Mulla kanssa ollu viikon korkea kuume ja helvetinmoinen pääkipu 5 päivään en nukkunut
ja menin lekurille se ei paljon tutkinut vaikka keuhkotkit kipeät sano A-virus ja suositteli kallista lääkettä 38 euroa 10 tablettia ja minä olin innoissaan mutta luin että lääke vain estää infuelssan etenemisen elimistössä mutta toki mulla voi olla vielä lievät oireet enhän tiedä kertokaa kokemuksia.
Vasinkin kuin kaun on kestänyt ja onko kuume koko ajan korkea ja jos sitte laskee voiko silti töihin vielä mennä kun sanoi et tarttuu helposti ja en halua kelleen tätä helvettiä
Kassu
Tamiflu 75 mg tabletti
2
1746
Vastaukset
- mitä sitten
kuvittelit sen tekevän? Kait hän kirjoitti kunnolla sairaslomaa ettet mene tartuttamaan ketään työpaikallesi.
Ei Tamiflu mikään "ihmelääke" ole, saa nähdä onko siitä mihinkään jos se lintuflu. joskus tulee. - tepsi
jos lähimmäiset pelkää sairastuneensa, kun on ollut sinun kanssa tekemisessä.Lääke pitäisi aloittaa 3 vrk:n sisällä ensi oireista tai sitten estolääkkeenä pienemmällä annostuksella. Poikani sairastui viime lauantaina. Itselläni alkoi oireet eilen pistävällä kivulla keuhkoputkissa ja lihas säryllä. Olimme eilen lääkärissä ja pojalta otettiin influenssa näyte( kurkusta), se todettiin b- virukseksi. Lääkäri määräri minulle Tamiflun. Aloitin sen heti ja oireet väheni kun seinään.Jyrän alle jääneen oloinen olen, mutta olo parani huomattavasti. Syön ehdottamasti kuurin loppuun ja lepäilen tän vkl:n yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662