankkikaa aivoja, ja jos ei niitä suomesta saa, niin kosovossa niitä löytyy mutta ei tyhjäpäisille paskiaisille ihmisille. ei rasisiti kansalle. MENKÄÄ KOKO VALTIO HOITOON. teille ei mikään koskaan riitä. Kuten Iltalehdessä sanottiin. Suomi on yksinäinen ja masentunut valtio..ihmiset siis:):);)
muuta kiittämätön rasisti sitten muualle ja opettele suomen kieli kunnolla ennen kuin kirjoittelet.
- albana
sitten kirjoitti:
muuta kiittämätön rasisti sitten muualle ja opettele suomen kieli kunnolla ennen kuin kirjoittelet.
oon valitettavasti asunut Suomessa koko ikäni:) ja tuskit itsekään osaat paremmin. miten te voitte olla niin helvetin itserakkaita???
- hgmhm
albana kirjoitti:
oon valitettavasti asunut Suomessa koko ikäni:) ja tuskit itsekään osaat paremmin. miten te voitte olla niin helvetin itserakkaita???
jos siltä tuntuu täytyy sitten muuttaa sinne missä on parempi.eikö se näin ole?ja jos jossain itserakkaus kukoistaa niin sinun tekstissäsi.loppupelissä kaikki kansat ja ihmiset ovat samanlaisia omine hyvine ja huonoine puolineen.ymmärrät kun kasvat ja vanhenet hieman enemmän.
- albana
hgmhm kirjoitti:
jos siltä tuntuu täytyy sitten muuttaa sinne missä on parempi.eikö se näin ole?ja jos jossain itserakkaus kukoistaa niin sinun tekstissäsi.loppupelissä kaikki kansat ja ihmiset ovat samanlaisia omine hyvine ja huonoine puolineen.ymmärrät kun kasvat ja vanhenet hieman enemmän.
että suomalaiset ihmiset kirjottelee kaikenlaista paskaa kosovolaisista. jos meitä loukataan, loukkaamme takas. mutta emme koskaan tee niin ensin. olen kyllä aikuinen ihminen. ja minulla on myös perhe että tiedän ihan tarpeeksi kaikesta.
- dbdb-lih
albana kirjoitti:
että suomalaiset ihmiset kirjottelee kaikenlaista paskaa kosovolaisista. jos meitä loukataan, loukkaamme takas. mutta emme koskaan tee niin ensin. olen kyllä aikuinen ihminen. ja minulla on myös perhe että tiedän ihan tarpeeksi kaikesta.
no jos siis luet ensimmäisen viestin ketjusta, huomaat ettei se luultavimmin ole suomalaisen kirjoittama kielioppivirheiden vuoksi.100% varmuutta ei tietenkään ole.tuollaiset viestit pitää jättää omaan arvoonsa.
- albana
dbdb-lih kirjoitti:
no jos siis luet ensimmäisen viestin ketjusta, huomaat ettei se luultavimmin ole suomalaisen kirjoittama kielioppivirheiden vuoksi.100% varmuutta ei tietenkään ole.tuollaiset viestit pitää jättää omaan arvoonsa.
:/ niin se on. mut me vaan liikutuimme
- IKUISESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Katsokaa, tässä vasta pieni osa totuutta. Radikaalit albaaniterroristit pahoinpitelivät serbejä, vasta tämän jälkeen Milosevic lähetti joukot suojellakseen serbejä:
http://www.youtube.com/watch?v=LU00bcZ-G5k
Albaanit ja kaikki muut roistot pois Suomesta, te tulette palamaan helvetissä!!!!
Serbia on kuitenkin iät ja ajat kestänyt ja tulee kestämään, Kosovo on Serbian sydän!!!- Kosovolainen
Jos joku tässä maailmassa on ollu sokea, niin voisi sanoa että koko maailma on ollu sokea!
ei ketään tuntee KOsovon historia eikä mitään siitä mitä sen sisällä on tapahtunut!
Kosovon historia ovat kirjoittaneet serbit ja tottakai muuttanu sitä että mitä hyvää serbit muka teki jne. mitä ei pitäny paikkaansa! vuosisatoja albaanit elivät väkivallassa, ensin kärsittiin 500 vuotta Turkin vallassa, sitten Turkit lähti, Serbit tuli tilalle, 100 kärsittiin Serbien vallassa,
mutta Turkkin ja Serbian politiikka ja tavoite oli se, että Serbit heittäisivät Turkkiin kaikki albaanit jotka käännytettiin väkivallalla musimeiksi 500 vuotta. Ja niin tapahtuikin, mutta eivät vaan kaikki lähteneet! Nykyään Turkissa asuu miljoonia albaaneja jotka ovat alunperin Kosovosta, mutta ne ei osaa albanian kieltä eikä mitään, koska ei niille mitään oikeuksia annettu!
Mutta tietääkö kukaan muu ku albaanit, serbit ja turkkilaiset että näin on tapahtunu joskus? - Ei tietää!
Mutta mä jätän tän tähän koska nää kirjoitukset ei loppuu koskaan!
Mä tulin Suomeen sodan aikana, vuonna 1999,
mä ja mun vanhemmat pelastuimme! Mutta mitä tapahtui mun isoäidille joka oli 81vuotias ja mun sedälle ja hänen perheelle???
Ne joutui serbien käsiin kaikki ja kuolivat!
Isoäiti 81 vuotias, mun setä 47v, hänen vaimonsa 45v, 20v tytär, 11, 15 ja 17v poikia! mut tää ei oo ainoa joka on kuollu näin, siellä on kymmeniatuhansia jotka ovat joutuneet leikattavaksi! tästä pieni pätkä siitä mitä tuhansille albaaneille on tapahtunu noin.
Ei alle 18v.
http://www.albanianvideos.com/v2/details.php?id=698&subsubid=54
ja ajatelkaa että te olisitte jonkun näiten tilalla ja miltä teistä tuntuisi kun te luisitte jotain mitä ei pitää ollenkaan paikkaansa!
ja jos Serbit sanoo että Kosovo kuulu serbialle, niin ne ovat väärässä, koska se on kuulunu albaaneille aina,
mutta serbit tuli vuonna 600 balkaniin Venäjältä!
jos johonki ne kuuluu, niin Venäjään!
Ja mua ei elättää ketään, 12 vuotiaana olen tullu Suomeen, ja vuoden ole opiskellu suomen kieltä, sit vuonna 2000-2001 ylä-asteel olen alkanu niinku suomalaisetki opiskelemaan, sen jälkeen päässy ammattikouluun, automaalariksi valmistunu, ja olen ollu töissä melkein pari vuotta, ja harkitsen jatkaa korkeakouluun!
Te voitte sanoa mulle nyt ihan mitä vaan, että tää on paskapuhetta jne. Mutta ei se mitään, mä ymmärrän, koska ei ketään teistä kokenu sitä
ja toivottavasti ette tuu koskaan kokemaankaan!
Mutta Onnea KOsovolaisille ja Kosovolle itsenäisyydestä
ja Kiitos kaikille maille jotka tukee sitä!
Kiitos Suomelle, Ahtisaarelle ja kaikille muillekin!
Kiitos! - ***
Kosovolainen kirjoitti:
Jos joku tässä maailmassa on ollu sokea, niin voisi sanoa että koko maailma on ollu sokea!
ei ketään tuntee KOsovon historia eikä mitään siitä mitä sen sisällä on tapahtunut!
Kosovon historia ovat kirjoittaneet serbit ja tottakai muuttanu sitä että mitä hyvää serbit muka teki jne. mitä ei pitäny paikkaansa! vuosisatoja albaanit elivät väkivallassa, ensin kärsittiin 500 vuotta Turkin vallassa, sitten Turkit lähti, Serbit tuli tilalle, 100 kärsittiin Serbien vallassa,
mutta Turkkin ja Serbian politiikka ja tavoite oli se, että Serbit heittäisivät Turkkiin kaikki albaanit jotka käännytettiin väkivallalla musimeiksi 500 vuotta. Ja niin tapahtuikin, mutta eivät vaan kaikki lähteneet! Nykyään Turkissa asuu miljoonia albaaneja jotka ovat alunperin Kosovosta, mutta ne ei osaa albanian kieltä eikä mitään, koska ei niille mitään oikeuksia annettu!
Mutta tietääkö kukaan muu ku albaanit, serbit ja turkkilaiset että näin on tapahtunu joskus? - Ei tietää!
Mutta mä jätän tän tähän koska nää kirjoitukset ei loppuu koskaan!
Mä tulin Suomeen sodan aikana, vuonna 1999,
mä ja mun vanhemmat pelastuimme! Mutta mitä tapahtui mun isoäidille joka oli 81vuotias ja mun sedälle ja hänen perheelle???
Ne joutui serbien käsiin kaikki ja kuolivat!
Isoäiti 81 vuotias, mun setä 47v, hänen vaimonsa 45v, 20v tytär, 11, 15 ja 17v poikia! mut tää ei oo ainoa joka on kuollu näin, siellä on kymmeniatuhansia jotka ovat joutuneet leikattavaksi! tästä pieni pätkä siitä mitä tuhansille albaaneille on tapahtunu noin.
Ei alle 18v.
http://www.albanianvideos.com/v2/details.php?id=698&subsubid=54
ja ajatelkaa että te olisitte jonkun näiten tilalla ja miltä teistä tuntuisi kun te luisitte jotain mitä ei pitää ollenkaan paikkaansa!
ja jos Serbit sanoo että Kosovo kuulu serbialle, niin ne ovat väärässä, koska se on kuulunu albaaneille aina,
mutta serbit tuli vuonna 600 balkaniin Venäjältä!
jos johonki ne kuuluu, niin Venäjään!
Ja mua ei elättää ketään, 12 vuotiaana olen tullu Suomeen, ja vuoden ole opiskellu suomen kieltä, sit vuonna 2000-2001 ylä-asteel olen alkanu niinku suomalaisetki opiskelemaan, sen jälkeen päässy ammattikouluun, automaalariksi valmistunu, ja olen ollu töissä melkein pari vuotta, ja harkitsen jatkaa korkeakouluun!
Te voitte sanoa mulle nyt ihan mitä vaan, että tää on paskapuhetta jne. Mutta ei se mitään, mä ymmärrän, koska ei ketään teistä kokenu sitä
ja toivottavasti ette tuu koskaan kokemaankaan!
Mutta Onnea KOsovolaisille ja Kosovolle itsenäisyydestä
ja Kiitos kaikille maille jotka tukee sitä!
Kiitos Suomelle, Ahtisaarelle ja kaikille muillekin!
Kiitos!vihaan kosovolaisia
- Shqipe
*** kirjoitti:
vihaan kosovolaisia
Miks vihaat? Miks olit niin helppo, syytä säälittävä kattila ittees vaan ;)
- AFGANI
VITUT SE KIINNOSTAA. PASKAT ALBAANIT OVAT TELTTA IHMISIÄ NE KUULUVAT HELEVETTIIN.
- msssn
Älä sä vaan tääl kirjota mitään. Kattokaa te ittene vaan saatanan tyhmät,
tyhmempää kansa ku te arabit ei mistään voi löytää, te tapatte itseenne joka vitun päivä.
Hanki elämää vitun talibaani - femme kosova
haista sinä vittu saatanan talibani. vitun vihreeverinen apina. menkää kouluttamaan lapsianne murhaamaan, kuten te siel teette. paskaa kansaa olette. täynnä itsenne olette. pahinta kansaa maan päällä- Al Caida porukoita saatana. samaa paskaa sakkia. Fuck Yoy
- eyewitness xxxx
Hyvä Kosovo, te olette ansainneet itsenäisyyden.
