Rauman Lukon ja koko SM-Liigan eniten otteluita pelanneen Erik Hämälaisen ura huipentuu launtaina 1.3.2008 kun konkari pelaa tasan tuhannen ottelunsa SM-Liigassa ! Mitäs veikkaatte paljonko on katsojia tässä kyseisessä pelissä ?
Lukon vanha konkari :)
6
159
Vastaukset
- povaaja
Noin tuhat.
- veikkaan
hmm varmaan koko halli täynnä
- bgbbnnnnnn
tyypillinen yleisömäärä huono tunnelmaisessa puhelinkopissa.
vanha metsäpeikko saa vain Raumalaisten omalla kielellä varustettua huutoja katsomosta.
tyyliin.
-Olegsä hyvvä Eepi!
-
Raumman boikkissomiess
Tuhhatnes otelu jo siulta vanha pieru.
- ihmelistä!
Raumalaista siansaksaa Lauantaina tulossa.- burilainen
Kuules nyt borin punaniska. Tuo sinun kompleksi Raumaa kohtaan täyttää jo pakkomielteen kriteerit. Kannattaisi ehkä mennä hoitoon tai ainakin lopettaa jääkiekon seuraaminen, jos se noin sinua ahdistaa.
Ainakin teet itsesi naurunalaiseksi ja siinä samalla häpäiset koko Porin.
- suikkanen
Lukon matseis käy alle 4000 naamaa paitsi Ässät ja Tps matseiss joskus vähä yli.
Mun veikkaus on vähä yli kolme tuhat. - ...
Oon kuullu et olis halli täynnä lauantaina. Et joku haja istumapaikka olis enää jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389