Unibetin vedonlyöntikertoimet kertovat omaa kieltään viisuehdokkaista:
Euroviisukarsinnat 2008 - Voittaja
Kuka voittaa?
Voitto
Teräsbetoni 1,20
Tapio, K 4,00
Meurman, K 7,00
Konttinen, M 12,00
Cristal Snow 15,00
Movetron 20,00
Ninja 25,00
Jippu 30,00
Bågeberg, J 30,00
Crumbland 75,00
Hovatta, K 100,0
Marsh, H 100,0
https://fi.unibet.com/betting/muut/kreikka/eurovision-karsintafinaali|1000093202,1000093529,1000095574.odds
Vedonlyöntikertoimet
159
18645
Vastaukset
- mitään merkitystä.
Minulla on aivan toisenlaiset kertoimet.
- tsiisuskraist
Laita ne toki tänne linkin kera.
- Tavaappa tekstini.
tsiisuskraist kirjoitti:
Laita ne toki tänne linkin kera.
Juurihan kirjoitin, ettei niistä ole mitään hyötyä.
Tuorein esimerkki on Miss Suomi-kilpailujen vedonlyönti.Vedonlyöjien suosikki ei edes mahtunut kolmen parhaan joukkoon itse kilpailussa.
Et tämmöisiä nämä vedonlyönti jutskat. - tsiisuskraist
Tavaappa tekstini. kirjoitti:
Tuorein esimerkki on Miss Suomi-kilpailujen vedonlyönti.Vedonlyöjien suosikki ei edes mahtunut kolmen parhaan joukkoon itse kilpailussa.
Et tämmöisiä nämä vedonlyönti jutskat.En jaksa jankuttaa. Sanoit: "Minulla on aivan toisenlaiset kertoimet." Jos sinulla on "toisenlaiset kertoimet", laita ne tänne linkkien kera.
Kaikki gallupit on epävarmoja, mutta parempia kuin sun arvauksesi. - gallupeista parhain.
tsiisuskraist kirjoitti:
En jaksa jankuttaa. Sanoit: "Minulla on aivan toisenlaiset kertoimet." Jos sinulla on "toisenlaiset kertoimet", laita ne tänne linkkien kera.
Kaikki gallupit on epävarmoja, mutta parempia kuin sun arvauksesi.Tästä lähdetään.
Unohda jo sinäkin nuo naurettavat vedonlyönnit. - unisex
gallupeista parhain. kirjoitti:
Tästä lähdetään.
Unohda jo sinäkin nuo naurettavat vedonlyönnit.niin mikset lyö näkemyksesi puolesta Unibetille vetoa?
- kertoimista
saattoi ainakin Idols-kilpailun järjestyksen lukea jo hyvissä ajoin ennen kilpailun päättymistä.
- tsiisuskraist
kertoimista kirjoitti:
saattoi ainakin Idols-kilpailun järjestyksen lukea jo hyvissä ajoin ennen kilpailun päättymistä.
Mitä enemmän ihmiset lyövät vetoa jonkin kohteen puolesta, sitä pienemmäksi kerroin muuttuu. Kerroin siis heijastaa suoraan vedonlyöjien näkemyksiä. Vedonlyöntitoimisto antaa Teräsbetonille pienimmän kertoimen, koska se uskoo vedonlyöjien käyttäytymisen perusteella TB:n voittoon ja haluaa minimoida tappionsa.
- KATRI HELENA??!!
VANAHA KUNNON VIISUMUMMO--NYT NE KEVYTHEVI-UKKELIT VALLOTTAA JO VIISUTKIN...
LORDI ROCKS ANYWAY!! ARRRGGHHHH!!!!!! Tavaappa tekstini. kirjoitti:
Et tämmöisiä nämä vedonlyönti jutskat.Cristal Snow menee Euroviisuihin.
KAIKKI ÄÄNESTÄÄ SITÄ, eiks nih?- jep!
noviisori kirjoitti:
Cristal Snow menee Euroviisuihin.
KAIKKI ÄÄNESTÄÄ SITÄ, eiks nih?jep
- jokin virsi!!!
unisex kirjoitti:
niin mikset lyö näkemyksesi puolesta Unibetille vetoa?
Minusta olisi hienoa jos kerrankin valittaisiin jokin virsi ja rohkeasti näytettäisiin että olemme ylpeitä uskonnollisuudestamme. Tiedäthän että yli 80% suomalaisista kuuluu kirkkoon! Suurin osa näistä on hartaita kristittyjä. Meillä on VOIMAA! Äänestetään ylpeinä jokin harras virsi kilpailuun ja näytetään että olemme ylpeä kirkkokansa!
Hese - tziisös.
Tavaappa tekstini. kirjoitti:
Et tämmöisiä nämä vedonlyönti jutskat.Jos yllättäjä voittaa kilpailut niin kertoimet ovat väärin?
Nuo kertoimet ovat ihan oikeat kertoimet sen mukaan mitä unibet on valmis maksamaan ihmisille oikeasta tiedosta.
Jos sinulla on on paremmat kertoimet, niin kannattaa lyödä rahoiksi pistämällä vedonlyöntifirma pystyyn tai lyömällä vetoa niiden puolesta joilla on liian korkeat kertoimet.
Sitäpaitsi missikisoja on aika typerää verrata tähän koska niissä joku Eino Makusen kaveri päättää kuka voittaa kisat ja pistää vedonlyönneillä rahoiksi, kun taas euroviisuissa on käytössä suhteellisen rehellinen katsojaäänestys.
Ja mitä ihmeen hyötyä sinä tarkoitat noista kertoimista? Vedonlyönnissä se voittaa joka pelaa oikein ja hyötyy rahallisesti. Ja pelifirma voittaa aina. Osaan lukea enkä silti ymmärrä mitä oikeen yrität selittää. - isot ihmiset
tsiisuskraist kirjoitti:
En jaksa jankuttaa. Sanoit: "Minulla on aivan toisenlaiset kertoimet." Jos sinulla on "toisenlaiset kertoimet", laita ne tänne linkkien kera.
Kaikki gallupit on epävarmoja, mutta parempia kuin sun arvauksesi.onko sillä mitään väliä kuka suomea edustaa, ku ei myö voiteta kuitenkaa
- Topiman
noviisori kirjoitti:
Cristal Snow menee Euroviisuihin.
KAIKKI ÄÄNESTÄÄ SITÄ, eiks nih?NO EI TODELLAKAAN MITÄÄN HINTTIÄ EDUSTAMAAN SUOMEA?
- tsiisuskraist
gallupeista parhain. kirjoitti:
Tästä lähdetään.
Unohda jo sinäkin nuo naurettavat vedonlyönnit....taisi mennä kertoimet niin kuin pitikin.
- nnmmmmb
kaikki muut jää kotiin ottamaan oppia.
- v.molotov
kommunistista työväenpuoluetta. se on paras.
- mukaan
Tuon mukaanhan Ninja ja Movetron menee vielä mukaan finaaliin. Hyvä! Äänestäkää Ninjaa niin saadaan kansainvälinen kappale.
- ...
mukaan kirjoitti:
Tuon mukaanhan Ninja ja Movetron menee vielä mukaan finaaliin. Hyvä! Äänestäkää Ninjaa niin saadaan kansainvälinen kappale.
siis mikä tekee Ninjan biisistä kansainvälisen? Sanat ei riitä siihen, kyllä biisissä pitää muutakin olla. Suomella on nyt hyväksi havaittu raskaampi linja, pisteitä ei ole ikinä ropissut tätä tahtia. Teräsbetoni on todella ainoa, jolla on mahdollisuus päästä finaaliin. Miksi pitäisi lähettää jotain roskaa, mitä emme osaa tehdä, kun meillä on jotain hyvääkin. Sama se vaikka siellä on pari raskaampaa biisiä aiemmin ollut, miettikää kuinka paljon niitä muunlaisia biisejä on ja on ollut. Se vasta puuduttaa.
- tsiisuskraist
mukaan kirjoitti:
Siis minkä mukaan? Mitä suurempi kerroin, sitä pienempi todennäköisyys että voittaa. Betonilla on ehdottomasti pienin kerroin eli vedonlyöntitoimisto uskoo että se voittaa reilusti.
- ...
tsiisuskraist kirjoitti:
Siis minkä mukaan? Mitä suurempi kerroin, sitä pienempi todennäköisyys että voittaa. Betonilla on ehdottomasti pienin kerroin eli vedonlyöntitoimisto uskoo että se voittaa reilusti.
Kirjoittaja taisi tarkoittaa Suomen finaalia. Oli miten oli, ihan hölmö tämä Suomen valintamenettely. Ihan rahastusta. Järkikin sanoo, että kilpailu käydään Teräsbetonin, Tapion ja Konttisen välillä. Kuinka sellainen voisi vielä voittaa, joka on kerran jo näille hävinnyt? Ja näistä kolmesta lienee selvää, että Teräsbetoni voittaa =)
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
... kirjoitti:
Kirjoittaja taisi tarkoittaa Suomen finaalia. Oli miten oli, ihan hölmö tämä Suomen valintamenettely. Ihan rahastusta. Järkikin sanoo, että kilpailu käydään Teräsbetonin, Tapion ja Konttisen välillä. Kuinka sellainen voisi vielä voittaa, joka on kerran jo näille hävinnyt? Ja näistä kolmesta lienee selvää, että Teräsbetoni voittaa =)
mulle ihan vitun sama!
- köörendahl
paskaa kaikki biisit..huh...levy yhtiöt pois viisuista
- VonOrjatar
teräspetoni voittaa, koska on paras, ihmiset ovat alkaneet arvostaa oikeanlaista musiikkia..
- Orfeus
VonOrjatar kirjoitti:
teräspetoni voittaa, koska on paras, ihmiset ovat alkaneet arvostaa oikeanlaista musiikkia..
Onneksi toissa vuonna euroviisujen luonne vähän muuttui Lordin voiton vuoksi. Ei sitä samaa läläläätä
enää. Teräsbetoni on one and only. Toisaalta koko kekkerit ovat aikansa eläneet. jotain uutta please! - meija x
Orfeus kirjoitti:
Onneksi toissa vuonna euroviisujen luonne vähän muuttui Lordin voiton vuoksi. Ei sitä samaa läläläätä
enää. Teräsbetoni on one and only. Toisaalta koko kekkerit ovat aikansa eläneet. jotain uutta please!tänä vuonna oli surkeet vaihtoehdot . jotenkin se teräsbetonikin biisi on kirveellä veistetyn kuulonen . vaikka kenties paras .mutt . jos ajatellaan mikä muualla mailmassa uppoo ni tuskin se , ku ei mikään muukaan näistä.
- maikki12365
meija x kirjoitti:
tänä vuonna oli surkeet vaihtoehdot . jotenkin se teräsbetonikin biisi on kirveellä veistetyn kuulonen . vaikka kenties paras .mutt . jos ajatellaan mikä muualla mailmassa uppoo ni tuskin se , ku ei mikään muukaan näistä.
Siis J.Aholalla on Suomen upein ääni, aivan mahtava. Joten äänestetään nyt komeat ja nuoret jatkkon. Täytyyhän naisilla olla silmäniloa ;)
- joitakin
VonOrjatar kirjoitti:
hyviä kappaleita mutta tuo frederikin huh hah...alkusoitto ja muutenkin paska biisi.
- muuttui
Orfeus kirjoitti:
enää. Teräsbetoni on one and only. Toisaalta koko kekkerit ovat aikansa eläneet. jotain uutta please!vain Suomessa. Täältä euroopan suunnasta katsoen Suomi vain nolasi itsensä lähettämällä kisoihin Lordin joka sopii tyylinsä puolesta 13 - 15 vuotiaille ja jolle Euroopassa hymyiltiin lievästi. Ja kyllähän se olikin todella lapsellista ja junttimaista paskaa. Ja pellet tarkoin varjelluissa naamioissaan lähinnä vain naurattivat kun oikeat finninaamat naamioiden takaa paljastettiin täällä jo alkuvaiheessa. Voi että te olette nuijia, te alle 15 vuotiaat, ja osittain myös vanhemmatkin.
- hohahhohoo
VonOrjatar kirjoitti:
Kyllä. Teräsbetoni on juuri oikeaa euroviisuhumppaa, sopii transujen ja homojen karkeloihin kuin jugurtti persikalle, kannatetaan!
- ei eie ie
maikki12365 kirjoitti:
Siis J.Aholalla on Suomen upein ääni, aivan mahtava. Joten äänestetään nyt komeat ja nuoret jatkkon. Täytyyhän naisilla olla silmäniloa ;)
todellakaan ei teräsbetonia jatkoon ! muulla ei ole väliä kuka voittaa!
- tsiisuskraist
ei eie ie kirjoitti:
todellakaan ei teräsbetonia jatkoon ! muulla ei ole väliä kuka voittaa!
...sulla jos kuka tahansa muu kuin TB kelpaa. Hyvä niin.
- rinjamoi
VonOrjatar kirjoitti:
Miun mielestä oli parhaita Teräsbetoni, ja Kristian, mutta en tiiä sitten onko kummastakaan voittajaksi koko Euroviisuissa. Mutta minkähän me sille mahdetaan , kuka sinne menee, äänestetään suosikkiamme, niinku kaikki, ja sitten katotaan, eikä oo valittamista, kansahan sen valitsee :)
- _minämaikki_
hohahhohoo kirjoitti:
Kyllä. Teräsbetoni on juuri oikeaa euroviisuhumppaa, sopii transujen ja homojen karkeloihin kuin jugurtti persikalle, kannatetaan!
On siis moisista bileistä kokemusta?
No aivan sama voittoon teräs menee kuitenkin... - samaa mieltä
Todella mitään sanomattomia, kiinnostukseni lopahti jälleen tänäkin vuonna.
Kaikki kunnia Karille ja teräsbetoneille, mutta NYT on kyse euroviisuista..
- juuu.u
KARI TAPIO SINNE PITÄÄ SAADA. IHAN VAAN SEN VUOKSI ETTÄ SAADAAN KUNNON TAISKA MEININKI JA HÄVITÄÄN VAIKKA MUTTA EDUSTETAAN SUOMALAISKANSALLISTA MEININKIÄ EIKÄ MITÄÄN LORDIPASKAA. VIELÄ PUUTTUIS JO SIELLOIS OHUTÄÄNINEN JIPPU. HIENOO, MUT EI SUOMALAISTA.
- on fuulaa
ylimainostettua paskaa.
- jumala6
Eipä listalla oo muita hyviä kuin teräsbetoni, joten eiköhän se mene viisuihin.
- Viisuilija
...Teräsbetoni menee euroviisuihin, vaikkei kappale ole paras heidän tuotannostaan.
- Miseria95
Noh, Teräsbetoni ja Kari Tapio on muistaakseni saaneet eniten ääniä.
Jompikumpi noista voittaa Suomen karsinnat, se on selvä.
Oma veikkaus on kyllä että kansa pistää Teräsbetonin Belgradiin.
Kari Tapio ja Teräsbetoni pääsee taistelemaan keskenään ;)
Jos saisin ite päättää pistäisin Serbiaan Cristal Snowin =)- joutaa serbian vuorille
movetron voittaa se on päätetty etukäteen.sisäpiirin tietoo
- minä vain
Mä olen kyl sitä mieltä, että jos äänestäjät olis fiksuja ne eivät laittais hevibändiä enää viisuihin koska ei sillä enää voiteta se on vanha juttu. Movetronin biisi taas on semmoista tusinatavaraa, joka ei tarpeeksi erotu muista. Cristal Snown biisi on mun mielestäni paras, koska a) biisissä on kunnon melodia b)laulaja on erikoinen äijä c)biisi on enkuksi d) biisi ei ole perus poppi tai dance biisi, siinä on variaatioita eri genreistä...mitähän vielä keksisin :D Nykyään Euroviisuista on tullu semmoinen tapahtuma, että siellä pitää pystyä erottumaan kunnolla muista, jos aikoo voittaa kisat. Mikään Meurman, vaikka sinänsä onkin ihan ok laulaja, ei pärjää noissa kisoissa. Muita varteenotettavia vaihtoehtoja vois ehkä olla Mikael Konttinen, vaikka sillä onkin hieman perinteinen humppabiisi. Kari tapio on liian vanha mies noihin kisoihin..äänestäjät todennäköisesti suurimmaksi osakseen "nuoria". Nämä on kuitenkin mun omia mielipiteitä, joten mitäs näillä on väliä. Ajattelin kuitenkin antaa hieman ajattelemisen aihetta =)
- hugastaka
minä vain kirjoitti:
Mä olen kyl sitä mieltä, että jos äänestäjät olis fiksuja ne eivät laittais hevibändiä enää viisuihin koska ei sillä enää voiteta se on vanha juttu. Movetronin biisi taas on semmoista tusinatavaraa, joka ei tarpeeksi erotu muista. Cristal Snown biisi on mun mielestäni paras, koska a) biisissä on kunnon melodia b)laulaja on erikoinen äijä c)biisi on enkuksi d) biisi ei ole perus poppi tai dance biisi, siinä on variaatioita eri genreistä...mitähän vielä keksisin :D Nykyään Euroviisuista on tullu semmoinen tapahtuma, että siellä pitää pystyä erottumaan kunnolla muista, jos aikoo voittaa kisat. Mikään Meurman, vaikka sinänsä onkin ihan ok laulaja, ei pärjää noissa kisoissa. Muita varteenotettavia vaihtoehtoja vois ehkä olla Mikael Konttinen, vaikka sillä onkin hieman perinteinen humppabiisi. Kari tapio on liian vanha mies noihin kisoihin..äänestäjät todennäköisesti suurimmaksi osakseen "nuoria". Nämä on kuitenkin mun omia mielipiteitä, joten mitäs näillä on väliä. Ajattelin kuitenkin antaa hieman ajattelemisen aihetta =)
Mä olen kyl ihan samaa mieltä tuossa asiassa. Koska kyllä Cristal snow erottuu joukosta hyvinkin... (ainakin laulaja) Ja musiikkikin on hyvän kuuloista:DD
- erilainen.......
hugastaka kirjoitti:
Mä olen kyl ihan samaa mieltä tuossa asiassa. Koska kyllä Cristal snow erottuu joukosta hyvinkin... (ainakin laulaja) Ja musiikkikin on hyvän kuuloista:DD
ja muutenkin hieno biisi
- Cristal Clear
minä vain kirjoitti:
Oon täysin samoilla linjoilla sun kanssas, Cristal Snow viisuihin! Pidetään ainakin me kaks huolta, että äänestetään sitä!
- mamabeibe
minä vain kirjoitti:
juurikin, täysin eli aivan samaa mieltä. kokeilis nyt suomi taas jotain uutta ja räväyttäis! aina kun yritetään mennä muitten perässä; kokeillaan vähän lattaria ja ehkä vähän poppia, ihan sama kunhan mennään vaan vähän sinne päin kun muut, niin aina ollaan luusereita. heti kun lordi meni viisuihin ja teki jotain ihan erilaista ja sai muitten maitten leuat loksahtamaan, niin tulos nähtiin. vois taas kokeilla jotain erilaista, omaperäistä, uutta. aiheutettas ainakin keskustelua jos ei muuta. siellä viisuissa pitää näkyä ja erottua, ei siellä muuten pärjää. siellä on niin monta maata kilpailemassa, että kaikki perus jeejee meninki jää jalkoihin ja unohtuu jos siellä joku räväyttää ja jää mieleen.
- surkeus
mamabeibe kirjoitti:
juurikin, täysin eli aivan samaa mieltä. kokeilis nyt suomi taas jotain uutta ja räväyttäis! aina kun yritetään mennä muitten perässä; kokeillaan vähän lattaria ja ehkä vähän poppia, ihan sama kunhan mennään vaan vähän sinne päin kun muut, niin aina ollaan luusereita. heti kun lordi meni viisuihin ja teki jotain ihan erilaista ja sai muitten maitten leuat loksahtamaan, niin tulos nähtiin. vois taas kokeilla jotain erilaista, omaperäistä, uutta. aiheutettas ainakin keskustelua jos ei muuta. siellä viisuissa pitää näkyä ja erottua, ei siellä muuten pärjää. siellä on niin monta maata kilpailemassa, että kaikki perus jeejee meninki jää jalkoihin ja unohtuu jos siellä joku räväyttää ja jää mieleen.
Mitä uutta on Cristal Snowssa? Ootko mahdollisesti sattunut koskaan katsomaan Euroviisuiluja noin kv. tasolla? Cristal on amatööri ja show on amatööritasoa. Kun siellä vertaa ammattilaisten taidokkaisiin esityksiin, koreografioihin yms. niin Cristalilla ei ole mitään saumaa niissä karkeloissa. Fanittakaa Cristalia ihan niin paljon kuin tykkäätte, mutta viisulavalle se esitys on latteaakin latteampi ja varma tippuja. Olisivat edes tehneet kunnon laulun, mutta kuka tuollaista jaksaa kuunnella?
- Cristal Snoww
Moi kansalaiset! miettisin nyt tarkkaan äänestänkö teräsbetonia, bändi on loistava ja diggaan sitä mielettömästi, mutta euroviisu karkeloissa ei ikävä kyllä suomella pärjää. Ei eurooppalaiset nuoretäänestä suomeksi laulettua biisiä, josta he eivät ymmärrä mitään, ku kieltä eivät osaa...Cristal Snow on just täydellinen ajatellen euroviisuja.....Osaa laulaa englanniksi..eikä takertele, kuten moni englanniksi laulanut suomalainen..en tarkota nyt maailmalla pärjänneitä...
- tietoinen siitä
kuinka paljon teräksellä on faneja ympäri maailmaa? Ei kielellä ole merkitystä vaan hyvällä musiikilla. Teräs vie voiton, aamen!!!!
- Kyllä,,,
MEURMAN tietysti!
- euroviisuihin
Ihan saman näköinen tuossa kuvassa toi blondi...
- Viisunörtti
Kyllä jos haluamme erottua massasta niin biisi mahdollisimman kauas ysäriteknosta, koska tänä vuonna näyttää tämä laji jyräävän vähä joka maassa. Ei siis Movetronia.
Cristalilla mielestäni parhaat saumat pärjätä jos hän panostaa laulamiseen eikä tanssi niin että happi loppuu. Mielenkiintoisin melodia ehdottomasti. - Teusalem
Viisunörtti kirjoitti:
Kyllä jos haluamme erottua massasta niin biisi mahdollisimman kauas ysäriteknosta, koska tänä vuonna näyttää tämä laji jyräävän vähä joka maassa. Ei siis Movetronia.
Cristalilla mielestäni parhaat saumat pärjätä jos hän panostaa laulamiseen eikä tanssi niin että happi loppuu. Mielenkiintoisin melodia ehdottomasti.Että euroviisut on laulukilpailu, ei missikisat. Ei auta vaikka kuinka paljon on ihmeellistä tilpehööriä ja taustap***aa, kun laulu on mitä on. Kuunelkaa nyt ihmeessä lauluääniä, säveliä, puhtautta jne. voitteko tosissanne olla sitä mieltä että cristal snow voisi pärjätä? HUH-HAH ja TB belgradiin!
T: Soturi, jolla Sydän vahva kuin Metalli!
- ===..
Suomen kansa äänestää,kyllä tietää Suomalaisten maku,hu hu.Meurman on paras.
- äänestä
rattijuoppoja. Möörman ei siis tule mulla kysymykseenkään...
- Paras....
äänestä kirjoitti:
rattijuoppoja. Möörman ei siis tule mulla kysymykseenkään...
Ei ole mitään tekemistä euroviisun kanssa,höpö höpö.Mies osaa laulaa.
- periaatteensa
Paras.... kirjoitti:
joista pidetään kiinni. Sillä ole siinä vaiheessa mitään väliä osaako joku laulaa vai ei. Ja tässä tapauksessa tuosta laulupuolestakin voidaan olla montaa mieltä...
- luihua
Paras.... kirjoitti:
voi äänestää, joka puukottaa kaveriaan selkään
http://i32.tinypic.com/xd5thy.jpg - näin kansa mieltää
Nolasi tänään lehdessä lopullisesti itsensä!
Hänellä ei ole vielä mitään meriittejä ojennella ketään! - pasha0
luihua kirjoitti:
voi äänestää, joka puukottaa kaveriaan selkään
http://i32.tinypic.com/xd5thy.jpgMeurman on herrasmies,mitä Koivunen on?Kakara on kakara niin kun eurovisio äänestäjät.
- on parempi
Teräsbetonille menee minun ääneni! Meurman on pahimmanlaatuinen kateellinen selkäänpuukottaja ja omahyväinen tyyppi.
- ei ole herrasmiesmäistä
pasha0 kirjoitti:
Meurman on herrasmies,mitä Koivunen on?Kakara on kakara niin kun eurovisio äänestäjät.
Kristianin olisi ollut parempi pitää suunsa kiinni ja jättää Ari rauhaan. Ari menestyy omalla persoonallaan eikä KOSKAAN ole haukkunut Meurmania.
- `````§
ei ole herrasmiesmäistä kirjoitti:
Kristianin olisi ollut parempi pitää suunsa kiinni ja jättää Ari rauhaan. Ari menestyy omalla persoonallaan eikä KOSKAAN ole haukkunut Meurmania.
Ari on hakkunut monta esintyjä eli ei ole käytöstapoja,on vielä paljon oppimista,silti tämä aikuinen nainen meinaa äänestää Meurmanni,siitä sait ja.
- äänestää
`````§ kirjoitti:
Ari on hakkunut monta esintyjä eli ei ole käytöstapoja,on vielä paljon oppimista,silti tämä aikuinen nainen meinaa äänestää Meurmanni,siitä sait ja.
kaverin pettäjää, mutta täältä lähtee ääniä teräsbetonille. paljon.
- kakara siinä
pasha0 kirjoitti:
Meurman on herrasmies,mitä Koivunen on?Kakara on kakara niin kun eurovisio äänestäjät.
iässä ja oli v:een 2007, kunnes julkisuus säikäytti pahan kerran.
- vaan!
`````§ kirjoitti:
On iso ero mennä parjaamaan henklökohtaisia ominaisuuksia kuin arvioida ammattiin liittyviä asioita. Se on sitten itsestään riippuva juttu jos loukkaantuu siitä, ettei joku pidä jonkun tekeleistä, mutta että mennään henklökohtaisuuksiin on loukkaavaa ja pahansuopaa ajattelemattomuutta.
- kakara itse
pasha0 kirjoitti:
Lähteä nyt arvostelemaan, kun itsellä ei ole minkäänlaisia meriittejä vielä. Olisi pitänyt suunsa kiinni! Kaiken lisäksi kaveria vielä. Minkähänlainen Kristian itse oli 23 v? hmm...
- neuroviisufani
kakara itse kirjoitti:
Lähteä nyt arvostelemaan, kun itsellä ei ole minkäänlaisia meriittejä vielä. Olisi pitänyt suunsa kiinni! Kaiken lisäksi kaveria vielä. Minkähänlainen Kristian itse oli 23 v? hmm...
Kristianin biisi on niin törkeän huono pöytälaatikkotuote, ettei sitä voisi äänestää vaikka tyyppi osaisi jotenkin käyttäytyä tai laulaakin. Mutta ei osaa. Ai niin osaa puukottaa kaveria selkään aina kun löytyy tilaisuus. Onhan se taas lehtijutun arvoinen asia.
- euroviisuihin.
Teräsbetonin kaltainen hevimusa ei oo ollenkaan mitään laulamista, vaan karjumista. Lordikin on ihan paska ja en tykännyt lordin viisuvoitosta. Kerrankin olin sitä mieltä, että ruotsalainen bändi oli lordia parempi ja kannustin lordia häviämään. Jos teräsbetoni lähtee viisuihin, toivon että se tulee viimeseksi ja ihan minkä maalainen vaan iskelmä bändi voittaa.
- ei uskalla
lähteä viisuihin, joten ei tuommoista vätystä kannata äänestää.
- vaivaa..
kun "vanhemmat" ihmiset eivät pysty muuttamaan musiikkimakuaan, vaan se mitä äiti on kehdossa hoilannut, niin se seuraa läpi elämän.
Itse ainakin olen pysynyt aina ajan hengessä mukana nim. melkein 5kyt - Nimetön
vaivaa.. kirjoitti:
kun "vanhemmat" ihmiset eivät pysty muuttamaan musiikkimakuaan, vaan se mitä äiti on kehdossa hoilannut, niin se seuraa läpi elämän.
Itse ainakin olen pysynyt aina ajan hengessä mukana nim. melkein 5kytMä en silti jaksa kuunnella mitään hevi rääkymistä. Rakastan iskelmää ja discoa. Kuka vaan kelpaa euroviisuihin, paitsi teräsbetoni.
- ahola...
Nimetön kirjoitti:
Mä en silti jaksa kuunnella mitään hevi rääkymistä. Rakastan iskelmää ja discoa. Kuka vaan kelpaa euroviisuihin, paitsi teräsbetoni.
räkyy. laulua opiskellut komeaääninen mies.
- teräsbetoooni
ahola... kirjoitti:
räkyy. laulua opiskellut komeaääninen mies.
no kyllähän teräsbetoni on jotai ihme rääkymistä ja karjumista. toivon todella kyllä nyt että teräsbetoni voittaa jotta näemme ettei se pärjää sitten ollenkaan maailmalla
- kehity
teräsbetoooni kirjoitti:
no kyllähän teräsbetoni on jotai ihme rääkymistä ja karjumista. toivon todella kyllä nyt että teräsbetoni voittaa jotta näemme ettei se pärjää sitten ollenkaan maailmalla
kun kuuntelee vaan iskelmää :(
- lähtisi??
vaivaa.. kirjoitti:
Itse ainakin olen pysynyt aina ajan hengessä mukana nim. melkein 5kytSelvä plagu Frederikin kappaleesta Thsingis Khan!! Hu...ha...hu..ha.. jne....
Surkeita kappaleita kaikki. Varsinkin naisten!! - tsiisuskraist
lähtisi?? kirjoitti:
Selvä plagu Frederikin kappaleesta Thsingis Khan!! Hu...ha...hu..ha.. jne....
Surkeita kappaleita kaikki. Varsinkin naisten!!Teräsbetoni osallistuu siksi että se uskoo mahdollisuuksiinsa ja haluaa lisätä tunnettuutta musiikistaan sekä Suomessa että jopa ulkomailla.
- hevi karjumisesta.
kehity kirjoitti:
Iskelmä on sitä kivaa säveltä josta korva rentoutuu. 80 ja 90 discohitit on myös rentoa ja oikeaa musaa.
- on per......
hevi karjumisesta. kirjoitti:
Iskelmä on sitä kivaa säveltä josta korva rentoutuu. 80 ja 90 discohitit on myös rentoa ja oikeaa musaa.
discomusa ns."eurohumppa" on ihan kuunneltavaa ja jytäiltävää, mutta kunnon raskas musa se se vasta rentouttaa:))
- Nimetön
on per...... kirjoitti:
discomusa ns."eurohumppa" on ihan kuunneltavaa ja jytäiltävää, mutta kunnon raskas musa se se vasta rentouttaa:))
Hevarit leikkii jotain kovista.
- kehittyäkään
kehity kirjoitti:
jos se siitä hevin kuuntelusta on kiini :)
- etkä jymmärrä
Musiikista tarpeeksi, kun tuommosta puhut.
Kari Tapio on tehnyt simmpeliä kansanmusiikkia.
Heavy muusikot esim. ovat tilastollisesti olevan korkeiten musiikkia akateemisesti opiskelleita.
Joten kannattaa hiukan miettiä mitä puhuu.
Kulissit on eri asia miltä se homma näyttää.
vakavalla naamalla sitä heavyäkin todellisuudessa väännetään siellä kulissien takana. Se on vain julkisuusimago mikä noissa on sitä repäisevää.
Toki niinkauan kuin eri päihteiden käyttö ja se tajunnan laajentaminen on hallussa, homma skulaa, mutta monelta se lähtee siinä vaiheessa työmoraali lapsesta ja jää se heavymusakin sitten tekemättä. - Nimetön
etkä jymmärrä kirjoitti:
Musiikista tarpeeksi, kun tuommosta puhut.
Kari Tapio on tehnyt simmpeliä kansanmusiikkia.
Heavy muusikot esim. ovat tilastollisesti olevan korkeiten musiikkia akateemisesti opiskelleita.
Joten kannattaa hiukan miettiä mitä puhuu.
Kulissit on eri asia miltä se homma näyttää.
vakavalla naamalla sitä heavyäkin todellisuudessa väännetään siellä kulissien takana. Se on vain julkisuusimago mikä noissa on sitä repäisevää.
Toki niinkauan kuin eri päihteiden käyttö ja se tajunnan laajentaminen on hallussa, homma skulaa, mutta monelta se lähtee siinä vaiheessa työmoraali lapsesta ja jää se heavymusakin sitten tekemättä.Hevarit vaan karjuu ja luulee olevansa jotain koviksia, kun aina pukeutuu mustiin.
- urpo 10v
kaikilla viikkorahoila
ku se oli siinä idossissa
nii siks se voittais euroviisut- Mummeli§§
FIKSU nuori olet,oikea äänestät.Niin tämä mummokin meinää äänestä
- jättäkää..
Mummeli§§ kirjoitti:
FIKSU nuori olet,oikea äänestät.Niin tämä mummokin meinää äänestä
äänestämättä, jos valintanne on noin huono. Ottakaa, vaikka viikonlopuksi akku pois känästä. Meurmanin kipale ei sovi euroviisuihin. On se sen verran mitätön verrattuna Teräkseen ja Cristaliin.
- minä vaan
Cristal Snow voittaa ainakin jos Cristal Clear biisin meinaa laulaa :DD
Joo se vaan jotenkin jääny päähän ja ihan hyvältä kuullostaa - kaveria ja siten itseään!
Kride oli suosikkini, mutta mutta...
Tämän päiväinen artikkeli, jossa hän "ojentaa" Ari Koivusta on nolouden huippu!
Ensinnäkin, hänen jos kenen olisi pitänyt tietää, että koko Arin kiroiluartikkeli perustuu täysin valheeseen.
Toisekseen, hänen jos kenen olisi pitänyt tietää, että Artistilla ei ole aina täydellinen päivä. Varsinkin jos takana on pitkä keikkaputki.
Kolmannekseen, hänen toimistaan näkyy selvä yliammuttu mediahakuisuus! Ensin ns parisuhdesoppa, jonka alan uskoa olevan lähes tekaistu, ja sitten naurettava "arikortin" mukaan otto lopuksi.
Kiitos mulle riitti. Käännän kanavaa, kun tämä "suurmies" esiintyy!
Hänellä ei ole mitään meriittejä lähteä ojentelemaan vielä ketään! - Aikuinen????
Euroviisut ei ole enää laulukilpailu,vaan helvetimoinen teatteri,huutoa ja showmeininki.Toista se oli ennen,yksi laulaja lavalle ja oma kapellimestari se oli jotain.
- äärimmäisen
tylsältä nuo vanhat ajat. keskinkertaisia laulajia laulamassa TOSISSAAN keskinkertaisia lauluja. kuuntele esim. mirjam helin kilpailua, jos haluat kuulla laadukasta laulua.
- Miceli1
äärimmäisen kirjoitti:
tylsältä nuo vanhat ajat. keskinkertaisia laulajia laulamassa TOSISSAAN keskinkertaisia lauluja. kuuntele esim. mirjam helin kilpailua, jos haluat kuulla laadukasta laulua.
Tuskin sinä tiedät mitä kappaleita euroviisuissa ennen laulettiin,et ollut silloin vielä syntynyt.Arvaus.Laadukas oli eintyminen silloin.
- Se Hovatta
Voi V mikä vingutus!
teräsbetoni!!
se on ehdoton ykkönen:)- nintzuu
Eli Lordi ei ollut sen kummosempi, kun muutkaan oikeastaan. Lähinnä ne puvut ja uskaliaisuus herättää koko maailmalla puhetta, et rikkoo sääntöjä ja ihmisiä kiinnostaa sellanen. Se tuli kuuluisaksi puvuilla ei niinkään laululla. Tuskinpa olis erottun muista jos olis ollu lavalla ilman pukuja haloo!!! Luulenpa et Suomi ei tuu pärjäämään moneen vuoteen Euroviisuissa, jos ei biisit parane. Sitä paitsi kerran tehty, ni ei kannata yrittää samaa. Saatan kuulostaa ärsyttävältä, mutta noin se vaan on minusta. Tämä onkin vain mun mielipide.
- ettet
nintzuu kirjoitti:
Eli Lordi ei ollut sen kummosempi, kun muutkaan oikeastaan. Lähinnä ne puvut ja uskaliaisuus herättää koko maailmalla puhetta, et rikkoo sääntöjä ja ihmisiä kiinnostaa sellanen. Se tuli kuuluisaksi puvuilla ei niinkään laululla. Tuskinpa olis erottun muista jos olis ollu lavalla ilman pukuja haloo!!! Luulenpa et Suomi ei tuu pärjäämään moneen vuoteen Euroviisuissa, jos ei biisit parane. Sitä paitsi kerran tehty, ni ei kannata yrittää samaa. Saatan kuulostaa ärsyttävältä, mutta noin se vaan on minusta. Tämä onkin vain mun mielipide.
kykene erottamaan lordin ja teräsbetonin musiikkia toisitaan. erotatko yön ja päivän?
- minääh vaan...
Kun kerran pitää nolata suomi, niin tehdään se sitten kunnolla ja lähetetään kari tapio määkimään lavalle enkelisiivet selässä.
- nyt nolata
jossain hömppäkilpailussa. esiintyjät voivat toki nolata Itsenä.
- rinjamoi
Minusta Kari Tapio ei mene määkimään, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. ei silti ole mukavaa kun toisen komeaa lauluääntä mollataan julkisesti. häpeä !
- -pelle--.
Kyl on perseestä noi kaikki vaihtoehdot. Kuvitteleeko joku oikeesti et meil ois voittomahollisuutta kenenkään bändin kaa?
- ole tärkeintä
vaan hauskat bileet
- tsiisuskraist
ole tärkeintä kirjoitti:
vaan hauskat bileet
...ja ne järjestää leikkimiekkamiehet Teräsbetoni!
Rypyt pois otsasta ja uljasta fennomaanimeininkiä kisoihin. Teräsbetoni on kalevalaisen kansan valinta tänäiltana! - hauska bändi
tsiisuskraist kirjoitti:
Rypyt pois otsasta ja uljasta fennomaanimeininkiä kisoihin. Teräsbetoni on kalevalaisen kansan valinta tänäiltana!jolla on loistava laulaja. älä äänestäjä mene metsään vaan äänestä ukko ylijumalan korskeita poikia näyttämään tie ja totuus pimeässä vaeltavalle euroopalle.
- minä vaan...
tsiisuskraist kirjoitti:
Rypyt pois otsasta ja uljasta fennomaanimeininkiä kisoihin. Teräsbetoni on kalevalaisen kansan valinta tänäiltana!Jos menee laulamaan niin paras olisi jos laulu olisi englanniksi. Ehkä teräspetoni voisi voittaa jos esittäisi sen "Taivas lyö tulta" biisinsä englannin kielellä ja vetäisi jotkut lordimaskit päihin.
- naulan arkkuun
Meurman löi tämän pelin viimeistään selväksi. Arvostelemalla Ari Koivusta tänään lehdessä, aktivoi Arin fanit (paljon ja erityisen fanaattisia), jotka olivat jakaantuneet ennen tätä Kristianin ja Teräsbetonin leireihin.
Nyt siellä on mitä ilmeisesti menossa niin kova Teräsbetonin kannatuskampanja, että ei muilla ole mahdollisuuksia.- [joku]
Niin,teräspetoni kyl vie tän.
- ulinaa...
noista ei kukaan pärjää euroviisuissa.
- Zzzzz,,,.
Olet musiikkiihminen luultavasti niin kun minäkin,siis minkälaista ulinaa ja rääkkymistä.Miksi ei tehdä kunnollinen eurovisiobiisi,en ymmärrä.
- Nimetön
Tietenkin Kari Tapio sellaista ääntä ei kuule kuin unelmissa
- paras kappale
erikoinen kokonaisuudessaan, tämä viisuihin
- vaihtoehto
erilainen biisi, enkuksi laulettu.paras noista.
- ihalijat
Kari on voittaja.
Odotan ihanaa iltaa,Kari on voittonsa ansainnut.
Hänhän on joukossa ainoa laulaja, jonka kehtaisi Eurovvisuihin lähettää.- voi päästää
sinne kaatuilemaan
- serri
jos joku Kari Tapio lähtee meitä edustamaan. Ei tuu mitään.
- 70 vuotiaille
on ihan omat karaoket kyllä jotain järkee tähänkin typeryyteen
- cristal clear
ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ TERÄBETONIA JOS AJATTELETTE VÄHÄÄKÄÄN MAHD. SELVIYTYMISTÄ SEMI-FINAALISTA FINAALIIN!! Suomalaisille bändi ehkä toimii, mutta koittakaa uskoa, että hevillä ei tosiaan vuosi vuoden perään voiteta! Kannattaa taktikoida ja äämestää esim. Cristal Snowta,jolla on mahdollisuuksia kansainvälisesti. Itsekään en kyllä ole suurimpia faneja, mutta taktikoin ja äänestän cristallia! Teräsbetoni aivan liian outo ja kaiken lisäksi isona miinuksena suomen kieli ja Aholan ääntämys :(
- PÄÄSEE
EUROVIISUIHIN!!!
toivottavasti :))- vähemmistö
eli no chance :D
- viime vuonna?/:)
vähemmistö kirjoitti:
eli no chance :D
Serbia voitti,jonka edustaja edusti juuri vähemmistöä...
- suomi...
viime vuonna?/:) kirjoitti:
Serbia voitti,jonka edustaja edusti juuri vähemmistöä...
you know...
- joko siis
teräsbetoni tai sit cristal snow.
toi cristal snowkin on vähän kiikun kaakun..
movetron oli mun mielestä huono.. ei riittäny sil naisel ääni yhtään mihinkään!
lisäks, suomenkielisellä balladilla ei voi haaveillakkaan viisuvoitosta.. turha luulla et sellasel mitää voittais.. (voittoahan tässä kuitenkin lähetään havittelemaan aina) mut nii ei ulkomaalaiset mitää suomalaista balladia jaksa kuunnella.
teräsbetonin biisi oli mulle tosi positiivinen yllätys! minä, joka en ikinä kuuntele heviä, tai tykkää siitä muutenkaan, niin valitsen tällä kertaa sen yhdeksi suosikikseni. Johtuen siitä, että sanoista saa hyvin selvää, ja siinä on hyvä meininki. Loistava biisi kyllä.. Mä niin inhoon heviä, mis ei saa sanoist selvää, ja mikä on vaan karjuntaa, tossa sentään oikee asenne ja ei näitä ongelmakohtia.
Ainoo mikä teräsbetonis mättää, on et siit tulee se tsindiska tai mikä onkaan ni se huh hah biisi mieleen, ja toiseks siit tulee mieleen lordi sillon ku se vähän kiljasee... mikä hieman häiritsi mua.. muuten jees! - TÄYTTÄ..
Paskaa ei vois vähempää kiinnostaa , vitun ass holet!!!
- Varma tieto
E V V K!!!!
- U:P:S
Siis voittajanahan selviytyy selvästi, suomalaiseen tapaan Teräsbetoni. Jos joku karvaton nulikka vielä väittää että Lordi on heviä, nii voi sanoa mitä teräsbetoni on. power metallia, mutta sekin hevimpää kuin lordi. en halua enää kuulla näitä ah niin ahtaita huutoja hevillä ei hävitä, kun ari koivunen ja lordi pilaa käsityksen "hevi". ei hevi ole sitä että vedetään ydinjätteistä ja rotanulosteesta tehdyt puvut, ja kiljutaan mikkiin. eikä hevi ole sitä että otetaan kirkan jokin hitti, ja tehdään siitä ns. raskaampi versio. Hevissä on kyse asenteesta. perkele. t.hevari
- HURRITKIN NAURAA!
EI JUMA MITÄ SÖSSÖTYSTÄ, KARSEAA PASKAA EI VOI MUUTA SANOA!!!!!
- täyttä
pas..aa kaikki biisit, sääliksi käy kari tapiota kuiteski...
- hauskaahan
tän pitääkin olla. relaa.
- kaikki ovat
euroviisuissa korkeintaa sijoilla 15-30, wittu mite huonoja ehokkaita levy-yhtiöt ilkeävätkin esittää, joku järki päähän levy-yhtiöillekin, todella ala-arvoista....
- erottuu edukseen
Cristal Snow erottuu edukseen erilaisella biisillä ja ulkonäöllään. Suomenkielisiä ei euroviisuihin. Suomenkieli on ulkomaalaisten mielestä ruman kuullosta se jo hyvä syy ettei suomenkielistä. Hevit on siellä jo kuultu myös. Ei jää muuta hyvää vaihtoehtoa kun Cristal.
- vaipuu
unholaan euroviisuissa taas, levy-yhtiöt ovat tehneet parhaansa että suomi ei pärjää euroviisuissa ja hyvin onnistuivatkin, kiitos....
- midnsfj
Mutta varmaan joku paska Teräs betoni voittaa. Luulin aluksi sitä paljon paremmaksi ja olin sen kannalla mutta kun näin miten huono on niin ei nvoi muuta kun sanoa suoraan että täys PASKA.
- trevori
Eipä tuossa nyt ole paljon vaihtoehtoja minusta. Jos mietitään, että eurodance on taas IN euroopasa niin se on joko tuo Cubido tai sitten Cristalin biisi. Molemmissa on ihan tarpeeksi eurobiittijujutsuja, joilla voisi minusta pärjätä viisuissa. Teräsbetonilla ei myöskään ole yhtään hullumpi biisi. Sehän on melkein eurohumppaa kanssa melodioiltaan. Kovasti olen kuulevinani Frederikiä sieltä taustalta... Kieli täytyy olla vain enklanti jos tahtoopi pärjätä.
- nintzuu
Erotan yön ja päivän Teräsbetonia ei edes voi verrata Lordiin joo, koska Lordin laulaja ei kilju niin kuin tyttö xD Sanoista sai selvänkin. Teräsbetoni ja se mikä Crystal Snow on kyllä parhaat. Mä tarkotinkin sitä et ei aina samanlaista jaksa. Miä äänestän meidän koiraa ens vuonna ulvomaan tonne Euroviisuihin :D olis ainakin erilainen mörkö...
- toimii..
trevori kirjoitti:
Eipä tuossa nyt ole paljon vaihtoehtoja minusta. Jos mietitään, että eurodance on taas IN euroopasa niin se on joko tuo Cubido tai sitten Cristalin biisi. Molemmissa on ihan tarpeeksi eurobiittijujutsuja, joilla voisi minusta pärjätä viisuissa. Teräsbetonilla ei myöskään ole yhtään hullumpi biisi. Sehän on melkein eurohumppaa kanssa melodioiltaan. Kovasti olen kuulevinani Frederikiä sieltä taustalta... Kieli täytyy olla vain enklanti jos tahtoopi pärjätä.
nykyään paremmin
- trevori
toimii.. kirjoitti:
nykyään paremmin
Venäjä varmasti toimisi, totta :) Samoin ranska olis tosi nasta kieli... Voi voi, Kari Tapio pääsi 3:n parhaan joukkoon. Kaikela kunnioituksella Karia kohtaan. Hän on karismaattinen esiintyjä - hyvä ääni ja ihan mieletön läsnäolo, mutta tuo biisi on ihan kamalan huono. Oikeasti... Se on nyt sitten ainoastaan yksi vaihtoehto. Ja se vaihtoehto on CRISTAL SNOW!!
..se. Ei kovin vaikea arvaus.. :)
- Nintzuu
HAH HAH KARI TAPIO PÄÄSI JATKOON JA SIINÄ TEILLE!!! EI VITTU!!!
- nyt...
Nintzuu kirjoitti:
Kari on karismaattinen mies;)
- trevori
Nintzuu kirjoitti:
KArilla oli aivan luokattoman huono biisi esitettävään. Se oli sääli sinänsä. EI yhtään huonompi artisti sinänsä. Nyt kun Kirka lähti taivaalliseen kuoroon, niin Kari on Yksi Parhaista... Mutta nyt siis Cristal on ainut vaihtoehto. Siis oikeesti hei. Miettikää nyt :)
- trevori
trevori kirjoitti:
KArilla oli aivan luokattoman huono biisi esitettävään. Se oli sääli sinänsä. EI yhtään huonompi artisti sinänsä. Nyt kun Kirka lähti taivaalliseen kuoroon, niin Kari on Yksi Parhaista... Mutta nyt siis Cristal on ainut vaihtoehto. Siis oikeesti hei. Miettikää nyt :)
sinänsä ja sinänsä... sori. täytyis lukea ennen kuin lähettää ;)
- Nintzuu
nyt... kirjoitti:
Kari on karismaattinen mies;)
Onhan se Kari ihan ok. mut ei tolla biisillä ehkä pärjää kuiteskaa. Jos voittaa euroviisut, niin lupaan syödä paitani.. vähän niin kuin Uuno Turhapuron appikin aina lupaa :) no paras voittakoon ja itse äänestin Cristalia, koska on niin outo, mut ei se Teräsbetonikaan huono ole sillee, mut suomalaista heviä. Hoh hoh!!! Aikanaa Nightwish olis voinu pärjätä, mut kun niilkin oli niin huono biisi, eikä päässy Suomea pidemmälle. Harmi... On uuskin Nightwish kyllä kuunneltavaa. Jos Marco laulaa enemmän, kun se ruottalainen lady.
- reeber elkjäär
Aivan uskomatonta paskaa.
- opopo
Olis edes crumblandin karismaa saatu näyttää muulle maailmalle. teräsbetoni suomea eli ei uppoa ja vaikuttaa kun suomesta lähtis vain lordeja ja tämä samaa kastia. ei sankari hevillä euroopassa viedä. Kari Tapio näytti ku olis krapulassa laulellu. snow'sta ei pahaa sanottavaa lähde muuta kun ei biisi ollut vanhojen veroinen
- nolottaa aivan
Juu ja ihan tuttuja ennestään,ei mitään uutta omaperäistä.
- Pohjan-Akka
En pysty oikein äänestämään. Ehkä se cristal snow.
- Nintzuu
nyt jatkuisi, niin pääsis näkemään et onko mikä tilanne. No ainakin parempia kaikki nuo, kun se joku Vuokko Hovatta. Hyi!
- Pohjan-Akka
Nintzuu kirjoitti:
nyt jatkuisi, niin pääsis näkemään et onko mikä tilanne. No ainakin parempia kaikki nuo, kun se joku Vuokko Hovatta. Hyi!
Kari Tapio ja Teräspetoni...heh heh...
No comments. Emmietiä.
- tulokset
Betonin valinta ihan oikeutettu. Ainoa millä on hyvät mahdollisuudet päästä Belgradin alkuerästä loppukilpailuun.
- kyllä
suomi mokas kun movetron jäi pois haloo ei kukaan enään euroopassa hevii kuuntele lordi oli ja meni kattokaapa nyky muotia missa misut kulkee kyl se vaan on disco tulee takas sanokaa mitä sanotta mutta ootta väärässä
- Taunotietää
Teräsbetoni
Koska mun veli diggaa siitä- näistä paskoista
voittaa kaikki iha perseestä
- ASDASD<adasd
näistä paskoista kirjoitti:
voittaa kaikki iha perseestä
VITTU JOKU BETONI STN !!!. hirtän itteni mo.
- Nintzuu
Meinas saada sydärin tossa :p ei ollu paljost kii että ei lähten Kari Tapio.
- SIIS ÄRH
Nintzuu kirjoitti:
Meinas saada sydärin tossa :p ei ollu paljost kii että ei lähten Kari Tapio.
MITÄ VITTUA KANSALAISET OIKEIN AJATTELI?
TERÄSBETONI??!!!
VOI VITTU. - on huono
euroviisu edustaja.. Nyt vasta äänestäjät tekivät temput. Mä en voi sietää tätä kyseistä bändiää ja sanoitukset on niin kornit ku olla ja voi.
Ei ainakaan kannata kattoo euroviisuja kun noin huono pääsi!!!!. - Pohjan-Akka
SIIS ÄRH kirjoitti:
MITÄ VITTUA KANSALAISET OIKEIN AJATTELI?
TERÄSBETONI??!!!
VOI VITTU.ugreilta ugria...Oli se hyvä. Nyt on kiva katella euroviisuja, ei ole mitään kappaletavaraa.
Siinä kuulee selvästi kuinka hevoset ratsastaa pitkin lumista lakeutta : ) - viisuttaja
on huono kirjoitti:
euroviisu edustaja.. Nyt vasta äänestäjät tekivät temput. Mä en voi sietää tätä kyseistä bändiää ja sanoitukset on niin kornit ku olla ja voi.
Ei ainakaan kannata kattoo euroviisuja kun noin huono pääsi!!!!.Todella moni kansalainen ajatteli samoin kun Lordi sinne äänestettiin ja kuinkas kävikään;)
Itsekään en pidä suuresti Teräsbetonista, mutta on sanottava että onhan se huomattavasti parempi valinta kuin Kari Tapio joka olisi mennyt ihan massatavarana niinkuin muutkin "humppaajat" jotka ovat siellä olleet meitä joskus edustamassa.
Sanottava myöskin on että Teräsbetonin sanoitukset on aikas kamalia, mutta onhan sillä pojalla kyllä ääntä...harmi vain et sitä käytetään moisiin biiseihin..
- Orfeus
Ihmiset päättävät nämä asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057