Paras parturi kampaamo

Nakki

Hei! Haluaisin tietää missä Hyvinkäällä on paras hinta laatu suhde parturi kampaamoissa?

66

17881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kiertele

      Sen jälkeen kun muutama vuosi sitten löysin suosikkikampaajani, ei ole ollut tarvis vaihtaa.
      Siis Hyvihius (ennen ko. kampaaja Hisuhuone Cerassa) Hyvinkäänkadulla. Minulle on ihan sama, mitä maksaa, kunhan laatu on kohdallaan.
      Pesu, leikkaus ja föönaus muistaakseni 30 €, vastaavat väri 70 €.

      Mökkipaikkakunnalla on tullut poikettua pikahuollossa, mutta aina nopeasti kunnon käsittelyyn Annamarille.

    • parturi kampaamo

      parturi kampaamo

    • Linjalan talossa

      Tuolla on ainakin mielestäni kohtuuhinnat ja työnjälki erittäin hyvää. Keskitytään yhteen asiakkaaseen kerrallaan ja ollaan ihan aidosti kiinnostuneita asiakkaasta.

      Kävin muutaman kerran eräässä toisessa kampaamossa, kunnes mitta tuli täyteen. Uskomatonta, miten tällä alalla joku voi olla täysin piittaamaton asiakkaastaan, rahastaa tätä sumeilematta ja vielä pysyä mukana bisneksessä?! Onneksi löysin Red Foxin!

      • hanna-ke

        Parturi-Kampaamo Janina jussintorilla yksi lemppareistani. Kyseinen nainen aivan älyttömän mukava:) ja hinnat paikallaan, myös laatu!


      • Muusakissa
        hanna-ke kirjoitti:

        Parturi-Kampaamo Janina jussintorilla yksi lemppareistani. Kyseinen nainen aivan älyttömän mukava:) ja hinnat paikallaan, myös laatu!

        Itse pidän myös Janinasta. Ninalla on oma persoonallinen ja hauska tyylinsä. Viimeksi kävin 3-värjäyksessä, pitkät ja todella paksut hiukset, hinta 70€. Muualtakin olen kysellyt, mutta ei onnistu alle satasen. Harmi kun on nyt ollut sairaslomalla, pitäisi aika saada...


      • Tingerbell

        Huonoja kokemuksia ko. paikasta, en todellakaan suosittele kenellekkään, Eikä se mikään edullinenkaan ole. Minun hiukseni pilasivat laikkaamalla liian lyhyeksi, vaikka nimenomaan sanoin että takaa ei sa lyhentää... hiusmallista tuli muutenkin ihan susi :(


      • Tingerbell
        Tingerbell kirjoitti:

        Huonoja kokemuksia ko. paikasta, en todellakaan suosittele kenellekkään, Eikä se mikään edullinenkaan ole. Minun hiukseni pilasivat laikkaamalla liian lyhyeksi, vaikka nimenomaan sanoin että takaa ei sa lyhentää... hiusmallista tuli muutenkin ihan susi :(

        Kyseessä oli siis Red Fox. Ei ikinä sinne enää!


      • hiukset
        Muusakissa kirjoitti:

        Itse pidän myös Janinasta. Ninalla on oma persoonallinen ja hauska tyylinsä. Viimeksi kävin 3-värjäyksessä, pitkät ja todella paksut hiukset, hinta 70€. Muualtakin olen kysellyt, mutta ei onnistu alle satasen. Harmi kun on nyt ollut sairaslomalla, pitäisi aika saada...

        Pakko varoittaa tästä Janinasta. Nina itse voi olla ihan OK, mutta hänellä on miehensä tyttö nyt vuokratuolilla tekemässä.
        Tyttö on tosi mukava, mutta pilasi vaaleat hiukseni törkeästi. Piti tulla vaaleaa tuhkaa/valkoista, mutta nyt minulla on liilat-tuhkanharmaat mummo hiukset. Voi olla, että tyttö huomasi pesuvaiheessa mokansa, koska pesuvaihde vei tunnin, erilaisine käsittelyineen.
        Ehkä tyttö osaa leikata paremmin?
        Pelastakaa hiuksenne, menkää muualle.


      • hjljölkjlöjlökj
        Tingerbell kirjoitti:

        Kyseessä oli siis Red Fox. Ei ikinä sinne enää!

        Mullakin oli aika ihmeellistä palvelua Red Foxissa.

        Soitin ja varasin ajan, kerroin että haluan että puolipitkät tasapituiset hiukseni leikataan kerroksittain. Omistaja sanoi ettei hän ole silloin paikalla, mutta välittää tiedon kampaajalle jonka hän minulle valitsi. (nuori nainen, ihan mukava mutta...)
        Kun menin sinne, tämä tyttö surffaili Facebookissa siinä tiskillä, mutta tuli sitten palvelemaan minua.
        Sanoin että haluan että hiukseni leikataan kerroksittain. Otin silmälasini pois ja rupattelimme niitä näitä. Kun hiukseni olivat valmiit ja laitoin lasit päähäni, huomasin kauhukseni että kampaaja oli leikannut vain latvoista noin 2 cm alueelta kerroksittain - kuinka tämän asian voi käsittää väärin? En edes ole koskaan tajunnut että sanan "kerroksittain" voi käsittää näin! Ja tuosta mitättömyydestä piti vielä maksaa.
        Juttelimme niin paljon kaikkea, etten harmikseni edes huomannut paljonko hiuksia lähti, tai pikemminkin kuinka vähän niitä lähti.


      • miukux12345

        Red Fox on tosi surkea paikka, joo, ollaan kiinnostuneita asiakkaasta vähän liiankin paljon... kauheaa utelua, ei saa rauhassa olla vaan koko ajan udellaan jotain (tekopirteää). Lisäksi hinta/laatu-suhde ei todellakaan kohtaa. Toiste en mene !


      • todellakitodellaki

        Joo, "aidosti" kiinnostuneita... omistaja törkeen utelias ja juoruu myös toisten sioita... en käy todellakaan enää !


      • veroniikka
        Tingerbell kirjoitti:

        Kyseessä oli siis Red Fox. Ei ikinä sinne enää!

        Pilasi minunkin hiukseni


    • tukkasakset

      Itse käyn vanhaa kirkkoa vastapäätä hiusnurkassa.. ystävällinen henkilökunta ja suht edullinenkin on. Tosin en tiedä haluaisinko niin suositella sitä, sillä sitten jos jonot hirveästi kasvaisivat niin vaihtaisin kyllä jonnekin muualle. ;)

    • Sunsshöö

      Hiusvintti on ainaki ihan sairaan halpa :oo

    • boldia

      koettakaapas custom curlsia kassakujan välikössä hämeenkatu 2. Nuoria ammattitaitoisia tyttöjä ja TODELLA hyvä asiakaspalvelu!

    • Maarit1976

      Itse suosin hiustudio f.a.m.e liikettä...vaikea ehkä saada aikoja, mutta se kertonee vaan siitä kuinka hyvää työtä sen pirteä naisväki tekee...

      • Hiuspinni

        Olen Vuosia käyttänyt kyseistä kampaamoa ja vienyt todella rahaa siihen yritykseen ja nyt tossa tuli vähän sanomista niin kampaaja kehotti menemään pokkana toiselle kampaajalle jos ei kelpaa. Täytyy ihmetellä miten yrittäjällä on vara sanoa noin ja kehtaa myös no nyt mietin .....?


    • sfsdaf

      onko tuo custom curls jussintorilla vai?

    • guttaperkka

      Ei, vaan Kauppalankatu 2 on sen osoite.Sen kujan oikealla puolella, joka lähtee Kulmakonditorialta. Tässä linkki:

      http://www.customcurls.fi/

      Ja ei, en ole kampaajana siellä:) olen vaan tyytyväinen asiakas

    • Kaikki pois

      Jos toi aloittaja kyselo 02/08, niin ehkä on saanu jo lettinsä kuntoon.
      Mutta Honkkarista saa trimmerin oiskos about 10,- tai sinne suuntaan.

    • pikkutukka

      Paras on Valtakadulla. Raikas, kaunis työtila.ystävällinen palvelu, hyvät aineet.
      Oikea hyvän ilman kampaamo.

    • yugugytyuertyyuhkj.l

      parturi-kampaamo JANINASTA vielä.AINA olen saanut asiansa osaavaa ja tuntevaa palvelua....oli sitten kyseessä omistajan miehen tytär tai ei nimimerkille hiukset
      kysyisin yhtä tärkeätä asiaa??? MIKSI ET KERTONUT KOKO VIESTISSÄS MILLAINEN OLI TUKKASI JA TODELLINEN TOIVEESI mennessäs likkeeseen?ITSE OLEN OLLUT MONEN MUUN YSTÄVÄTTÄRENI.työkaverini ym.tavoin hyvinkin tyytyväinen liikkeestä saamaani nopeaan iloiseen ja edulliseen palveluun ja mikä tärkeintä minullekkin ajan saan myös iltaisin ja lauantaisin.Tytöt aina iloisia ja palveluhalukkaita..ja aina täynnä uusia ideoita!!!!...mutta olen kyllä huomannut että näitä positiivisia kommentteja kirjoitellaan kampaamoista harvemmin...siksi halusinkin tämän rutisijan viestiin vastata!!!!!

      • Polkkatukka

        Kävin leikkauttamassa omat ja lapseni hiukset Nana Koivistolla(? ainakin kuitissa luki tuo nimi) osoitteessa Riihimäenkatu 2. Valitsimme paikan, kun sinne pääsi heti ilman ajanvarausta. Alle puolessa tunnissa oltiin ulos liikkeestä. Leikkasi kamalaa vauhtia eikä työskentelytyyli herättänyt luottamusta. Paikka oli likainen eikä millään tavalla viihtyisä. Peruslatvojen tasaukseen tai perusukkojen hiusten leikkaamiseen varmaankin ok paikka. Mitään muodikasta ja vaativaa en menisi leikkauttamaan. Tämän hetkisessä tilanteessa saimme paikasta sen avun mitä tarvitsimme.Toiste emme kuitenkaan mene.


    • hairgirl87

      Itse olen ainaki ollut tyytyväinen janinan lopputuloksiin ja ilmapiiri liikkeessä on erittäin mukava ja pirteä! :)

      • blondhair

        Rantasipissä kampaamo MiraMare.


    • Siistit hiukset

      Olen vuosia käynyt Avantissa, tornitalon katutasossa. Ei valittamista.

    • omaparturini

      Itse olen vuosia käynyt Hämeenkadulla Salon Senorassa. Paikan omistaja leikkaa itse ja tekee todella hyvää jälkeä ja kuuntelee asiakasta. Muutenkin todella mukava nainen. Paikka ei ehkä niin nuorison suosiossa, mutta itse olenkin jo yli 40v. Sama omistaja on ollut jo nuoruudestani lähtien :) Suosittelen !

    • tyytyväinentylli

      Myöskin Custom Curlsille menee pisteet. Todella hyvä palvelu!

    • mmmmmmm

      Custom Curls on minustakin paras! Mukavat ja taitavat kampaajat.

    • NL

      Custom Cursissa on nykyään myös tatuoija. Onko kokemuksia siitä?

      • värjään itse nykyään

        KÄvin aiemmin Custom Curlsissa, mutta sen jälkeen kun hiukseni (raidat)värjättiin väärän väriseksi, en ole käynyt paikassa. Tiedän että vahinkoja sattuu, mutta mielestäni radikaali virhe pitäisi korjata heti. Oikein mukavia kyllä ovat kampaajat siellä, sitä en voi kieltää.


      • jooooo
        värjään itse nykyään kirjoitti:

        KÄvin aiemmin Custom Curlsissa, mutta sen jälkeen kun hiukseni (raidat)värjättiin väärän väriseksi, en ole käynyt paikassa. Tiedän että vahinkoja sattuu, mutta mielestäni radikaali virhe pitäisi korjata heti. Oikein mukavia kyllä ovat kampaajat siellä, sitä en voi kieltää.

        Aikamoista, kai mainitsit asiasta heti että virhe pystyttiin korjaamaan/ hyvittämään? Jotenkin väittäisin että he sielä kyllä tollasen virheen korjanneet heti..


    • Vakkari jo 20v

      HyvinHius:ta voin ainakin itse lämpimästi suositella

    • jooo

      custom curlssille pisteet, etsin vuosia hyvää kampaajaa ja nyt olen käynyt pitkään sielä iidalla ja ei ole kertaakaan ole ollut etten tyytyväinen lopputulokseen olisi ollut! Suosittelen ja lämpimästi!