Suomalaiset uskovat "oikeuteen/kansainväliseen oikeuteen".Me olemme olleet liian kauan omassa kehdossamme jälleen syöden pullamössöä. Oikeus on satoja vuosia ollut Balkanilla sillä, kuka osoittaa toista viimeaikoina Kiinassa tai Yugoslaviassa valmistelulla rynnäkkökiväärillä ja aikaisemmin jollakin muulla aseella.
Itsenäisyys ansaitaan ja julistetaan ja tunnustetaan. Tämä on politiikkaa ja näin Suomellekin on tapahtunut. Kosovon historia on verinen viimeisen 800 vuoden aikana, eikä sitä voi selittää muutamalla lausella. Se mitä tapahtui 1999, oli etninen puhdistus, mikä tapahtui silloisen Yugoslavian toimesta Kosovossa.
Katsokaa hieman enemmän You tubesta, siellä se totuus esitetään joka kantilta. Itse näin asiat työskennellässni Albaniassa 1999, kun 0,5 miljoonaa ihmistä tulivat pakoon traktoreiden päällä, koko suku mukana. Joka kylään tuli MUB:n paramilitaria poliisit(yli 10 eri organisatiota tuohon aikaan) ja ampuivat talojen yli ja taloihin ja käskivät mennä pois Kosovon puolelta.Ottivat pois henkilöllisyyspaperit ja ajonejuvoista rekisterikilvet ja menoksi.... Sitten ihmiset pakenivat ja tulivat Macedoniaan, Albaniaan ja Kreikkaan. Miltä tuntuisi kun Helsingissä olisi noin kymmenen eri paramilitarista joukkoa,(erikoispoliiseja, maskeissa uniformuissa ja uusimmat aseet) sotaväen miehityksen lisäksi ja ne mellastaisivat. Naamioituneina, pelkureina hakisivat yöllä johtavia ihmisiä, veisivät ne pois perheistään ja sitten löydettäisiin ulosmenoteiltä ammuttuina; esimerkiksi perheen kaikki miespuoliset henkilöt. Näin tapahtui Pristinassa vuonna 1999 ja oli tapahtunut aikaisemmin historian aikana.
Miltä tuntuisi, kun näitä rikoksia(murhat ja etninen puhdistus) toinen osapuoli eli nyt Serbia ei edesauta selvittelyä, vaan piilottelevat ja lietsovat propagandaa. Kuten sanoin ei näitä asioita selvitellä muutamalla rivillä, eikä pysty oikaisemaan täysin valheellista tietoakaan. On hurskastelua esittää huumetakavarikkoja ja leimata kaikki Albaanit ja Kosovolaiset salakuljettajiksi. Työskentelin myös Kosovossa näiden asioiden parissa Albanian lisäksi. Mieti mitä ovat kriisinhallinta Suomessa ja mitkä ovat sen tarkoitukset ?Katso netistä, jos et tiedä ja pystyt siihen, ettei tarvitse avuttomana kysyä, jostakin keskustelupalstalta.
Kosovolaiset olette ansainneet itsenäisyytenne ja muut tunnustavat sen hiljalleen. EU takaa, ettei Serbiasta tulla seuraavalla viikolla panemaan samaa järjestystä/murhia/etnistä puhdistusta, mitä oli vuonna 1999 Kosovossa vallalla Yugoslavian hallitessa.
On häpeä kaiken sen kansainvälisen politiikan jälkeen, missä Suomellakin on ollut tekijänsä nyt,ensimmäisen kerran historiamme aikana ettemme tunnusta Kosovoa heti. Olemme vielä kyykyssä ja pelkureita.
Kaikki kunnia ja rauhallinen tulevaisuus Teille Kosovolaisille.Ansaitsette itse työtä tekemällä myös ekonomisen tulevaisuuden.
Toivon Teille maailmalta tukea ja jälleenrakennukseen apua. Te olette Suomesta kolmen tunnin lentomatkan päässä, keskellä Eurooppaa.
The group of eyewitness- albana
kiitos. se oli kaunista mitä kirjoitit. ja kiitos onnittelusta:) kiitos myös että olet ollut ihmstemme tukena.
- KIITOS!!
albana kirjoitti:
kiitos. se oli kaunista mitä kirjoitit. ja kiitos onnittelusta:) kiitos myös että olet ollut ihmstemme tukena.
kiitos todella paljon viestistäsi kirjoiti sen todella hyvin! toivon sinulle kaikkea hyvää!
KIITOS VIELÄ KERRAN!
- Laura~~^^--
Ei vaan ymmärrä, miksi monet ovat tätä vastaan! Kaikilla vastaanolevilla tuntuu olevan jotain yhteistä, nimittäin ainakin Venäjä ja Kiina vastustavat tätä. Onkohan aatemaailmassa jotain vikaa ym...? >_<
Onnea Kosovo! - L~~^^--
Ei vaan ymmärrä, miksi monet ovat tätä vastaan! Kaikilla vastaanolevilla tuntuu olevan jotain yhteistä, nimittäin ainakin Venäjä ja Kiina vastustavat tätä. Onkohan aatemaailmassa jotain vikaa ym...? >_<
Onnea Kosovo!- mkekkonen
kärpänen kävi taas kakkii kartalle voi lol että on säälittävää nauran koko jutulle kosova on niin säälittävä maa että sitä pitää koko ajan autaa et se ei hajoais tää on kyl säälittäva muslimien temppu pistää vihanks
- shqipe
mkekkonen kirjoitti:
kärpänen kävi taas kakkii kartalle voi lol että on säälittävää nauran koko jutulle kosova on niin säälittävä maa että sitä pitää koko ajan autaa et se ei hajoais tää on kyl säälittäva muslimien temppu pistää vihanks
Naurat varmaa koska häpeet sitä miten mutsiski on Muslimin kanssa. Ei jaksais kommaa ees tollaselle ei elämää ihmisille.
Mitäs jos vaikka kävisit enne viikonloppuu laivalla, vaikkapa päiväristeilyllä. Osta mies hyvä monta korii ni on viikonlopuks juotavaa. Voivottele elämääs ja noit saa....n sairaita mielipiteitäs.
Suomi get a fuck out from a map. But Kosova on the map!
- ValkoinenSoturi1488
fuck the kosovo! mitä vittuu te kosovolaiset itkette täällä? painukaa vittuun suomesta ja mitä helvettiii te täällää teette? miksette ole omassa kotimaassa?
Mut joo ootte ihan vitun turha ''ihmisrotu'' ootte apinoita ja eläimiä, painukaa vittuun suomesta, SUOMI SUOMALAISILLE WHITE POWER 14/88
ja btw Serbit ja Venäläiset teki teillle kosovo-albaanipelleille ihan oikeen.
FUCK KOSOVO ja KOSOVOLAISET PAINUKAA VITTUUN SUOMESTA! - SeenItAll
Hyi, ihmiskunnan saastaa. Albaniasta joskus potkittua kansaa jotka punkin lailla tarras Serbian lahkeesta kii ja jäi asuttamaan sitä ku mustalaiset asuntovaunuleiriä konsanaan. Ja kehtaavat vielä väittää että sotivat ja taistelivat "maansa" puolesta. Vitut, varastivat sen kuten kaiken muunki. Varkaita koko vitun kansa. Hyi olkoon, sais hävittää maan päältä. Mitään ei saa aikaseks, muuta ku riitaa. Aina uhoamassa ja aukomassa päätä kaikille kaikesta. Yhyy, on se maailma paha paikka. Varsinkin ku on kosovolainen rotta. Serbia, säälin tietä with all my heart ku saitte riesaksenne maailman paskimmat ihmiset. Ja sit ne änkes vielä tänne.. Hoihooooi..! Kukaan ei ees haluu niit mihinkään mut silti ne vaa tulee. Sit ne jaksaa jankkaa kuinka kosovo on ihana ja paras ja blaablaa mut kova kiire heillä sieltä on pois..
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835