Sodan loppu?! Ei kai?

God of war.

Muistaakseni jossain raamatun kohdassa on ennustus, jonka mukaan kaikki sodat loppuvat ja se jumala ratkaisee kaikki riidat, ja aseet tuhotaan eikä kukaan opettele sotataitoja.

Kertokaapa nyt pitääkö tämä paska paikkaansa?! Joudummeko elämään jossakin hiivatin hippilandiassa?!

Sanonpa suoraan että minä en halua maailmaan jossa on pelkästään rauhaa ja rakkautta; väkivaltaa ja sotia pitää olla myös.

Haistakoon se jumala pitkän paskan! Itse taidan mennä mieluummin helvettiin kuin joutua elämään jossakin kirotussa paratiisissa jossa ei ole sotia, väkivaltaa eikä aseita!

Mutta eihän mitään jumalaa ole edes olemassa, joten kiihdyin turhaan. Sori.

4

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huutavan ääni

Ensin tulee 3maailman sota sen jälkeen tulee antikristuksen aika joka on 7 vuotta.Sitten tulee Harmagedonin taistelu,sen taistelun aikana JEESUS KRISTUS tulee alas kuninkaana ja astuu ja ottaa vallan.sitten JUMALA luo uuden maan ja alkaa tuhatvuotinen aika.Kun tämä aika on lopuillaan niin saatana päästetään vapaaksi vähäksi aikaa.Paholainen viettelee taas osan ihmisistä.Sitten paholainen vangitaan ja heitetään tulijärveen ja myös ne langenneet ihmiset.Sen jälkeen alkaa ikuinen elämä JEESUKSEN KRISTUKSEN kanssa HALLELUJA AMEN.

• Dogs of war

Vai että sotaa haluat? Well...you will get it!

Tällä menolla sinun ei tarvitse kauaa odotella. Kolmas maailmansota on jo ovella ja ihmisiä siinä kuolee todella paljon.

Helvetistä vielä sen verran, että katso palstaa "mitä kuoleman jälkeen." Siellä on aika karmaiseva kuvaus kun Jeesus vei 7 kolumbialaista nuorukaista helvettiin pikku picknikille. Jos sinne haluat, niin en voi kuin ihmetellä.

• haluaisin huomautta

Muuten ihan hyvä, mutta korjaisin, että Raamatun mukaan uusi taivas ja uusi maa luodaan vasta 1000v jälkeen (ilmestyskirja 21 luku). Sen sijaan uuden hallituksen Jumala tulee kyllä perustamaan tuhanneksi vuodeksi, kun Hän itse hallitsee, mutta planeetta on sama.

• huutavan ääni
        Dogs of war kirjoitti:

Vai että sotaa haluat? Well...you will get it!

Tällä menolla sinun ei tarvitse kauaa odotella. Kolmas maailmansota on jo ovella ja ihmisiä siinä kuolee todella paljon.

Helvetistä vielä sen verran, että katso palstaa "mitä kuoleman jälkeen." Siellä on aika karmaiseva kuvaus kun Jeesus vei 7 kolumbialaista nuorukaista helvettiin pikku picknikille. Jos sinne haluat, niin en voi kuin ihmetellä.

Kuule kaveri minä olen JEESUKSEN oma minä en joudu helvettiin,mutta kuinka on sinun laitasi.Jos sinä et ole JEESUKSEN oma sinä menet sinne.AJATTELE VÄHÄN MITÄ KIRJOITAT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe