..ko tässä?? tässä on jotain tuttua.. .. ameriikan aa-veee?
http://www.youtube.com/watch?v=jFqGM5fE3rw
hikkati hips.. röyh.. ja kaljaa kaaliin..
ameriikan aa-veee?...
19
451
Vastaukset
- mikhaildenisov
hikisiä pikkutyttöjä!!
pervokki kirjoitti:
..etkö nähnyt Blondia?????????????
Eiku mä oon oikeesti paljon viksumpi ku toi...
Ja tarpeeks tyhmä ollakseni sitä mieltä;)a-v kirjoitti:
Eiku mä oon oikeesti paljon viksumpi ku toi...
Ja tarpeeks tyhmä ollakseni sitä mieltä;)..kun hää.. oot melkein kyllä sitten nero.. gwen on menestyksekäs amerikkalainen laulaja.. ei tietääkseni tyhmä ollenkaa..
pervokki kirjoitti:
..kun hää.. oot melkein kyllä sitten nero.. gwen on menestyksekäs amerikkalainen laulaja.. ei tietääkseni tyhmä ollenkaa..
Sori, mä oon nyt ihan tupella, just heräsin... pitää saada kahvia;)
a-v kirjoitti:
Sori, mä oon nyt ihan tupella, just heräsin... pitää saada kahvia;)
..menen löylyyn.. ja sitten nukkumaan paistsi jos jaksaa kattoo james bondin..
- sun piti mennä
pervokki kirjoitti:
..menen löylyyn.. ja sitten nukkumaan paistsi jos jaksaa kattoo james bondin..
tänään viihteelle!!! oletko perunut menosi .. ai ai ai
sun piti mennä kirjoitti:
tänään viihteelle!!! oletko perunut menosi .. ai ai ai
ei kai Pervokki meinaa tulla "aikuseksi"? Saunaan ja nukkumaan... sehän kuulostaa ihan mun lauantai-illalta...
- sekään nyt
a-v kirjoitti:
ei kai Pervokki meinaa tulla "aikuseksi"? Saunaan ja nukkumaan... sehän kuulostaa ihan mun lauantai-illalta...
ylemmömiin jaksa nuoleskella?
sekään nyt kirjoitti:
ylemmömiin jaksa nuoleskella?
sitäkö ollaan niinku huolissaan toisten kielistä vai?
Älä kerää niskaasi kaikkia maailman murheita, sellanen alkaa riipiä päästä.- tykkää kun
a-v kirjoitti:
sitäkö ollaan niinku huolissaan toisten kielistä vai?
Älä kerää niskaasi kaikkia maailman murheita, sellanen alkaa riipiä päästä.nuoleskellaan ja kehutaan MUTTA että NOIN paljon sitä kaipaat niin jo on sulla kurja elämä.Ja huuhaapäivystystä ollut tänään montako tuntia????Ilmeisesti aamusta ja ukko tykkää huonoa?Oltava vaan vaikka eron uhalla. Oikein mukavaa illanjatkoa huuhaan parissa.Mä lähden tuonne liveen.Suosittelen sullekkin.Vaihtelu virkistää! ;D
tykkää kun kirjoitti:
nuoleskellaan ja kehutaan MUTTA että NOIN paljon sitä kaipaat niin jo on sulla kurja elämä.Ja huuhaapäivystystä ollut tänään montako tuntia????Ilmeisesti aamusta ja ukko tykkää huonoa?Oltava vaan vaikka eron uhalla. Oikein mukavaa illanjatkoa huuhaan parissa.Mä lähden tuonne liveen.Suosittelen sullekkin.Vaihtelu virkistää! ;D
on tehnyt noin katkeran? Voi olla sunkaan turha sinne liveen mennä jos siellä tuallaseksi tulee... negatiivinen palaute livessä on meinaan paljon pahempi juttu kuin täällä...
- kun mä sanon
sun piti mennä kirjoitti:
tänään viihteelle!!! oletko perunut menosi .. ai ai ai
jotain ... niin joku muu jatkaa sitä ... joku pa''ap'' .. miksi??
- et älkää yleistäkö
a-v kirjoitti:
on tehnyt noin katkeran? Voi olla sunkaan turha sinne liveen mennä jos siellä tuallaseksi tulee... negatiivinen palaute livessä on meinaan paljon pahempi juttu kuin täällä...
aina jos joku tälläinen.. ei kaikki nikittömät ole vittuilijota
et älkää yleistäkö kirjoitti:
aina jos joku tälläinen.. ei kaikki nikittömät ole vittuilijota
se on tää yks ja sama joka aina muistaa avautua... joku ongelma varmaan...
- sola
a-v kirjoitti:
se on tää yks ja sama joka aina muistaa avautua... joku ongelma varmaan...
..enemmänkin
- sola
a-v kirjoitti:
Teitä olikin näköjään jo odotettu... siis muutkin ku mää.
..oli mullakin ikävä..mut ei nuita..sua vaan :)
- a-v itte
sola kirjoitti:
..oli mullakin ikävä..mut ei nuita..sua vaan :)
hillittin silti itteni enkä alkanu vinkumaan... koville otti.
Mä meen nyt käymään saunassa, pirä puales;) Jaa niin, laitoin postia, lukase ku kerkiät;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
