Hei sinä Blondi tyttö, joka istuit koneen keskiosassa Air Finlandin lennolla FIF 924 Bangkokista Helsinkiin 20 - 21.2.2008. Lainasin sinulta Ilta-sanomat ja olit tulossa Koh Samuilta. Jos luet tämän, niin ota yhteyttä pliis!
Terv: Tiedät kuka!
Vaalea hiuksinen tyttö Thaimaan lennolla!
14
1307
Vastaukset 14
- ???
???
- !!!
!!!
- )))
(((
- (((
)))
- boobiis
( . ) ( . )
- Taidan olla ihastunut!
Tarviin apuanne!
- Aikaa kulunut...
...Varmaan aika vaikee löytää.
- jepjep
Oon yrittäny samaa, ettiny yhtä poikaa nyt kaksi viikkoa samalta lennolta... Turhaa on! Tulin siihen tulokseen, et ensi kerralla kannattaa avata se oma suu ku jälkeenpäin katua! Tsemppiä sulle kuitenkin etsinnöissä! :)
- No
Löytykö? En tosin tiedä onko lentoyhtiöillä minkälaiset arkistot matkustajaluetteloista. Sieltä voisi löytyä jos muistat istumapaikan.
- ???
Sitkeyttä löytyy kaverilta, joka vielä näinkin pitkän ajan jälkeen jaksaa yrittää, mutta mikäpä siinä.
- Classic ainesta
Jotkut ihmiset tekevät lähtemättömän vaikutuksen,se on sitä kemiaa.. Toivottavasti löydät tämän etsimäsi naisen.
- vaalea nainen
haloo mutta aikaa on kulunut kohta 4 vuotta..
- Mutta...
Toisaalta onhan niitä tapauksia joissa ihmiset ovat löytäneet toisensa paljon pidemmänkin ajan jälkeen.
- 2008
no onnea etsintään...ihan varmaan tämän kautta löytyy ketä etsii...uskotaan niin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493