huuliharppu soi..

..ostin huuliharppukostajan.. editor colllectors.. tai jotain 7,95e jokaisen itseään kunnioittavan BRonson-fanin pitää omistaa oma huuliharppukostaja deeveedee..tai video..

20

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

      moni poika näppäilee=))

      • ..harpusta seuraa on korppu.. mut ei mikään auta jos on lerppu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..harpusta seuraa on korppu.. mut ei mikään auta jos on lerppu..

        Mut en soi... korkeintaan turisen.


      • a-v kirjoitti:

        Mut en soi... korkeintaan turisen.

        ..joidenkin mielestä itsensä mollaaminen on kivaa.. perversionsa kullakin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..joidenkin mielestä itsensä mollaaminen on kivaa.. perversionsa kullakin..

        harppu-korppupäivä... kyllä mä normisti tykkään ittestäni ihan hirveesti;)

        Pervo en oo.


      • a-v kirjoitti:

        harppu-korppupäivä... kyllä mä normisti tykkään ittestäni ihan hirveesti;)

        Pervo en oo.

        ..jostain syystä mieleni alkoi tehdä kovasti hapankorppua kirnuvoin ja maidon kera.. taitaa olla hapankorppupäivä..mut kun ei oo..


      • pervokki kirjoitti:

        ..jostain syystä mieleni alkoi tehdä kovasti hapankorppua kirnuvoin ja maidon kera.. taitaa olla hapankorppupäivä..mut kun ei oo..

        auki vielä monta tuntia.

        Hapankorppu on muuten parhaimmillaan ihan vaan voin kans, vai mitä?


      • a-v kirjoitti:

        auki vielä monta tuntia.

        Hapankorppu on muuten parhaimmillaan ihan vaan voin kans, vai mitä?

        ..hyvää on.. naminannaa.. kaupassa käyty jo..ei enää jaksa..nyt alko viikonloppu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..hyvää on.. naminannaa.. kaupassa käyty jo..ei enää jaksa..nyt alko viikonloppu..

        just kävin ja se vei voimat kyllä niin täysin et taidan levyttää hetken...

        Mut ennen sitä; onks sulla faksi? Mä voisin faksata sulle niitä hapankorppuja, olis meinaan paketti tuolla jemmassa;)


      • a-v kirjoitti:

        just kävin ja se vei voimat kyllä niin täysin et taidan levyttää hetken...

        Mut ennen sitä; onks sulla faksi? Mä voisin faksata sulle niitä hapankorppuja, olis meinaan paketti tuolla jemmassa;)

        ..monitoimimasiinassa taitaa olla faxikin.. eikös niihin tuu sähköinen maku faxattuna?


      • pervokki kirjoitti:

        ..monitoimimasiinassa taitaa olla faxikin.. eikös niihin tuu sähköinen maku faxattuna?

        mut voi kantsii levittää vasta siellä vastaanottajan päässä, se tahtoo sulaa matkalla, sen verran lämpösiä noi sähkövehkeet.


      • a-v kirjoitti:

        mut voi kantsii levittää vasta siellä vastaanottajan päässä, se tahtoo sulaa matkalla, sen verran lämpösiä noi sähkövehkeet.

        ..pelkäsin myös musteen makua..nyt menen katsomaan venetsialaista arkkitehtuuria..


    • MuisQuu

      Naiset tykkää, kun miehet virittelee heille sulosäveliä huuliharpulla...Oikkein siinä kylymät väreet raapii selkäpiitä:o))...

      Mun Rakas soittelee minulle..huuliharppua..quulostaa hyvälle..:o))...

      Ps..Mun rakkaani siis ei soita harppuaan;o))...Ööh...soittelee...paljonkin;o))..


      http://youtube.com/watch?v=BcjUpL7ThAU

      • ..pakko se oli ihan omaks hankkii.. bronkkakokoelma sen kun kasvaa ja kasvaa..

        ..ai.. hän musikaalinenko?..


      • erään Maken joka laulaa korkeelta ja kovaa kun huuliharppu soi... en silti oo ihan vakuuttunut että se siks laulaa, et tykkäis siitä soitosta niin kovin...


      • MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

        ..pakko se oli ihan omaks hankkii.. bronkkakokoelma sen kun kasvaa ja kasvaa..

        ..ai.. hän musikaalinenko?..

        taiteellinenkin:o))...

        Ai Sä pidät Bronssonista..Hyvä maku Sinulla:o))..


      • MuisQuu
        a-v kirjoitti:

        erään Maken joka laulaa korkeelta ja kovaa kun huuliharppu soi... en silti oo ihan vakuuttunut että se siks laulaa, et tykkäis siitä soitosta niin kovin...

        Moni koirakin "laulaa"...tietyn laista musaa kuullessaan;o))))....


      • MuisQuu kirjoitti:

        taiteellinenkin:o))...

        Ai Sä pidät Bronssonista..Hyvä maku Sinulla:o))..

        ..varsinainen äijä..


      • MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

        ..varsinainen äijä..

        maailmalle:o))...



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe