..käyn kupposen ääreen kun taas kuplat pääkopassa porisee.. kuoharia hyvät ihmiset kuoharia.. sitten takas kaappii kaljottelee..
silmät kiiluen..
23
410
Vastaukset
- kbasa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafkdnflkaöaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
........bbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee köhh köhh... bbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
........bbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee köhh köhh... bbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
yritan olla virallinen
tama harboe olut riistaytyy kasista!
taitaa olla huono era minka ostin :-( kbasa kirjoitti:
yritan olla virallinen
tama harboe olut riistaytyy kasista!
taitaa olla huono era minka ostin :-(..mutta varo..salaisuus piiloutuu kaapin oven taakse.. röyh royhtäily paljastaa ja oven väliin jääneet mäyriksennahat.. klunk klunk klunkss
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..mutta varo..salaisuus piiloutuu kaapin oven taakse.. röyh royhtäily paljastaa ja oven väliin jääneet mäyriksennahat.. klunk klunk klunkss
joten valitettavasti kaappiin ei ole asiaa
ehka huomenna kun pukeudun pyhavaatteisiin? kbasa kirjoitti:
joten valitettavasti kaappiin ei ole asiaa
ehka huomenna kun pukeudun pyhavaatteisiin?..mutta voithan pyhittää senkin.. senkin pakana.. tuubori on kojumalasi.. minulla on olvi.. olen niin perinteellinen suomilainen..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..mutta voithan pyhittää senkin.. senkin pakana.. tuubori on kojumalasi.. minulla on olvi.. olen niin perinteellinen suomilainen..
pyhassa maassa sunnuntaina kynnetaan vakoa!
shiny leather.. in the dark.. :-) kbasa kirjoitti:
pyhassa maassa sunnuntaina kynnetaan vakoa!
shiny leather.. in the dark.. :-)..mulle pyhä maa on ainakin italia siellä uskotaan grappaan tai limoncelloon.. ja siellä on niin pirusti kirkkoja..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..mulle pyhä maa on ainakin italia siellä uskotaan grappaan tai limoncelloon.. ja siellä on niin pirusti kirkkoja..
sita sokerin määrää :-)
kbasa kirjoitti:
sita sokerin määrää :-)
..sokeria likööreissä.. oltiin missä päin välimerenmaita tahansa niin anisviinaa ei mikään voita.. koko välimeren seutu pervokille puhää maata.. ja kummarran sellasia kuin pernod pastis ouzo raki.. ou mama..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..sokeria likööreissä.. oltiin missä päin välimerenmaita tahansa niin anisviinaa ei mikään voita.. koko välimeren seutu pervokille puhää maata.. ja kummarran sellasia kuin pernod pastis ouzo raki.. ou mama..
yrttipuolella uidaan ny..
gammel dansk maistuu vahvasti hyvalle :-) kbasa kirjoitti:
yrttipuolella uidaan ny..
gammel dansk maistuu vahvasti hyvalle :-)pimpinella anissum on yrttini mun.. nam
- kbasa
pervokki kirjoitti:
pimpinella anissum on yrttini mun.. nam
no, onneks ei petronella anissum :-)
- katkerojuoma
pervokki kirjoitti:
..sokeria likööreissä.. oltiin missä päin välimerenmaita tahansa niin anisviinaa ei mikään voita.. koko välimeren seutu pervokille puhää maata.. ja kummarran sellasia kuin pernod pastis ouzo raki.. ou mama..
Campari.. oletko sitä maistellut kuumana hellepäivänä (iltana)..
katkerojuoma kirjoitti:
Campari.. oletko sitä maistellut kuumana hellepäivänä (iltana)..
..ei rokkaa.. kokeiltu on.. ei saisi olla liian makea, ei liian väkevä,
hapokas ja kylmä pitäs olla.. siksi parasta tehdä vodka-limu drinkkejä..kbasa kirjoitti:
no, onneks ei petronella anissum :-)
..minusta pimpinella on oikein kaunis nimi..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..minusta pimpinella on oikein kaunis nimi..
se on hyvin kaunis nimi.
- siihen lorauttaa
pervokki kirjoitti:
..ei rokkaa.. kokeiltu on.. ei saisi olla liian makea, ei liian väkevä,
hapokas ja kylmä pitäs olla.. siksi parasta tehdä vodka-limu drinkkejä..jääkylmää vettä .. kokkinelli on tässä juomassa ..kai...näistä---nelleistä kun puhuitte
- kbasa
siihen lorauttaa kirjoitti:
jääkylmää vettä .. kokkinelli on tässä juomassa ..kai...näistä---nelleistä kun puhuitte
hyvää.. kylmänä semmoisenaan
kuppilassa tuli/tulee tilattua tupla tai triplakamppareita.. kymmenen jälkeen alkaa jurpututtaan...:-)) siihen lorauttaa kirjoitti:
jääkylmää vettä .. kokkinelli on tässä juomassa ..kai...näistä---nelleistä kun puhuitte
..ei oikein nappaa.. ai pimpinella anissumi? juu se on hyvä rohdossyrtti hyvä juoma siitä saadaan aikaa.. se valkoinen väri efektikin on kiva.. oiva juoma nam nam.. mutta nyt täytyy mennä nukkuu sillää.. huomenna oikeesti ryypätään..siis otetaan vähän enemmän..
kbasa kirjoitti:
se on hyvin kaunis nimi.
..tulen näkemään unta sillä menen nukkuu pyhittääksen huomisen paremmalle otolle juoman otolle..
- tuli mielitekoja..
AAAHH! Kuohuviiniä ja mansikoita ... aah ja sabayon kastiketta ..
..mielitekoja tulee lisääkin.. siis kylmä kuohari, mansikoita vaahtokarkkeja ja naisen ihon tuoksu ja kosketus..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550
