Moro! Olen 173cm pitkä ja painan 58-62 kiloa(heittelee jatkuvasti),mutta ei nouse kiitos nopean aineenvaihdunnan! tarkoitus olis saada paino nousemaan ainakin 70kg. Olen ostanut tätä fast massa 2 ja ruvennut kokeilemeen sitä! En käy salilla (vielä) kun ensiksi olisi tarkoitus saada painoa lisää! Mutta teen silti 24/7 ruumiillista työtä eli en nörää tietokoneella ja odota lihasteni kasvavan! Kertokaa voiko painon nostaminen onnistua näin ja paljonko massaa pitäis syödä? riittääkö 1 annos päivässä vai tarvitaanko mahdollisesti enemmän? ja tarvitaanko muita lisäravinteita massan lisäksi? Kiitos etukäteen!
Fast Massa 2
6
734
Vastaukset
- jarirakas
Perhana, siis syömällä tuota FM2sta ja tekemällä ruumiillista työtä kasvatan LIHASmassaa.
Ja minä pässi kun olen käynyt salilla kolme - viisi kertaa viikossa ja nostellut raskaita painoja ja hikoillut paidan märäksi joka kerta. Nyt vain hakemaan FM2sta ja kasvamaan.
Toisaalta löysin jostain internetin kätköistä toisentyyppisen lähdön massaan ja harjoitteluun:
"Kehonrakennus on raskas laji, ja monesti sen treenaamisesta onkin sanottu lyhyesti: "No pain, no gain", eli ilman kipua ei tule saavutuksia. Tämä pitää paikkansa sitä paremmin, mitä vakavammin lajia harrastaa. Silti tästä lajista voi oppia pitämään - jopa treenikivusta. Viisas harjoittelu tarkoittaa, että treenataan siten, että harjoittelu mahdollisimman tehokkaasti rakentaa uutta lihasmassaa. Harjoitella voi myös hampaat irvessä ja raskaasti joka päivä, eikä silti saavuteta mitään tuloksia. Syynä voi olla se, ettei ymmärretä tiettyjä peruslainalaisuuksia siitä, miten keho toimii."
Lähde salille, harjoittele ensin vaikka penkkipunnerusta, kyykkyä ja maastavetoa puolisen vuotta jotta saat pohjan voimaharjoitteluun, joka on eri asia kuin ruumiillinen työ. Kun tekniikat jne on hallussa, voit lisätä nk. apuliikkeitä halujen ja tarpeiden mukaan.
Syömällä lisäät läskiä vartaloon, et lihasta. Voimaharjoittelu yhdistettynä oikeanlaiseen ravintoon kasvattaa lihasmassaa.- Nimetön
ihan hyvä että selitit asian ja kuulostaa että osaat asiasi,mutta turha sun on mulle ruveta mitää saarnaa pitämään! en kai mä ny hemmetti täälä mitää kysyisi jos mä jo tietäisin miten homma toimii!! Kiitos kuitenkin! ei vaan meinaa keritä maajussin 12 tunnin työpäivän jälkeen salille enää.. intis kävin ja tykkäsin kyllä.. Ja sitte toinen pulma. Ku asun tälläses 14000 asukkaan kunnas niin kaikki tuntee kaikki ja ittelläni ei oo mikää hyvä maine! ja ku tosiaan ajattelín saada aikaiseksi ruveta käymään salilla mutta ensin haluaisin vaan saada lisää painoa vaikka ny sitä läskiä mutta ku nyt oon reippaasti alipainoinen niin yksinkertaisesti ei kehtaa menna salille häpeämään silmät päästä!
- Nimetön
niin ja ei mulla alun perinkää ollu ajatuksena että syömpä massaa ja muutun kehonrakentajaksi! Vain vaan yksinkertaisesti saada painoa lisää! mitä tahansa painoa! kunhan vaan punari nousee!
- saat _
sokeria kaupan hyllyltä,euron per pussi.
- salilla
Enpä usko et salil alkaa tyypit sormel osottelee, et mitä v.... toi tääl tekee! Jos ne sit kuitenki osoittelee, niin sehän vaan kasvattaa halua treenaa kovempaa ja näyttää niille junteille!!
- bodybuilderr
salilla kirjoitti:
Enpä usko et salil alkaa tyypit sormel osottelee, et mitä v.... toi tääl tekee! Jos ne sit kuitenki osoittelee, niin sehän vaan kasvattaa halua treenaa kovempaa ja näyttää niille junteille!!
itsekkin olen sun pitunen ja painoa n.64 kiloa mutta ei sitä tarvii hävetä. käyt vaan salilla sanoi ne 100kg karjut mitä hyvänsä! sitäpaitsi nekin on joskus alottanut lähes samasta pisteestä kuin sinä tai minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669