Viikonloppuna tarkotus laivalle lähetä ja Postafen- matkapahoinvointilääkkeet otettava mukaan. Onko kenelläkään kokemusta yhden Postafen lääkkeen otosta ja alkoholin käytöstä? Ei varmaan tämä Postafen aiheuta mitään sivuvaiukutuksia niin paljon kuin Marzine?
Alkoholi ja postafen
7
21471
Vastaukset
- lukee näin
4.4. Varoitukset ja käyttöön liittyvät varotoimet
"Samanaikaista alkoholin käyttöä tulee välttää."
4.5. Yhteisvaikutukset muiden lääkevalmisteiden kanssa sekä muut yhteisvaikutukset
"Käytettäessä meklotsiinia samanaikaisesti alkoholin tai keskushermostoa lamaavien aineiden kanssa, saattavat näiden aineiden tai meklotsiinin lamaavat vaikutukset voimistua."
Et en kyllä kokeilis kepillä jäätä...- löaksd
Osaan lukea. Kysyinkin muiden kokemuksista kun he ovat yhdistäneet Postafenin ja alkoholin.
- ...
löaksd kirjoitti:
Osaan lukea. Kysyinkin muiden kokemuksista kun he ovat yhdistäneet Postafenin ja alkoholin.
Ehkä on ollu järki mukana, eikä oo kukaan kokeillu, kun ei oo tullu kokemuksia.. tai sitten ei oo enää kertojia o_O
- kokeilin :)
... kirjoitti:
Ehkä on ollu järki mukana, eikä oo kukaan kokeillu, kun ei oo tullu kokemuksia.. tai sitten ei oo enää kertojia o_O
mä kokelin 5 tablettia tota postafen 25mg ja puol-litraa viinaa ja muutama kalja päälle :) niin huomaa kyllä eron =D ei kannata ottaa yhtään lääkettä alkoholin kanssa ellei halua päätä sekaisin -_- =))) ;)
- rohkee testaaja
kokeilin :) kirjoitti:
mä kokelin 5 tablettia tota postafen 25mg ja puol-litraa viinaa ja muutama kalja päälle :) niin huomaa kyllä eron =D ei kannata ottaa yhtään lääkettä alkoholin kanssa ellei halua päätä sekaisin -_- =))) ;)
kokeilin :)29.10.2010 15:110 SULJE
minkä lainen olo oli aamulla? :D
- Pientä käyttöä
Käytän lähes aina laivamatkoilla Postafenia. Annoksena vain yksi tabletti. Laivalla on tullut otettua muutama paukku, yleensä ei yli viittä. Olen todennut että Postafenin kanssa ryyppäämisessä menee rahat hukkaan kun alkoholi ei humalluta. Siksi juominen on jäänyt lähinnä ruokajuomiin ja johonkin grogiin tanssiravintolan puolella.
- Anonyymi
Otin postafenin ja yhen shotin todella iso humala tuli hetkeksi mut ei mitään muuta ollu eikä tullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723