Nykänen voitti MM kultaa!!

-J-

Loistavaa Matti!! Uskomaton suoritus! Olen ylpeä sinusta!

157

63174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niko krook

Hyvin se juoppo lentää. Onnittelut :)

• anttesi

Olet ihan selvästi Matille kateellinen...itse et olisi ikinä pystynyt samanlaisiin suorituksiin, ja tarkoitan urheilua. Mikä lie harmittaa? Veikkaan, että olet joku parikymppinen pojankloppi, joka ei ole nähnyt Matin hyppäävän eikä tiedä sen aikuisista tunnelmista mitään... ja itsetuntosi on nollissa...valitan, toisaalta - just sinunlaisesi elättävät tämän ns.keltaisen lehdistön...

• Todisteet???
        anttesi kirjoitti:

Olet ihan selvästi Matille kateellinen...itse et olisi ikinä pystynyt samanlaisiin suorituksiin, ja tarkoitan urheilua. Mikä lie harmittaa? Veikkaan, että olet joku parikymppinen pojankloppi, joka ei ole nähnyt Matin hyppäävän eikä tiedä sen aikuisista tunnelmista mitään... ja itsetuntosi on nollissa...valitan, toisaalta - just sinunlaisesi elättävät tämän ns.keltaisen lehdistön...

Missä tosisteet?

• kinnunen kaj

mmkultaa

• Kova jatkä.
        Todisteet??? kirjoitti:

Missä tosisteet?

Matti. Olet tosi kova jätkä. kaiken kokemasi jälkeenkin olet edelleen ikäluokasi maailman mestari. Miksi ne muuta ei pärjännyt? Sitä ei perus suomalinen kateelinen pentu osaa mietiä. Eli lopuksi: tämä maan on täynnä sairaloisen kateelisia pentuja joilla järki on siellä väärässä päässä. Ja tämä kaikki näkyy niiden kirjoitelussa. Säälitäviä älykääpiöitä.

• tilleli tyy
        Kova jatkä. kirjoitti:

Matti. Olet tosi kova jätkä. kaiken kokemasi jälkeenkin olet edelleen ikäluokasi maailman mestari. Miksi ne muuta ei pärjännyt? Sitä ei perus suomalinen kateelinen pentu osaa mietiä. Eli lopuksi: tämä maan on täynnä sairaloisen kateelisia pentuja joilla järki on siellä väärässä päässä. Ja tämä kaikki näkyy niiden kirjoitelussa. Säälitäviä älykääpiöitä.

olet oikeassa kirjoituksessasi!!!!!!!

• deeeeee
        anttesi kirjoitti:

Lentävä puliukko :D Hyvä Matti ;D

• kova jätkä
        Kova jatkä. kirjoitti:

hei aika huonosti teeskennelty ulkomaalaista kirjotusvirheiden mukaan...

• pojupojupoju
        deeeeee kirjoitti:

Lentävä puliukko :D Hyvä Matti ;D

"Lentävä puliukko :D Hyvä Matti ;D"...Nythän on lapsien nukkumaaika,,,miten sä vielä oot täällä vai onko mami y papi sleeping.,,tu el chicos son loco..yo so .,,,.,.,mee poju nukkumaan...mee mee älä kehtaa häiritä muita..

• Elmeri
        anttesi kirjoitti:

Matti on kaikkien aikojen kuningaskotka!

Jenssit, andyt ja jannet ei mitään Matin rinnalla!!

• Kaisa pieni
        kova jätkä kirjoitti:

hei aika huonosti teeskennelty ulkomaalaista kirjotusvirheiden mukaan...

Matti on Kuningaskotka nro 1.

Ei oo ketää yhtää kovaa lähellekään, nro 2. on Jens Waisfflok.

Suomalaisista Puikkosen janne nro 2.

• voivois
        Kova jatkä. kirjoitti:

Kova jätkä voisi opetella kirjoittamaan oikein

• wewe

Esimerkki tyypillisetä suomalaiseta, kateellinen
        kun toinen onnistuu .

• Kiltsi
        pojupojupoju kirjoitti:

"Lentävä puliukko :D Hyvä Matti ;D"...Nythän on lapsien nukkumaaika,,,miten sä vielä oot täällä vai onko mami y papi sleeping.,,tu el chicos son loco..yo so .,,,.,.,mee poju nukkumaan...mee mee älä kehtaa häiritä muita..

Matista on kerrottu vaikka mitä ja hiton uhri on ollu, mut sen vähän mitä miestä oon seurannu nyt tuon hyppelyn takia niin on miehessä MUNAA. Oikeasti. Se, mitä hän on aikaseksi sanu ja taehny.. jos totta on ni miehen ainesta siinä vielä on ja näyttäny on.

Alhaaltakin voi nousta, vai mitä:=) ? Ja Hänen alhaaanhansa olen minäkin. ikävä kyllä ... nähnyt jo riittävän usein..?

• xx ou jee xx
        Kova jatkä. kirjoitti:

..en ole koskaan ollut kateellinen Matille kun yhdestä asiasta ..... sen muijasta !

• ON.

JUOPPO NAISETENHAKKAAJA JA HYPPÄS KÄNNISSÄ JOSKUS
        JA VOITTI KULTAA LINNAAN SE JÄTKÄ JOUTAS
        JA SE RESSUKKA LAULAAKIN JO ON SURKEE LAULUN ÄÄNI
        JA STRIPPAA MUNA JUSSI

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.make.k-netti.nu/main/graphics/uploaded/12734/Matti ja Mervi.jpg&imgrefurl=http://www.make.k-netti.nu/main/custom.asp?wid=12734&customID=23426&h=318&w=350&sz=26&hl=fi&start=7&um=1&tbnid=jIOCBXxZLPRfKM:&tbnh=109&tbnw=120&prev=/images?q=MATTI NYKÄNEN&um=1&hl=fi&sa=N

TÄSSÄ TEIDÄN MATTI NYKÄNEN PILLU VIIKARI

• väärässä.

• ON............
        Kiltsi kirjoitti:

Matista on kerrottu vaikka mitä ja hiton uhri on ollu, mut sen vähän mitä miestä oon seurannu nyt tuon hyppelyn takia niin on miehessä MUNAA. Oikeasti. Se, mitä hän on aikaseksi sanu ja taehny.. jos totta on ni miehen ainesta siinä vielä on ja näyttäny on.

Alhaaltakin voi nousta, vai mitä:=) ? Ja Hänen alhaaanhansa olen minäkin. ikävä kyllä ... nähnyt jo riittävän usein..?

ITSE RYYPPÄÄMISENSÄ ALKANU RUPEIS HANTTI HOMMIIN

TÄSSÄ TEIDÄN PASKAKOTKA JA MATTI KÄYTTÄÄ
        HUUMEITA AMFETAMIINIA

http://www.youtube.com/watch?v=MPnEiItXFj0
        ONPAS HYPPY MESTARI

• T koke
        xx ou jee xx kirjoitti:

..en ole koskaan ollut kateellinen Matille kun yhdestä asiasta ..... sen muijasta !

Mahtaakos kirjottanut olla kotosin pohjanmaalta???

• smartin ent om.
        xx ou jee xx kirjoitti:

onnea MATTI ja kiitos MERVILLE kun olet jaksanut kannustaa ja olla mukana .Ihmisiä on jotka eivät osaa arvostaa toisten suhteita (ehkä heillä ei mene hyvin,)toivottavasti tavataan vielä joskus.(privatel)terv.tuula

• Arvasin

Legenda jo syntyessään :)

• Sch

Loistavaa! Masa näytti jälleen mistä kana kusee! :)

• mitäs tosta.
      • tuuti

Tämä jos mikä antaa myös itselle uskoa;kaikki on mahdollista, kun vaan uskoo itseensä ja tekee työtä sen eteen.Tsemppiä, halaus ja ihan mahottomasti ONNEA!Toivoin sinulle onnea myös silloin, kun ei hyvin mennyt, eli en katso kuuluvani niihin selkääntaputtajiin silloin, kun hyvin menee.

• ei sotketa asioita..

Onnittelut Matille!

• eipä kai toi
        tuuti kirjoitti:

Tämä jos mikä antaa myös itselle uskoa;kaikki on mahdollista, kun vaan uskoo itseensä ja tekee työtä sen eteen.Tsemppiä, halaus ja ihan mahottomasti ONNEA!Toivoin sinulle onnea myös silloin, kun ei hyvin mennyt, eli en katso kuuluvani niihin selkääntaputtajiin silloin, kun hyvin menee.

Niin juu, mitäpä noista muutamista pahoinpitelyistä...nainenhan se vaan oli.

Ei kyllä minua oikein innosta tämä sekoilija. En kyllä muutenkaan tarvitse mitään urheilijoita tms. kohottamaan omaa itsetuntoani.

• alkoholisti
        eipä kai toi kirjoitti:

Niin juu, mitäpä noista muutamista pahoinpitelyistä...nainenhan se vaan oli.

Ei kyllä minua oikein innosta tämä sekoilija. En kyllä muutenkaan tarvitse mitään urheilijoita tms. kohottamaan omaa itsetuntoani.

No joo, Nykänen on kyllä saanut kestää kaikkea paskaa. Ehkä on vaan niin että osa ihmisiä ymmärtää nykäs masaa.

• Nykänen oli viides.

Että näin meillä :)

• Nykänen oli viides kun parh...

Että sillai :)

• monossa

hyvä urpo!älä lue uutisia ennenku kommentoit...

• anttesi

Siinä taas tyypillinen luuseri... ja huumorintajuton hölmö! Sulle pitäsi kai vääntää rautalangasta malli mistä tässä on kyse! Sanopa jokin asia missä olet Mattia parempi..?

• ON.
        monossa kirjoitti:

hyvä urpo!älä lue uutisia ennenku kommentoit...

SUURI PASKAHOUSU EI SE JOUTAS KUN HAUTAAN

• knokssi

Tänään oli pienen mäen kilpailu ,seuraa
      tarkemmin urheilua ! Hyvä masa !

• Urheilufani

=)Hienoa Matti!

Tällaisia uutisia on mukava kuulla. Toivotaan, että ikäviä uutisia Matti Nykäsestä ei enää tule. Urheilu ja harjoittelu on Matille parasta "lääkettä"... =)

• Nimetön

Onnea Matille

• lapin noita

Nostaa hattua ja onnitella !!!! aivan loistavaa näytit mistä sinut on tehty ja mikä olet ollut!!!! siinä teille epäiliöille!!!!!
      alas on helppo mennä mut nouskaa itse ylös!!!!!!!!

• Pohjan-Akka
      • tuskasta on.

Seta ry on valtakunnallinen ihmisoikeusjärjestö, joka on perustettu vuonna 1974. Järjestön tavoitteena on hyvinvoinnin ja ihmisoikeuksien toteutuminen riippumatta ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta. Setalla on 18 jäsenjärjestöä eri puolilla maata. Valtakunnallisella Seta ry:llä on 10 päätoimista työntekijää. (SETA ry:n verkkosivut)

Tarja Halonen toimi SETA:n puheenjohtajana 1980-1981. Muuta merkittävää Halosesta: hän ei kuulu kirkkoon. Halonen on ilmaissut (mm. viime pres.vaalitentissä) halunsa olla "arvojohtaja". Minun on mahdoton samaistua Halosen arvoihin.

• Pohjan-Akka
        tuskasta on. kirjoitti:

Seta ry on valtakunnallinen ihmisoikeusjärjestö, joka on perustettu vuonna 1974. Järjestön tavoitteena on hyvinvoinnin ja ihmisoikeuksien toteutuminen riippumatta ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta. Setalla on 18 jäsenjärjestöä eri puolilla maata. Valtakunnallisella Seta ry:llä on 10 päätoimista työntekijää. (SETA ry:n verkkosivut)

Tarja Halonen toimi SETA:n puheenjohtajana 1980-1981. Muuta merkittävää Halosesta: hän ei kuulu kirkkoon. Halonen on ilmaissut (mm. viime pres.vaalitentissä) halunsa olla "arvojohtaja". Minun on mahdoton samaistua Halosen arvoihin.

aivan sama sille.

• vaari.1

Onnittelusi Matille oli 10:n arvoinen.
        Onnea Matille myös minun puolesta!

• toiseen-
        tuskasta on. kirjoitti:

ei kuulu Matti-osastoon, mutta minua kyllä ihmetyttää kuinka Halonen voi olla SETA:ssa toiminut, kun hänen arvonsa eivät oikein tunnu menevän yksiin tasa-arvoisuuden kohdalla.
        Miksei? Eipä ole Halonen paljoa ärähtänyt maamme köyhien puolesta, mm. koulu- ja työpaikkakiusaamisesta, sukupuolisesta syrjinnästä saati rasismista.

Tarkkaan olen seurannut, mutta eipä ole paljoa "arvon johtajamme" täyttänyt tehtäväänsä. No okei, presidentin paikan hän on täyttänyt, mutta eikös presidentin pitäisi olla AKSTIIVINEN kansansa asioissa, eikä seistä kuin muumi tunkiolla!?

• toiseen--
        toiseen- kirjoitti:

ei kuulu Matti-osastoon, mutta minua kyllä ihmetyttää kuinka Halonen voi olla SETA:ssa toiminut, kun hänen arvonsa eivät oikein tunnu menevän yksiin tasa-arvoisuuden kohdalla.
        Miksei? Eipä ole Halonen paljoa ärähtänyt maamme köyhien puolesta, mm. koulu- ja työpaikkakiusaamisesta, sukupuolisesta syrjinnästä saati rasismista.

Tarkkaan olen seurannut, mutta eipä ole paljoa "arvon johtajamme" täyttänyt tehtäväänsä. No okei, presidentin paikan hän on täyttänyt, mutta eikös presidentin pitäisi olla AKSTIIVINEN kansansa asioissa, eikä seistä kuin muumi tunkiolla!?

AKSTIIVINEN = aktiivinen

• Silloinkin

Tuli kaukolämmön saantiin jotakin vikaa ja pitihän sitä Suomipojan pistää asialle hanttin niin perkeleesti.

• sovittu juttu

kisan voittaja? kisa jossa matti jäi viidenneksi? se olisi voittanut matin..

• oli kajaanin poika

seppo kinnunen . parhaat keskittyy isoon mäkeen kun ei saa hypätä ku kahdessa kisassa.

• Nimetön

Matti ei ole hypännyt hypyn hyppyä reiluun viiteentoista vuoteen. EI kukaan pysty menemään mihinkäänkään K90:n mäkeen parin kuukauden harjottelulla etenkään tolla ryyppäämisellä. En usko että kukaan tämän maan juoppo edes uskaltaisi kiivetä sinne hyppyritorniin. Ottakaa mallia matista, kaveri on kuitenkin ottanut sen verran lujasti itseään niskasta kiinni että on uskaltanut mennä takaisin mäkeen. Veikkaan että aika monelta oisi jäänyt tekemättä.

• johonki ko. uutiseen

Tai löytyykö youtubelta videoa?

Kiitos jos joku vaivautuu!

• ei suosikkini

Nyt sitten taas hyppää hattuu..???Saamme nähdä Mattia joka hiton lehdessä, kyllästymiseen saakka!

• juttua

Ein linkin linkkiä vain hikinen ilmoitus Matti voitti....Vähän nyt skarppia näihiun juttuihin varinskin aloittelijan puolesta.

KELE!

• saavutus josta

paljon Onnea Matille! Toivottavasti hän saa tervehdyttäviä voimia tuosta menestyksestä, jotta ne muut "kompuroinnit" alkavat laantua.

• kestääkö kunto

Onkos nyt tiedossa kahden viikon after ski-partyt?

• MATTI MESTARI

Loistavaa, ei niinkään tuo maailmanmestaruus ilahduta vaan ylipäätään Matin nykyinen meininki, kundi voi loistvasti ja on vihdoin löytänyt todellisen itsensä, nykyään onnellinen mies, ei hukassa kutete ennen. Olen äärettömän iloinen Matin puolesta.

Niitä paskajuttua en sontalehdistä halua lukea, enkä niitä koskaan lukenutkaan, yhtään dramaattisella otsikolla höystettyä hupi-Ilta lehteä etc. en ostanut. Huuhaa roisketta löytää muualtakin, vaikkapa netistä jos sillä haluaa sisuksensa vuorata. Tyhmät lukee tyhmiä juttuja ja kaiken lisäksi nämä idiootit uskovat joka ikisen painetun sanan mitään kyseenalaistamatta.

Zemppi Matti jatkossakin, toivotaan että jatkossa rahaa tulee järkevämmälläkin duunilla kuin juorulehtein haastatteluista, hyvällä tiellä olet.

Myös Mervin puolesta olen iloinen, kumpainenkin näyttää pesusienipuuhat jättäneen, sen verran freesimmässä kuosissa on. Ainahan sitä kaiketi vähän napataan mutta ei sillä tatsilla jolla aiemmin.

• luistelen

Sydämmeliset onnittelut Matti.
      Olet kova jätkä. Toivottavasti olet huomannut, että raittiina sulla kulkee, alalla minkä haluat.
      PS. Yritä, että et enään dokaa,. Opettele suomaan itsellesi hyvä olo, äläkä tuhoa sitä viinaan.

Onnea voitosta!!!!

• barks

kuningas se on kaikessa mihin se ryhtyy!

• Rantanen

Hyvä Nykänen!
      Ja nyt kaikki penkkiurheilijat/lööppitoimittajat/palstoilla -lörpöttelevät suurisuut mäkeen tekemään saman.

• suoritus

eikä varsinkaan voitto vaan ylipäätään mukana olo, matti on nyt terveellä teillä ja siinä ei voitoilla ole mitään tekemistä, minulle on aivan sama pärjääkö matti hypyissä vaiko ei, pääasia on että kaveri voi hyvin.

Unohtakaa nuo loistavaa Matti höpinänne ja järjestetyt kisat paskapuheenne. Olkaa iloisi siitä että Matti on löytänyt itsensä ja voi elää onnellisena. Saatan tätä suorituspainoitteista paskaista yhteiskuntaa, kukaan ei ole mitään jos ei jotain saavuta ajattelu on sairasta. Olette niin tolkuttoman aivopestyä porukkaa, tuota , "sinun on oltava" sontaa isketään päähän lapsesta saakka, jonka jälkeen suurin osa ihmisistä ei koko huttua edes kyseenalaista, se kun ei juolahda edes pieneen ahtaaseen ulokoa ohjattavaan mieleen.

• Jälleen

Loistavaa Matti...olet TAAS KERRAN näyttänyt Suomen kansalle....kuka on Kingi.....LOISTAVAA MAHTAVAA UPEETA:)Teit sen....näytit että sinusta löytyy ruutia ...silloin kun haluat:)Suuri ihailijasi toivoo sinulle kaikkea hyvää:)

• Onsekova

Kyllä! Matti näytti että on vielä kova kaveri. Legendaa koko äijä päästä varpaisiin vaikka se mitä tekee niin on se KOVA! Kyllä on paikkansa ansainnut monen sankarina! HIENOA!!

• kansalainen zerolo

Kun mulle syntyy poika kohta, lapsen nimeksi tulee Matti!

• huono....
        kansalainen zerolo kirjoitti:

Itse en antaisi Mattia lapsen nimeksi, suomen yleisin nimi ja ihnmettelen suuresti MIKSI?

• Nimetön
        huono.... kirjoitti:

Itse en antaisi Mattia lapsen nimeksi, suomen yleisin nimi ja ihnmettelen suuresti MIKSI?

...ja kaikki enemmän ja vähemmän outoja tyyppejä. Nimi ei siis hyvä "enne"...

• karamilitos

Laita vielä sukunimeksi vanhanen niin onhan sun älyhoit kohdaallaan.Vai vihaatsä sitä jo ennen kun se on syntynytkään..Mut mee sinne puertoricoon tekemään se ettei suomeen tule yhtään mattia lisää enää.Ainakaan vanhasta...

• jalan jäljissä ;)

Pentti Hartikainen, tuo kaiken kansan tuntema laulava bussikuskikin nimesi poikansa Matti Nykäsen mukaan.

• mies,,,,,,,,,

hyvä Matti,, mutta annetaan Matin olla rauhassa ja nauttia ,,,,,,,vai mitä..

• perse

matti oli viides...se oli toinen suomalainen kyllä mikä voitti mm

• Missä uutisoitin?

Ainakaan niissä uutisissa, mitkä minä näin ei voittanut. Oli muuten vaan onnellinen. Ja kuka jaksaa enää mokoman juoppo-lallin jutuista välittää? Otti oikein päähän, kun oli monta kertaa uutisissa, vaikka oli vissiin siides, vai?

• Nimetön

• siides, vai?

"vaikka oli vissiin siides, vai?"Osaan suomea omasta mielestäni aika hyvin mutta ,,.,siides son maeby finlandosa (siideri) no got.But Buenas tu so el chicos if tu so loco...Ole vaan ei se mua häiritse..Mutta kun täällä lukee nuoretkin näitä juttuja ja jos kirjoitellaan päin persuksia niin voipi mennä jutut silleen ettei ymmärrys kata kaikkia tekstejä...Älä vedä herneitä nenään tästä,,en osaa espanjaa juurikaan yhtään enempään kun kukaan muukaan espanjalainen.Mutta sun kirjoitusvirheeseen oli kiva tarttua..

• Mattifani24

Olen ylpeä sinusta! Kaikkien aikojen paras mäkihyppääjä ja voittaa vielä pitkän ajan jälkeenkin maailmanmestaruuden veteraanisarjassa!
      Olet merkittävin mäkihyppääjä koskaan!

• onnittelija

Olet paras mäkihyppäri kautta aikojen!

• kuin..

Sanokaa mitä sanotte, niin urheilla tämä mies osaa!

• Olikohan

Mervi alhaalla pulloa heiluttamassa?

• mukana matin ylä- ja ala

mäissä----se on hieno asia---Matti on kunnon suomalainen mies!

..yritteliäs ja nousee aina suosta ylös!

• varjo50

Onnea Matti!!!!

• Jatka samaa rataa!

Hienoa Matti. Tulit, näytit, voitit! Ylitit itsesi ja teit hienon paluun.

• kultaaaaaaa

seppo kinnunen pesee matin mennen tullen.

• nyt vaan

ole kysymys siitä kuka kenetkin pesee.Suomen kansa vain haluaa nähdä Matin kunnossa.
        Hienoa Matti,jatka samaan tyyliin.

• A-maajoukkueeseen

Loistavaa!! Nykänen voitaisiin nostaa Suomen mäkihypyn A-maajoukkueeseen loppukaudeksi Harri Ollin tilalle.

• Karppa

Hyvä Matti hienoo,,,,upee suoritus!! Oot selvästi saanuy uuden suunnan elämällesi

• oleTPA

huippujätkä

• "Hurri senna vaasasta...

No olihan tuo odotettuakin ,aijemmin oon jo näillä nykässivuilla todennu että huippu-urheilijoilla tuo taito pysyy korvienvälissä,nuorten maajoukkueessa -79 mutta eri lajissa ollut.Ja ei viittitä olla aina katkeria noille ruottalalaisille !MEHÄN OLLAAN SEN TÄÄN SUOMALAISIA !

• ykkinäinen

No tietääkö kuka miten on Matin rakkausasiat, täällä olis yks typy vailla HYVÄÄ MIESTÄ?

• anatili876

ensimmäiseks lyön sulta molemmat silmät mustaks ja sit naidaan kuin kanit.

• Heippa

Hyvä Matti! Loistava suoritus! Onnittelut!

• muut vailla mahdollisuutta

Kausi on tässä mielessä muilta ohi!

Hyvä Matti! Onnittelut!

• Nimetön

Siinä se nähdään kuka on kaikkien aikojen paras mäkikotka!
      Muista harrastuksista piittaamatta!

• Ikämies

Varmaan koko suomalainen mäkihyppykansa on iloinen Matti Nykäsen - tästäkin - saavutuksesta. Olen ollut vilpitön Matin urheilu-uran ihailija kevätalven 1982 Holmenkollenin hypyistä lähtien.

• Matti siitä

se lähtee.

• helanes
    • Peukut sulle!!!!!

....

• jalat massa

Toivoisin että Matilla vihdoin alkaisi ylämäki elämässä.

• mister vagina

hienosti toimittu. hyvä masa

• Etuajassa

MUTTA NIIN NE TULI 80luvullakin? kilpailijoiden mielestä, HYVÄÄÄ!!! hyvä Matti!

• siinä se vasta suomalainen

Nyt pitäisi tulla kutsu Linnanjuhliin ja saada samat edut kuin muut urheilijat ja palkinnoksi omakotitalo tai joku muu palkinto .

Hyvä Matti

• hitsari harri

NÄIN SE HOMMA ETENEE! ;)

• vodkaturist

matti on maailmanparas,ja nyt sen taas todisti!!

• Karhuvaaralle:

http://www.youtube.com/watch?v=9N_-zopnwp8

• Toppatakit

Upea suoritus.

• Nimetön

Todellakin! Mahtavaa, pitkästä aikaa jotain positiivista Matin uralla. Kyllä Matti vaan taitaa olla edelleen se maailman paras...:)

• Toppatakki

Sää teit sen mihin moni ei uskonut.

• taivalkosken severi alhalla
    • Lazzarella

Olen todellakin samaa mieltä! Masahiiri näytti närhen munat!

• Outolin_tu

Ja se kaikkien örvellyksien jälkeen sitte voitti..Olikohan Dopingia pelissä mukana? No onnea vaan Matille.

• jok joo

Kyllä tuo mäkikisa olis ollut mukavampi katsoa jos Toni Nieminen olis ollut kommentaattorina

• Joku joo

Kyllä tuo mäkikisa olis ollut mukavampi katsoa jos Toni Nieminen olis ollut kommentaattorina heh heh heh

• mahtavaa!!

Toisia valitaan vuodenurheilijaksi,Matti on vuosikymmenen urheilija! Matti teki comebackin,josta muut urheilijat voivat vain uneksia!Matista voi ottaa mallia muutkin mäkihyppääjät.Ei tarvita kalliita keskieuroopan mäkileirejä,eikä kesäikana etelä-afrikaan suuntautuvia valmennusmatkoja.
      Matti on paras forever!!!!

• Sjepjepjep

Kyllä Matti-poika vielä osaa yllättää, ja tällä kertaa oikeinkin positiivisesti! Kyllä Matissa on munaa kun lähti MM-kisoihin mukaan! Täytyy ottaa masasta mallia :)

• yks vaa

Miksi kaikki vaa hehkuttaa Nykäsen MM-kultaa eikä missään kerrota kisan tuloksia????

• tml2008

Tässä taas hyvä väyttö toppatakkimiehille, miehet ne on kun vetää kunnolla, eikä pikkupojat! Hyvä Matti ja hyvä myös Harri!

• see

Ilolla seurannut matin hyppyjä onnea hyvää jatkoa

• Matti!!!

Matissa ilmentyy suomalaisuus täydellisesti suomalaisuus. Kaikkien aikojen mäkikotka, suorapuheinen ja oman tiensä kulkija. Aina häntä olen sympatisoinut, vaikka on hälle tullut naurettuakin.

Viina ja puukko. Mikä sen suomalaisempaa?

Suurin osa tästä meidän katajaisesta kansasta joskus kännipäissään hölmöillyt, toiset enemmän, toiset vähemmän. Hienoa että antoi meille muistutuksen siitä että kaikkien niiden lööppien jälkeen pätee wanha sanonta: "Ehkä otin, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee"

Jos tekstini vaikuttaa sekavalta, se johtuu viskipullosta jonka kohta olen juonut meidän kaikkien todellisten suomalaisten ikonin saavutusten kunniaksi tänään.

• kattokaahan totuus
    • matista patsas!!!!

Maailman kaikkien aikojen urheilija isolla M-kirjaimella!!!

Matti on kuningas ja sen asemaa ei kukaan voi horjuttaa. Matti ansaitsisi patsaan ja juhlarahan!

• kipa

Paljon Onnea Matti Sinulle. Upea suoritus. Kyllä näkee, jottei taito ole ruostunut. Olit kyllä muutenkin piristynyt. Kaikkea hyvää toivon Sinulle jatkossakin.

Ja Teille HYVÄT ala-arvoisten kommenttien kirjoittajat: So what, jokaisella ihmisellä on menneisyytensä, myös Sinulla. Itse kukin voimme kävellä peilin eteen . . . MITÄ NÄEMME?? Täydellisiäkö??? Jos ala-arvoisesti kirjoittaja voit todeta olevasi täydellinen . . HYVÄ... JA MAAILMA PELASTUU (???)

• gavi

Me täällä Ruotsissa ollaan onnellisia sun puolesta.Sä olet maximi ja te tätä edelleen.VI ÄLSKAR DIG

• blackmetal68

mittään! Kyllä Matti on kingi! Onnittelut Nykäsen Matille ja Kajjjaanin Seppo kinnuselle!...kovia jätkiä!!!

• Maallista mammonaa

Matille pitää ehdottomasti antaa loistavasta saavutuksesta tontti, omakotitalo ja kahden vuoden oluet!! Saavutus on vertaansa vailla!! Ei kenestä tahansa tule enää tuossa iässä maailmanmestaria, mutta kun Matti alkaa ja haluaa tehdä jotain niin silloin ei ole muuta tiedossa kuin vain parasta mahdollista tulosta!! Matti tulee ehdottomasti valita ensikauden mäkihypyn maajoukkueeseen ja Liberecin MM-kisoihin, niin Suomi voittaa kaikissa mäkikisoissa kultaa!!

• voittaa

kun parhaat jätti tämän pienen mäen kisan väliin.ei saa osallistua kun kahteen kisaan kolmesta,parhaat keskittyvät isonmäen kisaan

• arvoa

Oli kuitenkin paras osallistuneista, kuten Suomi jääkiekon MM-kisoissa 1995. Ja aika kova suoritus 16 vuoden "putken" ja kuukauden harjoittelun jälkeen.

• Olen ylpeä Matista ja iloinen siitä, että hänellä kerrankin menee todella hyvin. :) Olin aivan kyllästynyt pelkkiin toilailu-uutisiin.

• Meg52

Matti on kova jätkä, onnea vaan, olen aina tykännyt susta.

• wewe

Onnittelut kullasta ja uudesta elämästä.

En mäkään uskonut , että pystyt vielä
      tohon, mutta näytit meille...ONNEA !!

• mukaan vaan

Kisajärjestäjät huomio. Mies on nousujohteisessa kunnossa, kisoihin mukaan vaan. Jos nyt ei ihan joukkuemäkeen, mutta vaikka 70-m mäen koelaskijaksi.

• se 7

Jos vielä se seiskan toimittaja, matin "paras" kamu ei hyötyis tästä, niin kaikki olis hyvin.
        Mahtava temppu, ja onnea Matti!

• maketsu

nauran kotona naama pitkälle niille jotka nauroivat matille ja nyt ovat kateellisia. Tiedän että niitä on, voin jopa sanoa että harvempi pystyy lopettamaan seiskoissa pelleilyä ja aloittaa ammattitason urheilemisen.

Hyvä masa, elämä on laiffii

• SiBsi

Lennä Nykäsen Matti lennä!

Näytit taas mihin se oikea mies pystyy!Onnea!

• tikka22

Hyvä Matti.Tuo asenne pistää sortajat ja pilkantekijät kyykkyyn kun mies näyttää teoillaan mihin ei nämä osoittelijat kykene.Oma onnistumisen tunteesi palkitsee sinut paremmalla palkinnolla kuin mikään kultametalli lätkä.

• Hauska katsoa vilpittömän tyytyväistä ja tasapainoista hahmoa hyppyjen jälkeen. Mistähän tulee joillekin tarve vähätellä ja pyrkiä ilonpilaamiseen. Kaunaa, kyräilyä ja kateutta viljeleviä on vakimäärä, voisiko yrittää vähän muuttua ja ottaa opikseen hekin. Edes joku.
        Nykäsessä on särmää ja onneksi arvostelukykyä ja paksunahka.

• ENT JUOPOST

USKONUT...HYVÄ MATTI..NÄYTTÄ OLEVAN VIELÄ KURI KOHDALLAN ..JA SELIBAATTIKO?

• Masa vs Kimi

Jokainen osaa autonrattia pyöritellä, mutta harvasta on mäkihyppääjäksi.
      Matti on kovempi URHEILIJA kuin Kimi.

• pelkkä inisijä

jota moottori kuljettaa

• Arska H

Suomen ainoa MM-voitto hiihtolajeissa tuli taas Matin ansiosta, kuten niin monta kertaa ennenkin.
      Ei onneksi päässeet paskantärkeät valmentajat sähläämään völiin. Sopisivat paremmin mannekiinikouluun valmentajiksi nuo marvailat ja nikuset.

• Ällöttääää

...taas tuo spede on otsikoissa.
      No joo, vain Suomessahan kerrotaan kansansaduissa paikasta nimeltä Hölmölä.

• Matti...

HIENOA!!

OLET LAITTANUT IHMISTEN SUUT TUKKOON MOLLAAMISESTA.....TAI NE JOTKA OVAT SITÄ TEHNEET MUUTTAVAT SUUNTAA.SITÄ SE MAINE ON, SITÄ SAAT MITÄ TILAAT.. VÄHÄN PAHA JUTTU TOISAALTA.

IHANAA ELÄMÄÄ MATTI NYKÄNEN!! ELÄMÄ ON LAIFFII!!

• kun,

Matti on saanut elämän balanssiin!Onnea!

• Seurannut.

..kisassa ollutta ei hypännyt lainkaan koska säännöt ovat niin ,että kolmesta kisasta vain kahteen saa osallistua ja nämä neljä hyppäävät sitten 80 metrin mäestä ja Matti ei saa hypätä.
      Ihme veikko silti tuo Matti kun yleensä pystyy edes nousemaan mäkeen.

