..ostin huuliharppukostajan.. editor colllectors.. tai jotain 7,95e jokaisen itseään kunnioittavan BRonson-fanin pitää omistaa oma huuliharppukostaja deeveedee..tai video..
huuliharppu soi..
20
290
Vastaukset
- mikhaildenisov
moni poika näppäilee=))
pervokki kirjoitti:
..harpusta seuraa on korppu.. mut ei mikään auta jos on lerppu..
Mut en soi... korkeintaan turisen.
a-v kirjoitti:
Mut en soi... korkeintaan turisen.
..joidenkin mielestä itsensä mollaaminen on kivaa.. perversionsa kullakin..
pervokki kirjoitti:
..joidenkin mielestä itsensä mollaaminen on kivaa.. perversionsa kullakin..
harppu-korppupäivä... kyllä mä normisti tykkään ittestäni ihan hirveesti;)
Pervo en oo.a-v kirjoitti:
harppu-korppupäivä... kyllä mä normisti tykkään ittestäni ihan hirveesti;)
Pervo en oo...jostain syystä mieleni alkoi tehdä kovasti hapankorppua kirnuvoin ja maidon kera.. taitaa olla hapankorppupäivä..mut kun ei oo..
pervokki kirjoitti:
..jostain syystä mieleni alkoi tehdä kovasti hapankorppua kirnuvoin ja maidon kera.. taitaa olla hapankorppupäivä..mut kun ei oo..
auki vielä monta tuntia.
Hapankorppu on muuten parhaimmillaan ihan vaan voin kans, vai mitä?a-v kirjoitti:
auki vielä monta tuntia.
Hapankorppu on muuten parhaimmillaan ihan vaan voin kans, vai mitä?..hyvää on.. naminannaa.. kaupassa käyty jo..ei enää jaksa..nyt alko viikonloppu..
pervokki kirjoitti:
..hyvää on.. naminannaa.. kaupassa käyty jo..ei enää jaksa..nyt alko viikonloppu..
just kävin ja se vei voimat kyllä niin täysin et taidan levyttää hetken...
Mut ennen sitä; onks sulla faksi? Mä voisin faksata sulle niitä hapankorppuja, olis meinaan paketti tuolla jemmassa;)a-v kirjoitti:
just kävin ja se vei voimat kyllä niin täysin et taidan levyttää hetken...
Mut ennen sitä; onks sulla faksi? Mä voisin faksata sulle niitä hapankorppuja, olis meinaan paketti tuolla jemmassa;)..monitoimimasiinassa taitaa olla faxikin.. eikös niihin tuu sähköinen maku faxattuna?
pervokki kirjoitti:
..monitoimimasiinassa taitaa olla faxikin.. eikös niihin tuu sähköinen maku faxattuna?
mut voi kantsii levittää vasta siellä vastaanottajan päässä, se tahtoo sulaa matkalla, sen verran lämpösiä noi sähkövehkeet.
a-v kirjoitti:
mut voi kantsii levittää vasta siellä vastaanottajan päässä, se tahtoo sulaa matkalla, sen verran lämpösiä noi sähkövehkeet.
..pelkäsin myös musteen makua..nyt menen katsomaan venetsialaista arkkitehtuuria..
- MuisQuu
Naiset tykkää, kun miehet virittelee heille sulosäveliä huuliharpulla...Oikkein siinä kylymät väreet raapii selkäpiitä:o))...
Mun Rakas soittelee minulle..huuliharppua..quulostaa hyvälle..:o))...
Ps..Mun rakkaani siis ei soita harppuaan;o))...Ööh...soittelee...paljonkin;o))..
http://youtube.com/watch?v=BcjUpL7ThAU..pakko se oli ihan omaks hankkii.. bronkkakokoelma sen kun kasvaa ja kasvaa..
..ai.. hän musikaalinenko?..erään Maken joka laulaa korkeelta ja kovaa kun huuliharppu soi... en silti oo ihan vakuuttunut että se siks laulaa, et tykkäis siitä soitosta niin kovin...
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..pakko se oli ihan omaks hankkii.. bronkkakokoelma sen kun kasvaa ja kasvaa..
..ai.. hän musikaalinenko?..taiteellinenkin:o))...
Ai Sä pidät Bronssonista..Hyvä maku Sinulla:o)).. - MuisQuu
a-v kirjoitti:
erään Maken joka laulaa korkeelta ja kovaa kun huuliharppu soi... en silti oo ihan vakuuttunut että se siks laulaa, et tykkäis siitä soitosta niin kovin...
Moni koirakin "laulaa"...tietyn laista musaa kuullessaan;o))))....
MuisQuu kirjoitti:
taiteellinenkin:o))...
Ai Sä pidät Bronssonista..Hyvä maku Sinulla:o))....varsinainen äijä..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..varsinainen äijä..
maailmalle:o))...
MuisQuu kirjoitti:
maailmalle:o))...
..luulin aluks puolalaiseksi mut onkin liettualaista sukujuurta.. linkissä faktaa..
http://www.imdb.com/name/nm0000314/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914216T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374143Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo482386- 1542249
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3401785- 1081652
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2031454- 621206
- 1021204