Mä etsin sua oi rakkain?
Onko tunteesi jäätänyt mut?
Mie vartoon ainakin kuuteen
Sitten ei tarvihe ennää tulla
Lukkoseppä on tilattu varoiksi
missä Matti Kallinen
Etsintäkuulutus
4
586
Vastaukset
- Etsintäkuulutus sivu
ole ihan erikseen.....
- Anonyymi
Mitä helvettiä. Matti Kallinen kuoli 1977. Oli siihen aikaan yksi tunnetuimmista muotokuvamaalareista. Kuten hän itse sanoi. Olen kiistatta yksi kolmesta Suomen parhaimmista muotokuvamaalareista. Eikä sen kaverin tarvinnut puhua turhia . Niin kuin teidän.
- Anonyymi
Matti Kallinen arvostettu taidemaalari kuoli 1977. Mitä pelleilyä tuo on ja jos nimillä pelleillään.asiaan tulee puuttua. Matti Kallisen vävy oli muuten nimismies.
- Anonyymi
Hävytöntä. Vaikka kenestä Matti Kallisesta olisi kyse. Tarkistakaa edes tietonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205