• Elmeri

Matin kannattikin tässä vaiheessa keskittyä pienempiin mäkiin kun hyppyjä on vähän takana ja v-tyyli vielä hakusessa. Ponnistuksen ajoituksessahan Matti on aina ollut ainutlaatuinen. Järjestys ei pienessä mäessä olisi välttämättä muuttunut vaikka nuo neljä muutakin olisivat olleet mukana. Oli miten oli, tervetuloa hyvän harrastuksen pariin.

• karmee partten kirhhen

Matti hoiti hienosti homman kotiin. Vaikka kertoikin, että itseasiassa vasta ensi vuoden MM-kisat oli se päätavoite. Toivoi myös kovimman kilpakumppaninsa Jens Weissflogin osallistumista kisoihin silloin. Se olisikin mielenkiintoista nähdä missä kunnossa tää toinen mestari ja konkari on.

Lehdessä väitettiin myös ettei Matin "V auennut" kunnolla. No mitä siitä, kun "Mervin vee" aukeaa ehkä sitten kuitenkin hotellihuoneessa myöhemmin. No, vain mäkimies voi tietää sen. ;)

• Viltsi

Ei sureta yhtään Auvisen retkut, eikä Mandin itsemurhat ku Matti teki sen taas, MM-kultaa. Kiitos Matti, oot paras ja olen ikuinen suosikkisi!

• MATTI......

Näytti mitä hän osaa oikeasti!

Sama vaatimattomuus tuli esiin hyppyjen jälkeen..Aivan kuten silloin aikanaan!

KIITOS MATTI!

• PASKA.

SEHÄN ON SELVÄÄ TÄYDELLINEN BARBAARI

• casvis

Moni muukin on voittanut MM-kultaa.

• Pimu fani

Matti sai taas kerran sydämeni läpättämään onnesta. Ainoastaan Matti pystyy tekemään hienon paluun huipulle ja MMkulta palkintoon ja historian kirjoihin.Onnea Matti!

• tiimaus_com

treenata ittesä hyppykuntoon noin pitkän ajan väliä pitäneenä ja vielä voittaa ! Hyvä Matti!

• tyylikäs veto

Hieno oivallus kutsua Matti mukaan Puijon maailman cuppiin!

Jotenkin liikutuin, kun Matti kumarsi Jannelle!

Hyvä Matti!

• ex kotka.

Mäkihyppypiireissä veteraanien MM kisojen arvostus on jopa alhaisempi kuin SM kisoilla koska osanottajia on vähemmän ja ne on tälläiset niin sanotut hupikisat siksi en oikein ymmärrä tätä hälyä kisoista,
      sinänsä Matillehan tämä harrastus on loisto homma kun on taas jotain muuta kun viinanjuontia.

• ihan ite

Mene ja hyppää ite!

Montako metriä??

• LEKENDA OO.
        ihan ite kirjoitti:

Mene ja hyppää ite!

Montako metriä??

HYI HEVETTI MIKÄ JÄTKÄ OLIPAS ISO SUORITUS
        MERVI TAPOLA ANTAA TAAS PILLUA
        JA PULLOT KILKATTAA

http://www.youtube.com/watch?v=2aPM_gWGuPY

SITTEN ALKAA MATIN KOHOKOHTA TÄSSÄ
        VOI SURKEUDEN SURKEE JÄTKÄ
        OLIS HYPÄNNY EES ISOSTA MÄESTÄ
        MUTTA MASA HIIRI EI USKALLA TULEE KUSET HOUSUUN
        JA PASKAHOUSUHAN SE ON SE ON SELVÄÄ
        ALAMÄKEE MATTI ALAMÄKEE VAAN

• ??????????????????
        LEKENDA OO. kirjoitti:

JA PULLOT KILKATTAA

PÄÄSTÄNSÄ VINKSANHTANU JÄTKÄN TAPPI
        JA MERVI KÄÄPIÖ

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.make.k-netti.nu/main/graphics/uploaded/12734/Matti ja Mervi.jpg&imgrefurl=http://www.make.k-netti.nu/main/custom.asp?wid=12734&customID=23426&h=318&w=350&sz=26&hl=fi&start=8&um=1&tbnid=jIOCBXxZLPRfKM:&tbnh=109&tbnw=120&prev=/images?q=MATTI NYKÄNEN&um=1&hl=fi&sa=N

KULLI KALLE SE ON EI URHEILIJA RIPPAA

• jos edes
        LEKENDA OO. kirjoitti:

JA PULLOT KILKATTAA

sen osaat!

• Nimetön

esiintyi ohjelmassa 45 minuuttia !! Ei voinut olla huomaamatta, kun silmät vaelsi minne sattui !! Siinäpä idolia kerrakseen. Ulkoilutekstiilit olivat yllä - oliko hypyn jälkeen jo heti laukaistu paineita ja/tai palkitu itsensä pitkällä tupilla vai millä ? Ja vielä tappelussakin....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      43
      7798
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4718
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      68
      4363
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3163
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      243
      3068
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2706
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2665
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      37
      2433
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2006
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1807
    Aihe