Kun aina, jos alan tutustuu johonkin naiseen esim, deittipalstojen kautta niin vääjäämättä tulee olo ettei tule mitään vaikka haluisinkin tulevan? Voiko muutamat suhteet vaikuttaa alitajuntaani, jossa minut on kylmästi jätetty?
Vääjäämättä tulee aina mieleen että olen luuseri tms, vaikken kyllä ole!
Mitähän tämä on?
2
627
Vastaukset
- ollukka
..kyllähän ne menneet tapahtumat heijastuvat nykyisyyteen. (kokemusta on) Rohkeasti vaan eteenpäin, ei kannata lannistua, torjumisia tulee vääjäämättä eteen, jossain välissä tulee se onnistuminenkin, se vaan vaatii hieman aikaa ja kärsivällisyyttä. tsemppiä
Se on aika yleistä että alkaa tuntuu siltä, ja hyvin pessimistiseksi menee, etenkin jos edellisistä nettideiteistä ei ole tullut mitään. Myös muutkin epäonnistuneet suhteet voivat vaikuttaa siihen, niinkö mainitsitkin että ei niin hyvin enään luota uusien suhteiden alkamiseeen. Kyllähän nettideitit aina ovat vähän sellaisia että ei niihin kannata jämptisti luottaa, mutta siitä huolimatta kannattaa yrittää. Voi se tärpätäkin, vaikka toivottomalle tuntuukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485