vessakeikan päätteeksi. Onko ketään muita kuin minä, joka pyyhkii hieman syvempää perseensä? Paperia sormen ympärille ja vedetään syvempää tavarat pihalle. Tässä on tullut jo vuosikaudet pyyhittyä siksi silleen, koska en voi sietää ajatusta, että paskaa jää peräsuoleeni sen jälkeen kun olen käynyt kakkiksella. Koko ideahan on se, että käydään tyhjentämässä peräsuoli pöntöllä, eikä se että käydään paskalla ja silti jää suoleen tavaraa. Joskus käy tietty myös silleen, että kaikki tulee ulos ilman että tarvitsee itse jeesata sormella sen enempiä. Ajattelin ihan uteljaisuudesta kysellä tätä, koska itselläni se on jo piintynyt tapa.
perseen pyyhkiminen
14
4046
Vastaukset
- joka kerta
käsisuihkulla.
- Anonyymi
hintti
Viesti siirretty peppuseksipalstalta...
peppuseksipalstan sheriffi- tarkka poika
Saittuoidulla sormella kaivelen niin syvältä kuin yletyn. Tulee puhdasta ja on kivaa.
- minulla
ollut aina. Joskus tosin siitä haittaa mm. periksien muodossa, mutta ne lähtevät yleensä parissa viikossa jos ei vähään aikaan niin perusteellisesti hio perssilmäänsä.
- timo 17
mulla itelläni on värikuva yhestä tytön perseestä jota olen leikisti tavallisella paperilla pyyhkinyt
- olette kipeitä
Annan hyvän vinkin millä saa perseen puhtaaksi. Käy vessassa normaalisti kakalla ja pyyhkii pari kolme kertaa tavallisella wc paperilla ja sitten Savet Toiletilla pari kertaa. Ei jää kalsareihin jarrutusjälkiä.
Peräsuolessanne on vikaa jos suolen sisään jää kakkelia, eli siihen en ota kantaa. Olisko se jatkuva perseen ronkkimisenne löysyttänyt suolenne. Muistakaa että perse on "one way only" eli vain ulostuleva liikenne sallittua. - xdfgdfgh
Suolihuuhtelu Vileda-käsisuihkulla niin kyllä lähtee kaikki häiritsevat tavarat pois
- mr ass-sucker
hei mee hoitoo
- he
pesen käsi suihkulla 2-3 kertaa viikossa .NIIN PERILLE ,KUN PYSTYN.
- 1 paperipala riittää
Paskat persreikää tartte pyyhkiä ku yhdellä paprulla, kerran. Sitä varten on alushousut suojaamassa päälihousuja! Vai oletteko hinttejä jotka haluu puhtaan reiän että kaveri panee?
- piaru
piarut laulaa
- Anonyymi
Faija otti aina vain yhden arkin rullasta käänsi ensin näin, sitten noin, ja uin ja vielä silleen ja lopuksi käänsi vielä ympäri, ettei mikäänkantti jäänyt käyttämättä. Hän ei pessyt käsiään eikä vetänyt vessaa, paskakakkara jäi pyttyyn. Vessa oli aina tukossa. Isä oli nuuka vanhanliiton, sodan kaynyt mies. Toisaalta mmsähkö oli halpaa isälle. En ymmärtänyt sitä miesta aina
- Anonyymi
Mulla on käytössä erillinen kaavintikku, jonka pesen kylmällä vedellä käytön jälkeen.
Kaapimalla paskarööri tyhjenee totaalisesti! Ei tartte sormikontaktia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989