Oletteko käyneet niitä ja mimmoisia kokemuksia? Kannattaako pistää rahansa sellaiseen? Ja mimmoista porukkaa niillä käy, nuortako vain? Ei silti, että iällä sinänsä olisi väliä, mutta ehkä kuitenkin niin, että ei halua olla muita huomattavasti vanhempi.
Vastaukset 10
- ikäasia on
kyllä ihan yhdentekevä kirjoittamisessa. Vaikka onhan se vähän vallalla että kaikessa pitäisi olla nuori, mutta yleensä kirjailijat kirjoittaa parhaat teoksensa vähän vanhempana, mikäli he yleensä enää mitään kirjoittaa alun jälkeen.
voisi sanoa, että opiskelijoita oppivelvollisuuden suorittaneista eläkeläisiin.
Mikäli kurssi on viikkoa lyhyempi, todennäköisesti eri ikäisiä.
Niillä käy henkilöitä jotka haluavat oppia lisää kirjoittamisesta.
Et muuten kertonut, mikä on kurssin aihe.
Mikäli taas iltakurssina, sitä todennäköisemmin eri ikäisiä.- Onko kokemusta
Nyt keväältä löytyy esimerkiksi novellikurssi, jonka Jyrki Vainonen vetää. Se saattaisi kiinnostaa.
- tuollaisesta
Onko kokemusta kirjoitti:
Nyt keväältä löytyy esimerkiksi novellikurssi, jonka Jyrki Vainonen vetää. Se saattaisi kiinnostaa.
novellikurssista käytännössä yhtään mitään hyötyä. Vai enemmän ehkä haittaa?
- tai ei
Onko kokemusta kirjoitti:
Moni väittää, että Jyrkillä ei ole mitään annettavaa. Jyrkin vaimolla on.
- onko kokemusta
tuollaisesta kirjoitti:
novellikurssista käytännössä yhtään mitään hyötyä. Vai enemmän ehkä haittaa?
Kaipaisin vähän enempi perusteluja siitä, miten Vainosen kurssista tai ylipäätään mistään muustakaan kurssista voisi olla jotain haittaa.
Mielestäni missä tahansa, jossa saa jotain palautetta, kannataa noin lähtökohtaisesti käydä. Se, saako sitä, on tietenkin toinen juttu mutta eikö nämä kurssit ole nimenomaan sitä varten?
Mikä muu voisi kannustaa kirjoittajaa kuin palaute, onpa se millaista tahansa? - oikeestaan että
onko kokemusta kirjoitti:
Kaipaisin vähän enempi perusteluja siitä, miten Vainosen kurssista tai ylipäätään mistään muustakaan kurssista voisi olla jotain haittaa.
Mielestäni missä tahansa, jossa saa jotain palautetta, kannataa noin lähtökohtaisesti käydä. Se, saako sitä, on tietenkin toinen juttu mutta eikö nämä kurssit ole nimenomaan sitä varten?
Mikä muu voisi kannustaa kirjoittajaa kuin palaute, onpa se millaista tahansa?miten siellä työskennellään? Annetaanko jotain harjoituksia? Itselleni se olisi kiinnostava tieto, koska en ole varma onko harjoitusten tekemisestä kurssilla itselleni mitään iloa.
- varsin sanoisinko
tai ei kirjoitti:
ilkeästi sanottu. Miten niin hänellä ei ole mitään annettavaa? Itselleni ihan tuntematon henkilö tosin.
Olen monasti huomannut, että ihmiset purnaa jostakin ihan hyvästäkin opettajasta, jos hänen habituksensa ei jotenkin miellytä heitä. Ehkä he kaipaavat jotain Jari Sarasvuota tai Esa Saarista normaalin opettajan sijaan, eivätkä viitsi edes kuunnella muunlaisia. - Mukana ollut
tai ei kirjoitti:
Olipas tosiaan ilkeästi sanottu. Epäilemättä Jyrkin kurssit jakavat mielipiteitä, mutta niin ne tekevät muidenkin. Voi tietysti olla, että jos kaipaa jotain leikkivää ja laulavaa, erityisen värikästä esiintyjää, joka tekee kurssista teatteria, niin sitten Jyrkin tyyli ei välttämättä miellytä. Minulle hänen opetustapansa sopii oikein hyvin. Olen ollut yhdellä hänen kurssillaan ja vilpittömästi suosittelen muillekin. Palautetta saa ja se on rehellistä. Hän kykenee suhtautumaan asiallisen objektiivisesti eri tyylisiin teksteihin, eikä yritä ohjata kirjoittajia yhteen tiettyyn muottiin, kuten eräillä tuntemillani opettajilla on tapana. Erityisen kiinnostavia ovat hänen ajatuksensa alitajunnan merkityksestä kirjoittamisprosessissa. Mukaan vain jos tilaisuus on!
- onko kokemusta
Mukana ollut kirjoitti:
Olipas tosiaan ilkeästi sanottu. Epäilemättä Jyrkin kurssit jakavat mielipiteitä, mutta niin ne tekevät muidenkin. Voi tietysti olla, että jos kaipaa jotain leikkivää ja laulavaa, erityisen värikästä esiintyjää, joka tekee kurssista teatteria, niin sitten Jyrkin tyyli ei välttämättä miellytä. Minulle hänen opetustapansa sopii oikein hyvin. Olen ollut yhdellä hänen kurssillaan ja vilpittömästi suosittelen muillekin. Palautetta saa ja se on rehellistä. Hän kykenee suhtautumaan asiallisen objektiivisesti eri tyylisiin teksteihin, eikä yritä ohjata kirjoittajia yhteen tiettyyn muottiin, kuten eräillä tuntemillani opettajilla on tapana. Erityisen kiinnostavia ovat hänen ajatuksensa alitajunnan merkityksestä kirjoittamisprosessissa. Mukaan vain jos tilaisuus on!
Tuontyyppistä vetäjää ainakin itse arvostan. Sitäpaitsi miespuolista vaihteeksi, naisista olen saanut kyllikseni niin vetäjinä kuin kurssien osallistujinakin. Pelkkää huoltoa ja hoitoa kaikki tekstintyngät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41099
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160977Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216783- 62679
- 59676
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66579Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55528
- 47465
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40463- 44460
- 30453
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40443Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?94438Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18430- 32423