silmät kiiluen..

..käyn kupposen ääreen kun taas kuplat pääkopassa porisee.. kuoharia hyvät ihmiset kuoharia.. sitten takas kaappii kaljottelee..

23

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafkdnflkaöaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

      • ........bbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee köhh köhh... bbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ........bbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee köhh köhh... bbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

        yritan olla virallinen
        tama harboe olut riistaytyy kasista!
        taitaa olla huono era minka ostin :-(


      • kbasa kirjoitti:

        yritan olla virallinen
        tama harboe olut riistaytyy kasista!
        taitaa olla huono era minka ostin :-(

        ..mutta varo..salaisuus piiloutuu kaapin oven taakse.. röyh royhtäily paljastaa ja oven väliin jääneet mäyriksennahat.. klunk klunk klunkss


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta varo..salaisuus piiloutuu kaapin oven taakse.. röyh royhtäily paljastaa ja oven väliin jääneet mäyriksennahat.. klunk klunk klunkss

        joten valitettavasti kaappiin ei ole asiaa
        ehka huomenna kun pukeudun pyhavaatteisiin?


      • kbasa kirjoitti:

        joten valitettavasti kaappiin ei ole asiaa
        ehka huomenna kun pukeudun pyhavaatteisiin?

        ..mutta voithan pyhittää senkin.. senkin pakana.. tuubori on kojumalasi.. minulla on olvi.. olen niin perinteellinen suomilainen..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta voithan pyhittää senkin.. senkin pakana.. tuubori on kojumalasi.. minulla on olvi.. olen niin perinteellinen suomilainen..

        pyhassa maassa sunnuntaina kynnetaan vakoa!
        shiny leather.. in the dark.. :-)


      • kbasa kirjoitti:

        pyhassa maassa sunnuntaina kynnetaan vakoa!
        shiny leather.. in the dark.. :-)

        ..mulle pyhä maa on ainakin italia siellä uskotaan grappaan tai limoncelloon.. ja siellä on niin pirusti kirkkoja..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..mulle pyhä maa on ainakin italia siellä uskotaan grappaan tai limoncelloon.. ja siellä on niin pirusti kirkkoja..

        sita sokerin määrää :-)


      • kbasa kirjoitti:

        sita sokerin määrää :-)

        ..sokeria likööreissä.. oltiin missä päin välimerenmaita tahansa niin anisviinaa ei mikään voita.. koko välimeren seutu pervokille puhää maata.. ja kummarran sellasia kuin pernod pastis ouzo raki.. ou mama..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..sokeria likööreissä.. oltiin missä päin välimerenmaita tahansa niin anisviinaa ei mikään voita.. koko välimeren seutu pervokille puhää maata.. ja kummarran sellasia kuin pernod pastis ouzo raki.. ou mama..

        yrttipuolella uidaan ny..
        gammel dansk maistuu vahvasti hyvalle :-)


      • kbasa kirjoitti:

        yrttipuolella uidaan ny..
        gammel dansk maistuu vahvasti hyvalle :-)

        pimpinella anissum on yrttini mun.. nam


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        pimpinella anissum on yrttini mun.. nam

        no, onneks ei petronella anissum :-)


      • katkerojuoma
        pervokki kirjoitti:

        ..sokeria likööreissä.. oltiin missä päin välimerenmaita tahansa niin anisviinaa ei mikään voita.. koko välimeren seutu pervokille puhää maata.. ja kummarran sellasia kuin pernod pastis ouzo raki.. ou mama..

        Campari.. oletko sitä maistellut kuumana hellepäivänä (iltana)..


      • katkerojuoma kirjoitti:

        Campari.. oletko sitä maistellut kuumana hellepäivänä (iltana)..

        ..ei rokkaa.. kokeiltu on.. ei saisi olla liian makea, ei liian väkevä,

        hapokas ja kylmä pitäs olla.. siksi parasta tehdä vodka-limu drinkkejä..


      • kbasa kirjoitti:

        no, onneks ei petronella anissum :-)

        ..minusta pimpinella on oikein kaunis nimi..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..minusta pimpinella on oikein kaunis nimi..

        se on hyvin kaunis nimi.


      • siihen lorauttaa
        pervokki kirjoitti:

        ..ei rokkaa.. kokeiltu on.. ei saisi olla liian makea, ei liian väkevä,

        hapokas ja kylmä pitäs olla.. siksi parasta tehdä vodka-limu drinkkejä..

        jääkylmää vettä .. kokkinelli on tässä juomassa ..kai...näistä---nelleistä kun puhuitte


      • kbasa
        siihen lorauttaa kirjoitti:

        jääkylmää vettä .. kokkinelli on tässä juomassa ..kai...näistä---nelleistä kun puhuitte

        hyvää.. kylmänä semmoisenaan
        kuppilassa tuli/tulee tilattua tupla tai triplakamppareita.. kymmenen jälkeen alkaa jurpututtaan...:-))


      • siihen lorauttaa kirjoitti:

        jääkylmää vettä .. kokkinelli on tässä juomassa ..kai...näistä---nelleistä kun puhuitte

        ..ei oikein nappaa.. ai pimpinella anissumi? juu se on hyvä rohdossyrtti hyvä juoma siitä saadaan aikaa.. se valkoinen väri efektikin on kiva.. oiva juoma nam nam.. mutta nyt täytyy mennä nukkuu sillää.. huomenna oikeesti ryypätään..siis otetaan vähän enemmän..


      • kbasa kirjoitti:

        se on hyvin kaunis nimi.

        ..tulen näkemään unta sillä menen nukkuu pyhittääksen huomisen paremmalle otolle juoman otolle..


    • tuli mielitekoja..

      AAAHH! Kuohuviiniä ja mansikoita ... aah ja sabayon kastiketta ..

      • ..mielitekoja tulee lisääkin.. siis kylmä kuohari, mansikoita vaahtokarkkeja ja naisen ihon tuoksu ja kosketus..


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe