♥
ollessasi poissa
leijun tyhjiössä
avaruuden hyytävässä
kylmyydessä
meteoriittien
kipeässä
pommituksessa
lähelläsi jää sulaa,
hehkuva lämpö palaa
nukkuviin suoniini,
suukkojen jano huuliini
olet balsamia
haavoilleni
olet rakas
♥
suukkojen jano
10
227
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Minä olen kiertänyt lasin kanssa kaikki hanat mutta ei taida tuohon janoon löytyä mitään ainakaan täältä..ja siitä ollaan aikas hyvillään vai mitä? ;))))))))
Mää vaan, että olisin halunnut auttaa kaveria,,,
mutta joskus vain ei voi, vaikka kuinka haluaisi, ja tämä taitaa olla yksi niistä hetkistä, mutta ajatuksissa Muru työntää jäisen Ladan käyntiin ja hakee sulle sen pussaus kohteen, ko lupaat ettei se koira hyppää takapenkille! Sain nimittäin just uudet aidot tekonahkapenkit..;)) vähä kylmät mutta nythän on talvi....ja ollaan melkein Siperassa...
No niin, nyt tulee naapuri setorin kans vetään käyntiin..
Nähdään ja mukvaa alkaavaa viik.lop. pademe_- padme_amidala
..kiitos lämpimästä avustusajatuksesta. Että taas pitikin ne pusut ilmaantua runoon, vaikka kuinka yritin estellä. Vaan vallattomilta sormilta ei kaikkea pysty estämään. Kaurapuuro on kohta valmis, ehkä se vähän lohduttaa mustikkasopaan kanssa nautiskeltuna. Maanviljelijöitten veroilmoitus pitää tänään jättää ja lainakorkolaput on hukassa *huokaus*...ja vielä karkauspäiväkin... onko kohde jo tiedossa, vai kosaistaanko ensimmäistä vastaantulijaa jos on sopivaa sukupuolta...ota tyyny mukaan Ladaan, niin on lämpöisempi istua.
Iloista perjantaita sinulle
- Mysteriet
Tästä minä tykkään ja tästä; "lähelläsi jää sulaa,
hehkuva lämpö palaa
nukkuviin suoniini,
suukkojen jano huuliini"
Aamusia sinne =)- padme_amidala
Ja hyvää karkauspäivää. Älä karkaa kauas, kun runojasi on mukava lukea.
Kiitos mukavasta palautteestasi ja rattoisaa viikonlopun
alkupäivää : )
Voihan galaksin tähtisuukkojääkylmäaihana
lämminrakkauspusuruno:DD
Padme, äkkiä sisälle sieltä lämmittelemään ==>
Tää oli balsamicoa tähän aamuun!
Kiittää prinsessaa Marin:DD- padme_amidala
...että heitit minulle imukupin ensiavuksi. Kylmää on nyt sisällä (18) ja ulkona. Täytyykö tässä nyt vielä alkaa ikkunoita tilkitsemään, vaikka kohta on kevät.
Kiitos hymyilyttävästä palautteestasi ja mukavaa perjantaita : )
- Aimo Roima Komiapoika
Taidanpa tietää tunteen...
http://www.youtube.com/watch?v=UIolYMNFhfs- padme_amidala
...olipas kuumaa tavaraa...
...ihan tuli hiki otsalle...
- lindalinda1
Sinun runosi kommentoimaan.
" lähelläsi jää sulaa,
hehkuva lämpö palaa
nukkuviin suoniini,
suukkojen jano huuliini "
Hieno säkeistö ja tuo balsamia haavoille -
sopii älyttömän ihanasti loppuun.- padme_amidala
..näköjään pitäisi keskittää runonkirjoitukset puolinukuksissa olevaan olotilaan. Tuo ei ihan pahalta näyttänyt.
Kiitokset Linda, kun kiireesi keskellä ehdit vilkaista.
Mukavaa perjantainjatkoa sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302945
- 951616
- 1271454
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371274- 801196
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261089- 551017
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228953Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall121920