Osaako kukaan neuvoa?Minulle on laitettu vuosia sitten kahteen hampaaseen sellaiset ruuvit ja niihin tehty "hampaa".
Nyt toinen heiluu ja ovat muutenkin huonossa kunnossa.Olen ollut hammashoitojonossa jo pitkään,toivoa on siis joskus päästä hoitoonkin.Mikä olisi halvin ratkaisu uusia nämä hampaat? Niiden takana on yksi hammas.Voiko tähän väliin laittaa jonkin sillan esim?Mitä se maksaisi? Rahaa on todella vähän.Muutkin hampaat on kovasti huonossa kunnossa.Onko missään Helsingissä mahdollista saada esim.osamaksulla hammashoitoa?Tämä juttu vaivaa ja vaikeuttaa esim.syömistä.
Epätietoinen
hymy?
2
192
Vastaukset
- kalliita
Eli sinulle on tehty muovikruunu joka on tuettu hampaanjuuresta ruuvilla. Jos ne heiluu niin ne täytyy uusia. Yleensä ruuvi pitää poistaa, kuva juuresta ettei ole tullut halkeamia ja sitten hammasrakennetaan uudestaan.
Sillat ja kruunut maksavat maltaita. Halvin keino on laitattaa uudet muovilla tehdyt hampaat.Hintaa kyllä löytyy. Rahoitusta kannattaa käydä kysäisemässä sossusta ja kun aikaa varaa kannattaa sanoa että asia on kiireellinen ja he kyllä osaavat neuvoa ja auttaa rahoitus asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848