Sellasta oon miettiny ku mulla on hoidettu kohdunkaulaa ku oli muutoksia papassa eli kondyloomaa. Mutta ei tietääkseni niitä syyliä vaan pelkkä virus mikä niitä muutoksia aiheuttaa. Niin siis kysymys on se että jos multa se on saatu toivon mukaan hoidettua niin saanko sen koko ajan uudestaan mieheltäni jos ilman kortsua harrastellaan?? Koska mieheltähän sitä ei voida hoitaa eikä mitenkään testata, muutaku jos on niitä syyliä.
Oon nyt raskaana ja tuntuis niin tympeältä käyttää kortsua tässä vaiheessa.
Mulla siis tehtiin se hoito raskauden alussa. Joku sellanen vois vastata jolla on varmaa tietoa asiasta.
Oli ehkä hieman sekava sepustus, mutta joka asiasta tietää niin luultavasti tajus :)
Kondysta..
6
787
Vastaukset
Kondyloomaa ei voida naisiltakaan hoitaa. Oma immuunijärjestelmäsi VOI viruksen tuhota 2-5 vuoden sisällä.
Jos olet solumuutosten takia ollut hoidoissa, se ei poista HPV:tä.
Kondomista ei siis ole mitn hyötyä.- meinasin
että jos papa näyttää puhdasta että muutokset on saatu hoidettua kohdunsuulta, mikä on se tärkein, niin saanko sen sit uudestaan mieheltä? Että tulee taas muutoksia? Tiedän että virusta kannan koko loppu elämäni.
meinasin kirjoitti:
että jos papa näyttää puhdasta että muutokset on saatu hoidettua kohdunsuulta, mikä on se tärkein, niin saanko sen sit uudestaan mieheltä? Että tulee taas muutoksia? Tiedän että virusta kannan koko loppu elämäni.
Ethän sä niitä muutoksia sun mieheltä saa? HPV aiheuttaa niitä jos aiheuttaa. Ja tottakai solumuutokset voi uusia, siksi on tärkeää käydä säännöllisesti papassa.
Jos tiedät että kannat virusta ehkäpä lopun elämääsi, niin miksi kysyt voitko saada sen uudestaan mieheltäsi?- .........
Saganna kirjoitti:
Ethän sä niitä muutoksia sun mieheltä saa? HPV aiheuttaa niitä jos aiheuttaa. Ja tottakai solumuutokset voi uusia, siksi on tärkeää käydä säännöllisesti papassa.
Jos tiedät että kannat virusta ehkäpä lopun elämääsi, niin miksi kysyt voitko saada sen uudestaan mieheltäsi?mitenhän mä selittäisin. Siis se ei millään lailla vaikuta nussitaanko ilman kortsua vai ei? Eli jos mulla papa puhdas ja harrastan seksiä mieheni kans niin se ei mitenkään edesauta että tulis taas niitä muutoksia? hitto ku vaikea selittää..
......... kirjoitti:
mitenhän mä selittäisin. Siis se ei millään lailla vaikuta nussitaanko ilman kortsua vai ei? Eli jos mulla papa puhdas ja harrastan seksiä mieheni kans niin se ei mitenkään edesauta että tulis taas niitä muutoksia? hitto ku vaikea selittää..
Jos kerran olet jo raskaana, olette siis harrastaneet seksiä ilman kumia--->kummallakin on HPV. Ei siis ole mitään hyötyä käyttää kumia, ellette pompi vieraissa.
- mitä tarkoitat
ja olen pohtinut itse samaa, omassa tilanteessa itselläni oli syyliä p-aukolla ja puolisolle tuli siihen itseensä...nyt pitäisi näkyvät oireet olla hävinneet..omalla kohdallani en ole 100 varma...pelkään että jos toisella on näkyviä syyliä ne voivat tulla taas toiselle jolla ei ole(vaikka virus onkin jo molemmilla)ja pelkään että minulle tulisi niitä solumuutoksia sitten...lääkärin kanssa olen sen verran jutellut että hän sanoi että anna mennä vaan,heh...jutteleppas seuraavan kerran neuvolassa tai soita neuvola tädille....varmasti kertovat raskaana olevalle ihan jo stressin takia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782176Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561457Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2161327Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561182Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801160Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391089- 681006
- 64998
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125994Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224935