Minulle on määrätty Temesta 1mg jännitysoireisiin tarvittaessa. Eli pitää ottaa yksi tapletti noin puolituntia ennen jännittävää tilannetta.
Mutta kun ei tämä tunnu auttavan jännitysoireisiin.
Joten nyt kysyisinkin onko mitään parempaa lääkettä joka ehkä auttaisi? Eikös tämä Temesta 1mg vastaa voimakkuudeltaan 10mg Diapamia?
Lääkkeen pitäisi olla sellainen että pystyy autoa ajamaan.
Temesta 1mg
4
3457
Vastaukset
- 10mg diapamia
Temesta 1mg vastaa suunnilleen 5mg diapamia.
- ásdfg
väärin, se vastaa 10mg diapamia.
- edellinen.
ásdfg kirjoitti:
väärin, se vastaa 10mg diapamia.
Sairaanhoitaja sanoi sen vastaavan 5mg diapamia. Ja omien kokemuksienkin mukaan 10mg diapamia vaikuttaa huomattavasti paremmin, kuin 1mg temestaa.
- Meg52
Millaisen reseptin olet saanut lääkäriltäsi, onko se vain 1tabl/pv vai enemmän.
-Olen käyttänyt ko. lääkettä ja kyllä minä otin reilusti yli tunnin tätä jännää tapahtumaa niin lääkkeeni. Mutta minulla oli reseptissä 1-3/pv. pärjäsin kyllä monta vuotta sillä yhdellä pillerillä. Mutta ihmiset ovat erilaisia ja sitten vielä, jos on jotain muita lääkkeitä käytössä niin ne voivat vaikuttaa lääkkeiden ottomäärään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995