Kertokaas hyvistä voimanostovöistä millanen kannattaisi hankkia. Tekeekö esimerkiksi wrangen noin 40e:n vyöllä mitään? Millasia vöitä teillä on merkki,lukitustapa,hinta,...?
voimanostovyö
6
1745
Vastaukset
- maastokyykkääjä
Jos kuntoilumielessä treenaat, niin nuo wrangen nahkaiset vyöt näyttäisi ihan päteviltä.
Tuolla kanssa vöitä:
http://voimapuoti.com/vyot/c/69
Hommaa nahkainen soljilla varustettu tukeva vyö.- Mooses II
Mitäs jos vyö repeää? Mun maha on valtava kun siinä on isot voimakkaat lihakset.
- maastokyykkääjä
Mooses II kirjoitti:
Mitäs jos vyö repeää? Mun maha on valtava kun siinä on isot voimakkaat lihakset.
No jos omaa riittävän tuhdin keskivartalon, ei tarvitse mitään vöitä.
Tynnyrimäisen vartalon omaavat ovat niitä vahvimpia.
- Korsto
Mulla on ollut Wrangen "tricolori"-vyö pikalukolla käytössä varmaan 15 vuotta jo...eli suosittelen. En tiedä tosin, tehdäänkö sitä edes enää..
- Maastokyykkääjä
Sä taidat olla Simo, sillä on tuollainen vyö.
- iauhs8
http://www.ravinnetukku.fi/verkkokauppa/urheilijoiden-varusteet/?num=123830&upotusURI=/verkkokauppa/urheilijoiden-varusteet/&x121332=Select/Card
Tuolta ostin täysin pätevän ja erittäin tukevan voimanostovyön 29 eurolla! Kestää ainakin itselläni vaikka kuinka paljon käyttöä (=vuosia ja taas vuosia), joten ei ainakaan hinnasta piätisi kyllä jäädä vyön käyttö kenelläkään kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165