Ohhoh,
mistäs tällainen löytyi.
http://62.73.58.243/shop2earn/store/index.php?grouppath=226&kieli=fi
Legendaarisesta löytyy perinteen mukaisesti:
----------------------------------------
"MOVE IT - AGENT Pack
tuotekuva
99.00 €
Tärkeimmät työkalut liiketoimintasi kasvattamiseen."
----------------------------------------
Ps. otetaanko aikaa, koska tää viesti häviää. ;-D
S2E Store auki sittenkin!
8
923
Vastaukset
- RAV-3
Tottakai...niin dollarit vaan rullaa...
- pipipää.
EIkä !! :D AGENT STORE. Ei hitto
- Mahtava agentti-tarjous
Tuohan ollut lupaavan edullista - 20 sopimuspaperia, 10 esitettä, 2 kynää, pinssi, pari kirjaa ja vihko, ja parasta kaikessa, mahtava SALKKU vain 99 euroa!
Aivan upeaa siis sisältöä salkkuun kaupan päälle!
Eikä maksa paljoa. - movettajakakkonen
taas hävisi viestiketju otsikolla "minne hävisi movettaja2 viestit"
siinä ei ainakaan ollut mitään sääntöjen vastaista...erittäin kummallistaSiitä aloituksesta aloittaja itse teki poisto pyynnön kun huomasi, että ne kaksi aloitusta on alhaalla.
- movettajakakkonen
uralin kirjoitti:
Siitä aloituksesta aloittaja itse teki poisto pyynnön kun huomasi, että ne kaksi aloitusta on alhaalla.
...mitään. Ei olis vissiin pitäny mennä kirjotteleen siihen enempiä.
- woodoomies!
tarvinnevat nyrkkeilysäkkiä! ei auta tulee se k..........ma kuitenkin huijareille äkkiä?
Kun pistän muutamat neulat nukkeen. - movemän
Kyllä tuo edullinen setti kannattaa hankkia! Voit käyttää tyylikästä move-kokonaisuutta missä tahansa biZneksessä ja kaikki yhteistyökumppanisi huomaavat että olet kokenut ja menestyvä liikemies, lisäksi vitamiinit menevät sutjakaammin kaupaksi asiakkaan aistiessa myyjän tyylikkyyden ja laatutietoisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444776Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572619Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711004- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72934- 137845
- 49834
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810