Olen syönyt Seroxat 20 mg depressioon jo kauan. Hyvin ONNEKSI on tehonnut.
Nyt kokeilussa migreenin estoon Orlog ja Emconcor 2,5 mg jompi kumpi.
Olen lähes 100 varma, että nämä beetasalpaajat pahentavat depressiota.
Mulla ei ole ollut kuoleman ajatuksia enää vuosiin, mutta nyt niitä taas tuli.
Kamala olo ja Orlog on mennyt viikon.
Voiko johtua siitä??
Lopetan ominpäin jokatapauksessa, koska tämä depression paheneminen on kamala olo.
Kiitos, jos viitsitte vastata.
Masennus ja verenpainelääke
4
1211
Vastaukset
- ---
On totta, että beetasalpaajat tulee mainituksi esimerkiksi kh-suosituksessa, lue linkistä. Löytyy kohdasta "Diagnostiikka", "Depression erotusdiagnostiikka". http://www.kaypahoito.fi/kh/kaypahoito?suositus=hoi50023
Sitä en tosin tiedä, millainen merkitys esimerkiksi juuri beetasalpaajilla yleisemmin ajatellen ja käytännössä on.
Keskustele lääkärisi kanssa.- ammattimaista..
oletko jonkun lääketieteen-osa-alueen kanssa tekemisissä? (lausehirviö?)
Kiitos paljon Sinulle! Katoin ton kohdan ja löysin linkin takaa muutakin tärkeää.
Hyvää tulevaa kevättä! - Kandi...
ammattimaista.. kirjoitti:
Kiitos paljon Sinulle! Katoin ton kohdan ja löysin linkin takaa muutakin tärkeää.
Hyvää tulevaa kevättä!Kun itse sairastaa paljon, oppii yhtä sun toista. Joillekin tarttuu ihan tuo lääketieteellinen puhetapa.
Näillä sivustoilla ei silti koskaan pidä uskoa täysin, mitä kirjoitetaan. Kuka tahansa voi esiintyä lääkärinä, farmaseuttina jne. - - - -
ammattimaista.. kirjoitti:
Hyvää tulevaa kevättä!Hyvä, jos vastauksesta oli apua. Ketjussa onkin Kandin kommentti lähdekritiikin merkityksestä netissä, siitä minäkin mielelläni muistuttaisin.
Tsemppiä ja hyvää vointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804143Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303161- 1602550
- 141875
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852