en ymmärrä

lolomijh

mitä mieltä aviomiehestä joka pyytää seksiä illalla kun olen äitini saatanut hautaan samana päivänä.

19

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anrgeal

Naisen seksuaalisen vallankäyttöä. Seksi yhdistetään mielenliikkeisiin josta seuraa se että mies joutuu matelemaan ja liehittelemään naisen edessä mielinkielin saadakseen seksiä.

• sitä, että

Itsepä oot miehes valinnu.

• HEH,HEH

......se omalla tavallaan on yrittänyt lohduttaa sua.........

• kyseessä olla mies jolla on rajoittunut empatia ominaisuus.

Asiaa ei voi korjata tai muuttaa joten siitä pitää vaan päästä mahdollisimman nopeesti yli. Mikäs ois sit sopivat toipumisaika? viikko? kuukaus? vuosi? 10 vuotta? Varmuuden vuoks pitäs varmaan ootella 20 vuotta ettei satu loukkaamaan...

• ---

taas fiksu vastaus, olet varmaan todella ylpeä itsestäs.

• --- kirjoitti:

taas fiksu vastaus, olet varmaan todella ylpeä itsestäs.

miks just minä?

• ---
        Frederico kirjoitti:

miks just minä?

..just sinä mitä?

• --- kirjoitti:

..just sinä mitä?

sun kynsiin... ei noi muutkaa sen kummempia vastauksia (mun mielestä) ollu

• ---
        Frederico kirjoitti:

sun kynsiin... ei noi muutkaa sen kummempia vastauksia (mun mielestä) ollu

ilmaiset asoita on varmaan monien muiden mieleen mutta ei minun.

• ...luulee olevansa sulle mieliksi ja yrittää piristää. Itse tyhmänä saattaisin tehdä samoin.

• mitä tarkoittaa

"pyytää seksiä"?

• Madiaz

Seksihän on kivaa.

• töpsÖ

ei tollasesta voi loukkaantua :)

• vänkyrä-nainen

koittaa saada sun ajatuksia pois pahoista asioista. Tuo on kuulemma ihan luonnollista. Läheisen kuoleman jälkeen moni haluaa seksiä. Oon lukenut siitä jonkun jutunkin joskus...

• Kettulaatikossa

mutta varmasti moni ei halua.

• vänkyrä-nainen
        Kettulaatikossa kirjoitti:

mutta varmasti moni ei halua.

halunnut seksiä kun mulla on paha olo, tai oon surullinen tai jos jotain pahaa on just tapahtunut, niin voisin omalla kohdalla kuvitella haluavani myös tollaisessakin tilanteessa. Jotenkin se seksi rentouttaa ja vie niin tehokkaasti ajatukset muualle, se toimii sillä tavalla terapeuttisestikin.

• Kettulaatikossa
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

halunnut seksiä kun mulla on paha olo, tai oon surullinen tai jos jotain pahaa on just tapahtunut, niin voisin omalla kohdalla kuvitella haluavani myös tollaisessakin tilanteessa. Jotenkin se seksi rentouttaa ja vie niin tehokkaasti ajatukset muualle, se toimii sillä tavalla terapeuttisestikin.

epäilekään, alkaahan ne kaunareissakin panemaan aina kun jäävät maanjäristyksen uhreissa tai muutoin kuolo uhkaa. Mutta kaikki ei toimi samalla tavalla, kai.

• vänkyrä-nainen
        Kettulaatikossa kirjoitti:

epäilekään, alkaahan ne kaunareissakin panemaan aina kun jäävät maanjäristyksen uhreissa tai muutoin kuolo uhkaa. Mutta kaikki ei toimi samalla tavalla, kai.

Joo, ehkä mäkin vaan kuvittelen eläväni jotain kaunareita...:D No, mut tottakai eri ihmiset reagoi eritavalla kaikkeen ja tärkeintähän nyt on et tekee niitä asioita, joista kokee olevan hyötyä itselle.

• mieltä.

En jaksa vaivautua muodostamaan mielipidettä sellaisesta miehestä. Ei ole vaivan arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6934
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3552
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2900
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2598
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2183
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      359
      1871
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1790
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1712
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1668
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1576
    Aihe