..kanan pöydälle nettideittailu-palstalla.. ihmetteli miks seuraa ei löydy..sii kukaan ei vastaa.. onkohan siinäprofiilinkirjoituksessa jotain lapsellista? mielestäni ei mutta haha yksi kommentti oli että olis jääny johonki teinien tasolle henkiseltä kehitykseltä.. höh höh mitä vikaa lapsenmielisyydessä on sitäpaitsi?.. pirskkattiii
ehemm oli pakko minunkin laittaa kanapöydälle.. ihan täällää huuhaalla..
ystäväni hypervokki laitto..
8
362
Vastaukset
- orvokki-ooo
Laitas ny tän sun ystäväs ilmotuslinkki tännekki nii kattellaan :)))
- HYPERVOKKI
..tänne tulin.. tsekkaa profiili..
on sanottava että...
se profiilikirjoitus ei ollut mitenkään lapsellinen, minusta se oli rehellisen avoin tilitys sinusta, siitä välittyi vahvasti se mitä olet, mielenkiintoisen mystinen, tuo saattaakin olla se asia joka loitontaa, jos suoraan sanon niin...
sinua saattaapi olla vaikea lähestyä ainakin ns. tavallisen naisen, tulee tunne että on liian tavis tahi mitäänsanomaton jotta kiinostuisit, auts...
Tällaisia aatoksia minulle tuli luettuani tuota kuvausta itsestäsi, tämä oli oma tuntemukseni naisena...- kbasa
silipa-tuuli
luulen etta jos sina, pervokki, hänen ystävänsä hypervokki ja minä istuutuisimme paukulle
olisi tuloksena varsin parempi maailma jälkipolville ojennettavaksi.
näin vaatimattomasti nyt asiaa pohdiskelen. kbasa kirjoitti:
silipa-tuuli
luulen etta jos sina, pervokki, hänen ystävänsä hypervokki ja minä istuutuisimme paukulle
olisi tuloksena varsin parempi maailma jälkipolville ojennettavaksi.
näin vaatimattomasti nyt asiaa pohdiskelen.ja mietin mitähän minäkin kirjoitukseesi vastaisin, lienee parasta lainata erästä sananlaskua...
*Puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa...* :)- kbasa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ja mietin mitähän minäkin kirjoitukseesi vastaisin, lienee parasta lainata erästä sananlaskua...
*Puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa...* :)jos korvansa pupin seinaan painaa
ja oikeen hiljentyy...
voi kuulla astioiden kilinaa
patojen kolinaa
hassua massytysta...
siella juuaan tuuporia :-) ..pitää kai muuttaa profiili mutta tuleekohan vastausta sittenkään?.. en halua olla vaikeasti lähestyttävä.. äähh mutta kun tuollainen olen.. mitä miehen pitää olla? en enää tiedä..
pervokki kirjoitti:
..pitää kai muuttaa profiili mutta tuleekohan vastausta sittenkään?.. en halua olla vaikeasti lähestyttävä.. äähh mutta kun tuollainen olen.. mitä miehen pitää olla? en enää tiedä..
luin uudelleen sen ns.profiilikirjoituksesi ja...
Älä muuta mitään, minulle tuli sama tunne kuin silloin kun sen ensikerran näin, se oli kirjoitus joka tuli sydämestä...
Mitä miehen tulee olla, sellainen kuin sinä, älä sitä epäröi, älä edes yritä muuttua. *Kukapa lainahöyhenissä viihtyisi* ymmärrät mitä tarkoitan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335274- 743302
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092664- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo201428Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281243