    • värjään itse nykyään

      "jooooo"-nimimerkille:

      Kampaaja itse myönsi ettei tulos ollut lähelläkään sitä mitä piti ennen kuin itse kerkisin edes asiasta sanomaan, muttei hän uskaltanut lähteä enää korjaamaan sitä, ymmärtääkseni hiusteni kunnon takia. Hyvitystä en saanut.

      Kuten sanoin kampaajat ovat siellä tosi mukavia, heistä ei ole mitään pahaa sanottavaa.

      Väri oli erilainen kuin mitä piti olla. Olen asiakaspalvelutyössä jossa todellakin sai selitellä tätä väriä ihmisten huomattelun takia...
      Olisin itse voinut ostaa purkkivärin kaupasta ja säästänyt lähes 100 euroa siinä. Ei mahda mitään, harmittaa tämä :(

    • AlFine

      Paras kampaaja ehdottomasti AlFine, Hämeenkatu 45. Noin vuosi sitten aloittanut nuori yrittäjä nainen, kuulemma valmistunut parhain paperein koulustaan ja sen kyllä huomaa. Kohtuulliset hinnat ja sai mun paksusta ja pitkästä hiuspehkosta loistavan värisen ja näkösen! Toimii varmasti etenkin nuorille. Syrjäinen sijainti, mutta kannattaa mennä! :)

      • ex-hiihtäjä

        Eikös se liiketila ole entinen vuosien takainen kampaamo Iris. Oli aikanaan vanhemman väen paikka, en siinä itse käynyt, mutta omistaja oli mutkan kautta tuttu.
        Mutta kiitos vinkistä. Hyvinkää on niin pieni paikka, että en pitäisi sijaintia syrjäisenä. Sitten jos mennään jonnekkin lentokentän tuntumaan tai Kuumolaan, ollaan jo vähän pöpelikössä.

        Itse suosin tässä ketjussa aiemmin esillä ollutta Hyvihiusta.


      • hyvinkääikuinenvitsi
        ex-hiihtäjä kirjoitti:

        Eikös se liiketila ole entinen vuosien takainen kampaamo Iris. Oli aikanaan vanhemman väen paikka, en siinä itse käynyt, mutta omistaja oli mutkan kautta tuttu.
        Mutta kiitos vinkistä. Hyvinkää on niin pieni paikka, että en pitäisi sijaintia syrjäisenä. Sitten jos mennään jonnekkin lentokentän tuntumaan tai Kuumolaan, ollaan jo vähän pöpelikössä.

        Itse suosin tässä ketjussa aiemmin esillä ollutta Hyvihiusta.

        " Hyvinkää on niin pieni paikka, että en pitäisi sijaintia syrjäisenä. Sitten jos mennään jonnekkin lentokentän tuntumaan tai Kuumolaan, ollaan jo vähän pöpelikössä. "

        Hyvinkää on joo pieni paikka ja pirun laiskaa porukkaa, ettei yhden keskustan sillan yli viititä kulkea, vaan se on ratkaiseva tekijä kummalla puolella ihmiset shoppaa, nauttii, ja huvittelee. :D


    • nti3

      Uniikki ja sari siellä :)

    • Päivi

      Avanti hyvä.

    • tuuli

      Uniikki ja Miia siellä :)

    • bratwurst1

      Voisko joku kertoa miksi hyvinkääläiset junttinaiset tunkevat lilaa hiuksiinsa?

      • hohhoho

        Näinpä, liila ja shokkivärit näyttivät ajankohtaisilta viimeksi 10 vuotta sitten. Mutta jos tykkää...toisilla menee vähän kauemmin päästä muotiin mukaan.


      • siellä täällä

        Kun näet naisen Hyvinkäällä, mistä tiedät, että hän on ns. hyvinkääläinen eli asuu siellä? Hän voi olla käymäsäs vaikka Pihtiputaalta.

        Itse olet juntti, jos kuvittelet, että ihmiset ovat turpeeseen sidottuja ja liikkuvat max kax kilometriä asunnolta.


    • ritakarina

      Uniikki ja Sari

      • Haku päällä

        Olisiko tuoreita suosituksia? Willan kampaamoista mikään ?


      • Ninhu
        Haku päällä kirjoitti:

        Olisiko tuoreita suosituksia? Willan kampaamoista mikään ?

        Salon Jeniferiä suosittelen lämpimästi kaikille!


      • Salonki Jenifer
        Haku päällä kirjoitti:

        Olisiko tuoreita suosituksia? Willan kampaamoista mikään ?

        Salon Jenifer willassa, tosi hyvää jälkeä ja halpaa. pitkät jonot vaan ovat huono puoli.


      • Vaihtaja
        Haku päällä kirjoitti:

        Olisiko tuoreita suosituksia? Willan kampaamoista mikään ?

        Suosittelen uutta Willassa aloittanutta kampaamoa Voxyhair ja siellä Katrin-nimistä naista. Kävin vuosia Avantissa ja siellä hiuksiani leikattiin ja laitettiin siinä sivussa sen minkä sukulaisjulkkiksen kanssa hölötykseltä viitsittiin. Ei sinne enää. Leikkauskin kun meni toispuoleiseksi.

        Voxyhairissa hiukseni raidoitettiin niin hyvin, etten ollut vuosiin näyttänyt yhtä hyvältä. Tämä oli myös ensimmäinen kampaamo, jossa oli mahdollisuus ottaa tyviraidat, ja veloitus tuli lyhyiden hiusten mukaan. Muissa kampaamoissa, kuten Red Foxissa hiukseni on aina raidoitettu pitkien hiusten hinnaston mukaan ja mielestäni 130 euroa on liikaa tyviraidoista.

        Voxyhairissa oli avajaistarjous ja noin 90 euron normaalihinnasta sai 20 prosenttia pois. Kannattaa todellakin vaihtaa kampaamoa aika ajoin.


    • anne7

      Afrodite & Adonis Willan lähellä, halvat hinnat. Suosittelen!

    • ei lilaa hiuksissa

      hiusstudio fame

    • Razor-Edge

      Löytyykö Hyvinkäältä parturia mistä saisi sängen leikkuun ihka oikealla partaveitsellä?

    • ljlöjlkjl

      Custom Curls on ollut hyvä.

      Huonoa palvelua olen saanut mm. Margitista, Fedelestä.

    • Kotivärjääjä

      Twisterissä ainakin osataan kohdella asiakasta kuin tietämätöntä lasta, mitä tulee värioppiin ja kemikaalien yhteisvaikutuksiin.

    • Januski56

      CLIP POINT

    • Mimmeii

      Lilassa työskentelevä Ericasta on tullut luottokampaajani ensi käynnistä lähtien . Aivan ihana ihminen joka aidosti välittää asiakkaistaan ja osaa työnsä! Ja hinta laatu suhde myös kohdillaan. Sijaintikin hyvä kun ihan keskustassa. Suosittelen!

      • Jennihhhh

        Minäkin voin suositella Ericaa lämpimästi! Aivan ihana tyyppi, loistava palvelu ja lopputulos ollut aina mieleinen. :) Hyvä hintalaatu-suhde ja sijainti hyvä!


    • Anonyymi

      Hyvinhius Tuomaankadulla pilasi hiukseni,en suosittele.

    • Anonyymi

      Minä etsin kampaamoa täydellä palvelulla Hyvinkäällä. Semmoinen mis saa rassata kampaajaa?
      Mistä löytyy (olen kalju sika)
      Yst. terv. Paavo the pamputtaja

      • Anonyymi

        Itsepalvelu sopii sinulle.


    • Anonyymi

      Älkää menkö Salon Remyglow:n. Menin vaaleilla hiuksilla, tarkoitus tehdä tyvestä tummempi, mutta jättää vaalea väri. Lopputulos on, että olen kokopää brunette. Kampaaja tajusi itsekin mokanneensa jo pesupaikalla. Harmittaa tosi paljon, että piti vielä maksaa, kun joutuu mennä mahd.pian korjaamaan toiselle kampaajalle.

      • Anonyymi

        Ei olisi saanut pyytää koko hintaa jos kerran mokasi noin pahasti. , tai sitten kokonaan uusi aika ja tehdä se ilmaiseksi. Mutta jos oikein ymmärsin kirjoituksesi niin taidat kiertää kaukaa koko lafkan.


    • Anonyymi

      Nosto

    • Anonyymi

      pitäiskö päivittää hieman tätä juttua ???? eli missä mennään nykyään ??

    • Anonyymi

      Hairlekiinissä Willassa on ollut mukavaa palvelua ja jälki oli hyvää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe