Korvakorut yöksi pois?

milleriitti

Innostuin vanhoilla päivilläni ottamaan reiät korviin ja nyt olen niiden kanssa ihan ihmeissäni. Kuinka kauan reikien paraneminen kestää? Onko normaalia että vuoden vaihteessa otetut reiät yhä vuotavat hieman verta korua pois otettaessa? Entä pitäisikö korut ottaa yöksi pois vai onko vaarana, että reikä kasvaa umpeen? Ja miten ihmeessä korun kiinnittäminen voi olla niin vaikeaa? Nasta ei meinaa millään osua takakappaleeseen! Onko siihen olemassa jokin jippo?

2

2757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiätkö-

Kyllä niissä joskus menee kauankin aikaa,ennenkuin reiät kunnolla paranee,alku-aikoina kun laitoin reiät,niin putsasin niitä aina puhdistusvedellä,minä otan aina yöksi pois,tapoja on monija,toiset pitävät niitä aina...korun kiinnittäminen menee aivan rutiinilla,kun siihen tottuu,ei ole jippoja....minulla on ollut ensimmäiset reiät,jo lähemmäs 40v,sit olen pikkuhiljaa lisäillyt,nyt niitä on kummassakin korvassa 4,mutta ei nappeja,kun renkuloita......harjoitus tekee mestarin.

• APUA!!!

Mooii!!

Mä otin eilen harjoituskorvikset pois. Ne on vaikea laittaa korvaan. Sattuu jonkin verran.. Kannataako ottaa korvikset pois yön ajaksi??????? PS. On nappikorvikset.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      166
      1571
    2. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      79
      1459
    3. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1234
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      54
      1043
    5. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      238
      964
    6. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      963
    7. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      164
      852
    8. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      850
    9. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      36
      840
    10. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      757
    Aihe