Onko toi Aaro vai Eero ketä Laura piti vankina.
Jotenkin alko tuntua että se vois ollakin Aaro vaikka tähän asti olin 100varva et se on Eero.
Aaro vai Eero
13
1675
Vastaukset
- SebbbU
Se on varmasti eero! Tuskin aaro alkais sepon kans sählää niiden eduskuntien kans vai mikä ne oli :D ja onneks laura nyt joutuu sinne psykiatrille. Niin ärsyttävää lehmä!
- aaro, koska
se ei voi olle eero, koska aaro tappo eeron ja on nyt aaro.
- lukekaas ensi perjantain
aaro, koska kirjoitti:
se ei voi olle eero, koska aaro tappo eeron ja on nyt aaro.
juonipaljastus. "lAURA SAA KÄSIINSÄ DNA-TESTIEN TULOKSET ASIANAJAJALTAAN JA EERO TODELLA ON EERO."
Eli kuolleesta otettiin dna, joka analysoitiin ja se on EERON. Eli Laura piti Aaroa vankina, mutta silti kuten edellinen kirjoittaja totesi niin Laura on ärsyttävä. - aika ihme juttu
lukekaas ensi perjantain kirjoitti:
juonipaljastus. "lAURA SAA KÄSIINSÄ DNA-TESTIEN TULOKSET ASIANAJAJALTAAN JA EERO TODELLA ON EERO."
Eli kuolleesta otettiin dna, joka analysoitiin ja se on EERON. Eli Laura piti Aaroa vankina, mutta silti kuten edellinen kirjoittaja totesi niin Laura on ärsyttävä.jos aaro selvisi tiputuksesta ja muutamassa minuutissa kerkes tappaa eeron ja viel vaihtaa vaatteet. mutta entäs se haava joka tuli pullosta?? ennen kun aaro tippui sillä oli päässä haava. eli se kerkes viel käydä siin välis paikkaamas haavan ja teki eerolle samanlaisen. jos eero on aaro niin on kyllä perseest koko juttu. huonosti sit olis ainakin tehty.
- älytöntä kyllä
aika ihme juttu kirjoitti:
jos aaro selvisi tiputuksesta ja muutamassa minuutissa kerkes tappaa eeron ja viel vaihtaa vaatteet. mutta entäs se haava joka tuli pullosta?? ennen kun aaro tippui sillä oli päässä haava. eli se kerkes viel käydä siin välis paikkaamas haavan ja teki eerolle samanlaisen. jos eero on aaro niin on kyllä perseest koko juttu. huonosti sit olis ainakin tehty.
mutta noin mä sen tulkitsin. Lukekaa MTV3 SIVULTA ensi perjantain "paljastus."
- juonipaljastus
älytöntä kyllä kirjoitti:
mutta noin mä sen tulkitsin. Lukekaa MTV3 SIVULTA ensi perjantain "paljastus."
kertoo, että Laura oli väärässä ja piti Eeroa vankina, ei Aaroa.
- noelle
juonipaljastus kirjoitti:
kertoo, että Laura oli väärässä ja piti Eeroa vankina, ei Aaroa.
Ei sitä DNA-näytettä kuolleesta Aarosta oteta vaan Eero antaa oman DNA-näytteensä todistaakseen olevansa todellakin Eero ja kun Laura näkee sen tuloksen asianajajaltaan niin ehkä Laura lopulta uskoo itsekkin että hän todellakin piti aivan viatonta ihmistä vankinaan ja ymmärtää että hän on todellakin seonnut ja hoidon tarpeessa ja se luhistaa Lauran lopullisesti kun tajuaa kamalat tekonsa ja sen seuraukset!
- Juuh1
noelle kirjoitti:
Ei sitä DNA-näytettä kuolleesta Aarosta oteta vaan Eero antaa oman DNA-näytteensä todistaakseen olevansa todellakin Eero ja kun Laura näkee sen tuloksen asianajajaltaan niin ehkä Laura lopulta uskoo itsekkin että hän todellakin piti aivan viatonta ihmistä vankinaan ja ymmärtää että hän on todellakin seonnut ja hoidon tarpeessa ja se luhistaa Lauran lopullisesti kun tajuaa kamalat tekonsa ja sen seuraukset!
Juuri noin miten noelle sanoi, eli näyte otetaan Eerosta. Ja jos joku taliaivo vielä ihmettelee että miksi eero "myönsi" olevansa Aaro, niin tietenkin siksi, koska Laura olis muuten tuikannu sen tuleen. Valehtelemalla Eero pelastui Lauran hulluuden huipentumalta.
- jepajepa
Juuh1 kirjoitti:
Juuri noin miten noelle sanoi, eli näyte otetaan Eerosta. Ja jos joku taliaivo vielä ihmettelee että miksi eero "myönsi" olevansa Aaro, niin tietenkin siksi, koska Laura olis muuten tuikannu sen tuleen. Valehtelemalla Eero pelastui Lauran hulluuden huipentumalta.
En epäile, että Eero olisi Aaro vaan uskon Lauran todella seonneen. En vain ymmärrä, miten tässä tapauksessa DNA-testi auttaa kun identtisillä kaksosilla on sama DNA.
- keroo mitään.
jepajepa kirjoitti:
En epäile, että Eero olisi Aaro vaan uskon Lauran todella seonneen. En vain ymmärrä, miten tässä tapauksessa DNA-testi auttaa kun identtisillä kaksosilla on sama DNA.
Vaikka niillä olisi eri dna, ei ole mitään vertailu- dna:ta mihin verrata.
Jos dna tetillä haluttaisiin päästä varmuuten henkilöllisyydestä, pitäisi olla olemassa aiemmin otettu dna näyte henkilöstä. En oikein usko että Aarosta tai Eerosta olisi aiemmin otettu dna näytettä.
Suomessa ole olemassa dna-rekisteriä kaikkien asukkaiden dna:sta.
Koko dna juttu on siis moka käsikirjoittajilta. - jepajepa
keroo mitään. kirjoitti:
Vaikka niillä olisi eri dna, ei ole mitään vertailu- dna:ta mihin verrata.
Jos dna tetillä haluttaisiin päästä varmuuten henkilöllisyydestä, pitäisi olla olemassa aiemmin otettu dna näyte henkilöstä. En oikein usko että Aarosta tai Eerosta olisi aiemmin otettu dna näytettä.
Suomessa ole olemassa dna-rekisteriä kaikkien asukkaiden dna:sta.
Koko dna juttu on siis moka käsikirjoittajilta.Totta, että tuskin heillä on aaron DNA:ta johon verrata. Tosin, poliisilla voisi olla DNA aarosta kun tutkivat Aaron murhaa. Murhapaikalta otettaisiin uhrin DNA. Jokatapauksessa, oli Aaron DNA:ta tai ei niin DNA ei tässä tapauksessa todista mitään
Olen ollut koko ajan aivan varma, että Eero on oma itsensä. Hän oli piinansa jälkeen taatusti vihainen Lauralle - ja syystä - sillä se, mitä hän sanoi "pikku pikku kätösiin" tulevista haavoista, oli tahallista Aaron jäljittelyä.
- ikikikik
eiku se on Teemu Lehtilä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504