BE POP tampere

Alkaa jo riittää

Minun viime viiko meni aika perseelleen. Nimittäin bar Be pop tampereella tyrmäsi kaikki odotukseni kokonaan. Tiistai iltana ei ollut jonoa ja sisään pääsi ihan ilman ongelmia, mutta Sitten koitti kuuluisa
torstai. Koitin päästä sisään, mutta silloin henkilökunta valitti liian rähjäisestä henkilökortin kunnosta, vaikka samalla kortilla viime tiistaina sisälle. PS. paikalla oli sama portsari! Annettiin kuitenkin paikalle vielä yksi mahdollisuus, mutta tällöin ei päästy sisään, koska yhdellä kaveriporukasta oli maastohousut. ELI EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!!!

8

4600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama vika

      joo olen samaa mieltä paikasta ihan perseestä. itellä kans pelkkiä huonoja kokemuksia sieltä. ehkä huono tuuri tai sit paikan henkilökunnas oikeesti jotain vikaa...

    • ihan

      paska paikka nimittäin jos paidassa sattuu oleen huppu niin joudut sit jättään sen narikkaan ja juomat tarjoillaan jostain helvetin neon vihreistä muovi tötsistä

      • hyvä paikka

        siellä on komeita miehiä-


      • ole tarkka

        Joo, täällä osataan rahastaa!
        Juomat muovimukeissa ja tarjoilijoita aivan liian vähän ja ne vähäisetkin ammattitaidottomia.

        Käykö täällä muuten usein poliisit?
        Se kertoo jotain hlökunnan tasosta!


      • kaverit pettää aina
        ole tarkka kirjoitti:

        Joo, täällä osataan rahastaa!
        Juomat muovimukeissa ja tarjoilijoita aivan liian vähän ja ne vähäisetkin ammattitaidottomia.

        Käykö täällä muuten usein poliisit?
        Se kertoo jotain hlökunnan tasosta!

        1kerran 4 olen sisään päässyt syinä on aina ollu just jotain lenkkarit jalassa tai henkkarit on hommattu alaikäisenä noh kerran kumminkin päästiin hinta taso on kyllä hieman korkea mutta paikan blackjack pöytä kompensoi huonoa hintatasoa


      • Kalevi123123
        kaverit pettää aina kirjoitti:

        1kerran 4 olen sisään päässyt syinä on aina ollu just jotain lenkkarit jalassa tai henkkarit on hommattu alaikäisenä noh kerran kumminkin päästiin hinta taso on kyllä hieman korkea mutta paikan blackjack pöytä kompensoi huonoa hintatasoa

        Itse myös käyttäydyin asiallisesti enkä kovin humalassa edes, tuli kolkuttamaan olkapäätä kun olin tilaamassa olutta baaritiskillä ilmoitti, että nyt sinun täytyy poistua olin iha et mitä helvettii ? mut tosi ymmärtäväisesti lähin takkia noutaessani kysyin iha normisti, että mikä tähän ulosheittoon oli syy..

        noh sitte yks portsari hyppäs niskaa ja koitti taivuttaa väkisin alas, sit tuli toinen ja kolmas lopulta sai alas ja muka siinä piteli kovana vaikken vastarintaa edes tehnyt :D alko vielä tukehuttamaanki tukki suun etten saanut happea, näin parhaaksi vaihtoehdoksi vetää itteni veltoksi ns. taju ois lähteny ja toivoin, että irrottaa otteen jotta saa happea.. Onneksi näin tapahtu ja lähdin hieman kauhistuneena mielellään ulos baarista..

        Ilmotin poliiseillekki mut kiinosti ku kilo kiviä niitä herroja vaikka siinä pihan lähellä torilla ne tapasin..

        Sen herran nimi kyllä kiinostais tietää joka hieman samanäköinen ku seiska lehden toimittaja, joka nykäsestä tekee niitä juttuja, muita tuntomerkkejä.. Laiha, noin 170senttinen, kapeat kädet / ranteet mutta SUURI hauis, samalai treenannu ku homer simpson pelkkää hauisista mutta hormooneja siinä kylkiäisenä suoraan hauikseen..


      • joojust
        hyvä paikka kirjoitti:

        siellä on komeita miehiä-

        Painu salille kattomaan siellä on enempi hormooneihin pumpattuja teräsmiehiä


      • kalevi123123
        Kalevi123123 kirjoitti:

        Itse myös käyttäydyin asiallisesti enkä kovin humalassa edes, tuli kolkuttamaan olkapäätä kun olin tilaamassa olutta baaritiskillä ilmoitti, että nyt sinun täytyy poistua olin iha et mitä helvettii ? mut tosi ymmärtäväisesti lähin takkia noutaessani kysyin iha normisti, että mikä tähän ulosheittoon oli syy..

        noh sitte yks portsari hyppäs niskaa ja koitti taivuttaa väkisin alas, sit tuli toinen ja kolmas lopulta sai alas ja muka siinä piteli kovana vaikken vastarintaa edes tehnyt :D alko vielä tukehuttamaanki tukki suun etten saanut happea, näin parhaaksi vaihtoehdoksi vetää itteni veltoksi ns. taju ois lähteny ja toivoin, että irrottaa otteen jotta saa happea.. Onneksi näin tapahtu ja lähdin hieman kauhistuneena mielellään ulos baarista..

        Ilmotin poliiseillekki mut kiinosti ku kilo kiviä niitä herroja vaikka siinä pihan lähellä torilla ne tapasin..

        Sen herran nimi kyllä kiinostais tietää joka hieman samanäköinen ku seiska lehden toimittaja, joka nykäsestä tekee niitä juttuja, muita tuntomerkkejä.. Laiha, noin 170senttinen, kapeat kädet / ranteet mutta SUURI hauis, samalai treenannu ku homer simpson pelkkää hauisista mutta hormooneja siinä kylkiäisenä suoraan hauikseen..

        Näihin teksteihin ei ole keksitty mitään kaikkia 100% totta oltiin kaveriporukassa siellä enkä todellakaan häiriöksi käyttäynyt enkä liian kännissä, pelattiin blackjackkia lähin hakemaan lisää juomaa ja Puff pihalle lento ilma mitää syytä...

        ne kaverit ketkä sinne vielä jäivät niin sano seuraavana päivänä, että sieltä lensi just samanlailla melkeen heti minun perääni pihalle.

        Ei täs suomenmaas kiinosta ketään, sitte vastaku tapahtuu joku kuolee kyseisessä baarissa niin aletaan jotain muka tutkimaan, enkä totakaan asiaa pidä mitenkään mahottomana.

        Ei olla ensimmäisiä eikä viimisiäkään joka tämän kohtelun kyseisessä paikassa saanut / tulee saamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe