ystäväni hypervokki laitto..

..kanan pöydälle nettideittailu-palstalla.. ihmetteli miks seuraa ei löydy..sii kukaan ei vastaa.. onkohan siinäprofiilinkirjoituksessa jotain lapsellista? mielestäni ei mutta haha yksi kommentti oli että olis jääny johonki teinien tasolle henkiseltä kehitykseltä.. höh höh mitä vikaa lapsenmielisyydessä on sitäpaitsi?.. pirskkattiii

ehemm oli pakko minunkin laittaa kanapöydälle.. ihan täällää huuhaalla..

8

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orvokki-ooo

      Laitas ny tän sun ystäväs ilmotuslinkki tännekki nii kattellaan :)))

      • HYPERVOKKI

        ..tänne tulin.. tsekkaa profiili..


    • on sanottava että...

      se profiilikirjoitus ei ollut mitenkään lapsellinen, minusta se oli rehellisen avoin tilitys sinusta, siitä välittyi vahvasti se mitä olet, mielenkiintoisen mystinen, tuo saattaakin olla se asia joka loitontaa, jos suoraan sanon niin...

      sinua saattaapi olla vaikea lähestyä ainakin ns. tavallisen naisen, tulee tunne että on liian tavis tahi mitäänsanomaton jotta kiinostuisit, auts...

      Tällaisia aatoksia minulle tuli luettuani tuota kuvausta itsestäsi, tämä oli oma tuntemukseni naisena...

      • kbasa

        silipa-tuuli
        luulen etta jos sina, pervokki, hänen ystävänsä hypervokki ja minä istuutuisimme paukulle
        olisi tuloksena varsin parempi maailma jälkipolville ojennettavaksi.
        näin vaatimattomasti nyt asiaa pohdiskelen.


      • kbasa kirjoitti:

        silipa-tuuli
        luulen etta jos sina, pervokki, hänen ystävänsä hypervokki ja minä istuutuisimme paukulle
        olisi tuloksena varsin parempi maailma jälkipolville ojennettavaksi.
        näin vaatimattomasti nyt asiaa pohdiskelen.

        ja mietin mitähän minäkin kirjoitukseesi vastaisin, lienee parasta lainata erästä sananlaskua...

        *Puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa...* :)


      • kbasa
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        ja mietin mitähän minäkin kirjoitukseesi vastaisin, lienee parasta lainata erästä sananlaskua...

        *Puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa...* :)

        jos korvansa pupin seinaan painaa
        ja oikeen hiljentyy...
        voi kuulla astioiden kilinaa
        patojen kolinaa
        hassua massytysta...

        siella juuaan tuuporia :-)


      • ..pitää kai muuttaa profiili mutta tuleekohan vastausta sittenkään?.. en halua olla vaikeasti lähestyttävä.. äähh mutta kun tuollainen olen.. mitä miehen pitää olla? en enää tiedä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..pitää kai muuttaa profiili mutta tuleekohan vastausta sittenkään?.. en halua olla vaikeasti lähestyttävä.. äähh mutta kun tuollainen olen.. mitä miehen pitää olla? en enää tiedä..

        luin uudelleen sen ns.profiilikirjoituksesi ja...

        Älä muuta mitään, minulle tuli sama tunne kuin silloin kun sen ensikerran näin, se oli kirjoitus joka tuli sydämestä...

        Mitä miehen tulee olla, sellainen kuin sinä, älä sitä epäröi, älä edes yritä muuttua. *Kukapa lainahöyhenissä viihtyisi* ymmärrät mitä tarkoitan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe