♥
en ole
mustavalkoinen
runoelma
en voi
sille mitään
että rakastan
Sinua
anteeksi
että olen
olemassa
♥
mustavalkoinen
8
181
Vastaukset
kävin juuri ihmettelemässä leikkisää runoasi
ja mietin, kuinka minä onnistun
aina synkistelemään
ja sitten........
Sinäkin padmeseni.........synkistelet..
jos minä olen sinun ikävöintiavustajasi, niin
sinä minun piristysassari,,,,etkai ota lopareita?
Älä yritäkään:)- padme_amidala
ei hitsi, kun pahoitin mieleni omasta aamurunostani. Voiko itseltään kieltää omien runojen lukemisen? Kunhan käyn koiran kanssa haukkumassa ohikulkijoita, niin mieli on toisenlainen..
Iloisempaa päivänjatkoa : )
- *runo64*
..mustavalkoinen kun lukee runojasi
jotka pysäyttävät ja laittavat
ajattelemaan mikä onkin hyvän
runon tarkoitus ja siinä sinä
onnistut ainakin minun tapauksessa.
hyvä padme,pidin.- padme_amidala
...kannustavasta palautteestasi. Mukava kuulla, että runoni herättävät ajatuksia.
Runollista torstaipäivää sinulle : )
- Mysteriet
Runoissasihan on kaikki maailman värit!
Hieno on runosi ja oiva konrasti muuten niin leikkisälle Sinulle !- padme_amidala
...valkoisella pohjalla, ei niissä runoissa muuta ole. Osaan minäkin synkistellä, mutta yleensä se häviää niin nopeasti, etten ehdi runoa silloin kirjoittaa. Nyt vain sattui kone olemaan samaan aikaan päällä, kun ukkospilvi pyyhälsi olohuoneessani.
Kiitos piristävästä kommentistasi : )
- *MURUKULTA*
Missäs nyt mennään!!
Äläs nyt ala pyyteleen anteeksi olemassa oloos,
siinä nyt mitään järkee.
Ja vielä että rakastaa! HALLOO!
Me ollaan kuule värikkäitä vipeltäjiä ja ollaan olemassa! Niin kerta! ;)
Niin, jotta rakastetaan ja...juodaan aamukahvia kaks ämpäriä ainkii..:))- padme_amidala
mutta mulla on jo päiväkahvit meneillään. Sopivaa päiväkahviseuraa vaan ei ole...
Täällä on hiljaista, kuin huopatossutehtaalla *haukotus* kohta pää kopsahtaa näppäimistölle.
Tuo oli ohimenevä matalapaine : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482