Tänä vuonna yli 40'000 eroaa kirkosta

paha kirkko

Alkuvuoden suuret eroluvut viittaavat siihen että tänä vuonna yli 40'000 eroaa kirkosta.

Paha kirkko menettää jäseniään.

8

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paholaisen asianajaja

...muslimeja muuttaa maahan kristittyjen tilalle?

Ettei olisi vähintään saman verran.

• kyllä, kyllä

Rakkaat muslimiveljemme edustavat samaa Aabrahamislaista uskonperinnettä.

He tunnustavat Jeesuksen kristukseksi!

• Paholaisen asianajaja
        kyllä, kyllä kirjoitti:

Voi vitun krisselit. Vitun hyväuskoiset hölmöt!

Hyödylliset idiootit, olisi Lenin sanonut. Pelaavat islamin pussiin minkä ehtivät.

• haluavat mennä
        kyllä, kyllä kirjoitti:

käyttää muuta porttia kuin sitä, mikä pelastukseen
        veisi.
        9 Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
        10 Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.
        11 "Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta.
        12 Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
        13 koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
        14 "Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut.

Siispä he jäävät pelastuksesta osattömiksi.

• ahdasportti
        haluavat mennä kirjoitti:

käyttää muuta porttia kuin sitä, mikä pelastukseen
        veisi.
        9 Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
        10 Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän.
        11 "Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta.
        12 Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
        13 koska palkkapaimen ei välitä lampaista.
        14 "Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut.

Siispä he jäävät pelastuksesta osattömiksi.

muslimit menevät sisään ns "ahtaasta portista", kristityt yrittävät laveasta portista mutta joutuvat kadotukseen. tuo portti josta muslimit menevät pelastukseen on Jeesus kristus.

• Atheisti

Kuinka kirkossa pysyminen vähentää muslimien maahanmuuttoa?

• Sapeli>

Alkuvuodessa eronneita oli noin tuhat yhdessä päivässä! Valaistuneita alkaa olla koko ajan lisää ja kirkolta loppuu pian varat. Hienoa!

• se että kirkosta eroaa ihmisiä ei kuitenkaan tarkoita sitä etteivät nämä ihmiset voisi olla uskossa. Minä eroan myös kirkosta sitten kun 18 täytän mutta vaihdan seurakuntaa. Niin tekevät monet muutkin ihmiset. Ja vaikka ei kuuluisi mihinkään seurakuntaan ei kerro sitä onko Jumalasuhde kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4479
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      159
      3368
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2687
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2594
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      135
      2537
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1731
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1600
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      39
      1297
    Aihe