perseen pyyhkiminen

´´´´´´´´´´´´

vessakeikan päätteeksi. Onko ketään muita kuin minä, joka pyyhkii hieman syvempää perseensä? Paperia sormen ympärille ja vedetään syvempää tavarat pihalle. Tässä on tullut jo vuosikaudet pyyhittyä siksi silleen, koska en voi sietää ajatusta, että paskaa jää peräsuoleeni sen jälkeen kun olen käynyt kakkiksella. Koko ideahan on se, että käydään tyhjentämässä peräsuoli pöntöllä, eikä se että käydään paskalla ja silti jää suoleen tavaraa. Joskus käy tietty myös silleen, että kaikki tulee ulos ilman että tarvitsee itse jeesata sormella sen enempiä. Ajattelin ihan uteljaisuudesta kysellä tätä, koska itselläni se on jo piintynyt tapa.

14

3610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka kerta

      käsisuihkulla.

      • Anonyymi

        hintti


    • Viesti siirretty peppuseksipalstalta...

      peppuseksipalstan sheriffi

    • tarkka poika

      Saittuoidulla sormella kaivelen niin syvältä kuin yletyn. Tulee puhdasta ja on kivaa.

    • minulla

      ollut aina. Joskus tosin siitä haittaa mm. periksien muodossa, mutta ne lähtevät yleensä parissa viikossa jos ei vähään aikaan niin perusteellisesti hio perssilmäänsä.

    • timo 17

      mulla itelläni on värikuva yhestä tytön perseestä jota olen leikisti tavallisella paperilla pyyhkinyt

    • olette kipeitä

      Annan hyvän vinkin millä saa perseen puhtaaksi. Käy vessassa normaalisti kakalla ja pyyhkii pari kolme kertaa tavallisella wc paperilla ja sitten Savet Toiletilla pari kertaa. Ei jää kalsareihin jarrutusjälkiä.

      Peräsuolessanne on vikaa jos suolen sisään jää kakkelia, eli siihen en ota kantaa. Olisko se jatkuva perseen ronkkimisenne löysyttänyt suolenne. Muistakaa että perse on "one way only" eli vain ulostuleva liikenne sallittua.

    • xdfgdfgh

      Suolihuuhtelu Vileda-käsisuihkulla niin kyllä lähtee kaikki häiritsevat tavarat pois

    • mr ass-sucker

      hei mee hoitoo

    • he

      pesen käsi suihkulla 2-3 kertaa viikossa .NIIN PERILLE ,KUN PYSTYN.

    • 1 paperipala riittää

      Paskat persreikää tartte pyyhkiä ku yhdellä paprulla, kerran. Sitä varten on alushousut suojaamassa päälihousuja! Vai oletteko hinttejä jotka haluu puhtaan reiän että kaveri panee?

    • piaru

      piarut laulaa

    • Anonyymi

      Faija otti aina vain yhden arkin rullasta käänsi ensin näin, sitten noin, ja uin ja vielä silleen ja lopuksi käänsi vielä ympäri, ettei mikäänkantti jäänyt käyttämättä. Hän ei pessyt käsiään eikä vetänyt vessaa, paskakakkara jäi pyttyyn. Vessa oli aina tukossa. Isä oli nuuka vanhanliiton, sodan kaynyt mies. Toisaalta mmsähkö oli halpaa isälle. En ymmärtänyt sitä miesta aina

    • Anonyymi

      Mulla on käytössä erillinen kaavintikku, jonka pesen kylmällä vedellä käytön jälkeen.

      Kaapimalla paskarööri tyhjenee totaalisesti! Ei tartte sormikontaktia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe