Rauman Lukon ja koko SM-Liigan eniten otteluita pelanneen Erik Hämälaisen ura huipentuu launtaina 1.3.2008 kun konkari pelaa tasan tuhannen ottelunsa SM-Liigassa ! Mitäs veikkaatte paljonko on katsojia tässä kyseisessä pelissä ?
Vastaukset 6
- povaaja
Noin tuhat.
- veikkaan
hmm varmaan koko halli täynnä
- bgbbnnnnnn
tyypillinen yleisömäärä huono tunnelmaisessa puhelinkopissa.
vanha metsäpeikko saa vain Raumalaisten omalla kielellä varustettua huutoja katsomosta.
tyyliin.
-Olegsä hyvvä Eepi!
-
Raumman boikkissomiess
Tuhhatnes otelu jo siulta vanha pieru.
- ihmelistä!
Raumalaista siansaksaa Lauantaina tulossa.- burilainen
Kuules nyt borin punaniska. Tuo sinun kompleksi Raumaa kohtaan täyttää jo pakkomielteen kriteerit. Kannattaisi ehkä mennä hoitoon tai ainakin lopettaa jääkiekon seuraaminen, jos se noin sinua ahdistaa.
Ainakin teet itsesi naurunalaiseksi ja siinä samalla häpäiset koko Porin.
- suikkanen
Lukon matseis käy alle 4000 naamaa paitsi Ässät ja Tps matseiss joskus vähä yli.
Mun veikkaus on vähä yli kolme tuhat. - ...
Oon kuullu et olis halli täynnä lauantaina. Et joku haja istumapaikka olis enää jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487