Hyvä kamppailu taas eilen Äijänsuolla Lukolta. Loppuun asti saimme jännittäää, kun pojat panivat parastaan.
Pelit vielä tiukkenevat, eikä mitään ole hävitty. Nyt kaikki mukaan kannustamaan Lukkoa. Hyvä Lukko! Lukko on paras!
Lukon peleissä
5
190
Vastaukset
- tulee voittokin
jo tilastojenkin mukaan. mitä luulette, tuleeko jo tällä kaudella?
- jännitä
se on hulluutta. voin kertoa jo nyt että seuraavassakin pelissä lukko loistaa surkeudellaa.
- kiva välillä
voittaa huonollakin pelillä. se on harvinaista muuten niin tasaisessa nykyliigassa, jossa mikä vaan voi voittaa minkä vaan(paitsi lukko). harjoituksissakin pitää vetää kovempaa, kuin mitä lukkoa kaataessa. ja sitten raumalla kuvitellaan lukon olleen pelissä hyvin mukana..vaikka oikeasti muilla on tähtäin jo play offs peleissä ja lukolla jo nyt kaikki pelissä. muut vasta kiihdyttää, kun lukolla on jo kaasu pohjassa. ja ei kaikkea ei ole vielä hävitty..4 vielä tulossa.
- bbbnnnnn
Lukko on paska eikä Raumalaiset osaa kannustaa.
- Terve Espoolainen Jarno
bbbnnnnn kirjoitti:
Lukko on paska eikä Raumalaiset osaa kannustaa.
itse bbbnnnnn olet se Espoolainen Jarno joka kannattaa Espoon Bluesia, miksi et ole käynyt Espoon Bluesin kotiotteluissa 12.2.2008 jälkeen, koska näin sinut Jarno kavereitesi kanssa katsomossa ottelua Blues - Hifk Tiistaina 12.2.2008.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191