Ohhoh,
mistäs tällainen löytyi.
http://62.73.58.243/shop2earn/store/index.php?grouppath=226&kieli=fi
Legendaarisesta löytyy perinteen mukaisesti:
----------------------------------------
"MOVE IT - AGENT Pack
tuotekuva
99.00 €
Tärkeimmät työkalut liiketoimintasi kasvattamiseen."
----------------------------------------
Ps. otetaanko aikaa, koska tää viesti häviää. ;-D
S2E Store auki sittenkin!
8
885
Vastaukset
- RAV-3
Tottakai...niin dollarit vaan rullaa...
- pipipää.
EIkä !! :D AGENT STORE. Ei hitto
- Mahtava agentti-tarjous
Tuohan ollut lupaavan edullista - 20 sopimuspaperia, 10 esitettä, 2 kynää, pinssi, pari kirjaa ja vihko, ja parasta kaikessa, mahtava SALKKU vain 99 euroa!
Aivan upeaa siis sisältöä salkkuun kaupan päälle!
Eikä maksa paljoa. - movettajakakkonen
taas hävisi viestiketju otsikolla "minne hävisi movettaja2 viestit"
siinä ei ainakaan ollut mitään sääntöjen vastaista...erittäin kummallistaSiitä aloituksesta aloittaja itse teki poisto pyynnön kun huomasi, että ne kaksi aloitusta on alhaalla.
- movettajakakkonen
uralin kirjoitti:
Siitä aloituksesta aloittaja itse teki poisto pyynnön kun huomasi, että ne kaksi aloitusta on alhaalla.
...mitään. Ei olis vissiin pitäny mennä kirjotteleen siihen enempiä.
- woodoomies!
tarvinnevat nyrkkeilysäkkiä! ei auta tulee se k..........ma kuitenkin huijareille äkkiä?
Kun pistän muutamat neulat nukkeen. - movemän
Kyllä tuo edullinen setti kannattaa hankkia! Voit käyttää tyylikästä move-kokonaisuutta missä tahansa biZneksessä ja kaikki yhteistyökumppanisi huomaavat että olet kokenut ja menestyvä liikemies, lisäksi vitamiinit menevät sutjakaammin kaupaksi asiakkaan aistiessa myyjän tyylikkyyden ja laatutietoisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842