Aaro vai Eero

en enää tiedä

Onko toi Aaro vai Eero ketä Laura piti vankina.

Jotenkin alko tuntua että se vois ollakin Aaro vaikka tähän asti olin 100varva et se on Eero.

13

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SebbbU

      Se on varmasti eero! Tuskin aaro alkais sepon kans sählää niiden eduskuntien kans vai mikä ne oli :D ja onneks laura nyt joutuu sinne psykiatrille. Niin ärsyttävää lehmä!

      • aaro, koska

        se ei voi olle eero, koska aaro tappo eeron ja on nyt aaro.


      • lukekaas ensi perjantain
        aaro, koska kirjoitti:

        se ei voi olle eero, koska aaro tappo eeron ja on nyt aaro.

        juonipaljastus. "lAURA SAA KÄSIINSÄ DNA-TESTIEN TULOKSET ASIANAJAJALTAAN JA EERO TODELLA ON EERO."

        Eli kuolleesta otettiin dna, joka analysoitiin ja se on EERON. Eli Laura piti Aaroa vankina, mutta silti kuten edellinen kirjoittaja totesi niin Laura on ärsyttävä.


      • aika ihme juttu
        lukekaas ensi perjantain kirjoitti:

        juonipaljastus. "lAURA SAA KÄSIINSÄ DNA-TESTIEN TULOKSET ASIANAJAJALTAAN JA EERO TODELLA ON EERO."

        Eli kuolleesta otettiin dna, joka analysoitiin ja se on EERON. Eli Laura piti Aaroa vankina, mutta silti kuten edellinen kirjoittaja totesi niin Laura on ärsyttävä.

        jos aaro selvisi tiputuksesta ja muutamassa minuutissa kerkes tappaa eeron ja viel vaihtaa vaatteet. mutta entäs se haava joka tuli pullosta?? ennen kun aaro tippui sillä oli päässä haava. eli se kerkes viel käydä siin välis paikkaamas haavan ja teki eerolle samanlaisen. jos eero on aaro niin on kyllä perseest koko juttu. huonosti sit olis ainakin tehty.


      • älytöntä kyllä
        aika ihme juttu kirjoitti:

        jos aaro selvisi tiputuksesta ja muutamassa minuutissa kerkes tappaa eeron ja viel vaihtaa vaatteet. mutta entäs se haava joka tuli pullosta?? ennen kun aaro tippui sillä oli päässä haava. eli se kerkes viel käydä siin välis paikkaamas haavan ja teki eerolle samanlaisen. jos eero on aaro niin on kyllä perseest koko juttu. huonosti sit olis ainakin tehty.

        mutta noin mä sen tulkitsin. Lukekaa MTV3 SIVULTA ensi perjantain "paljastus."


      • juonipaljastus
        älytöntä kyllä kirjoitti:

        mutta noin mä sen tulkitsin. Lukekaa MTV3 SIVULTA ensi perjantain "paljastus."

        kertoo, että Laura oli väärässä ja piti Eeroa vankina, ei Aaroa.


      • noelle
        juonipaljastus kirjoitti:

        kertoo, että Laura oli väärässä ja piti Eeroa vankina, ei Aaroa.

        Ei sitä DNA-näytettä kuolleesta Aarosta oteta vaan Eero antaa oman DNA-näytteensä todistaakseen olevansa todellakin Eero ja kun Laura näkee sen tuloksen asianajajaltaan niin ehkä Laura lopulta uskoo itsekkin että hän todellakin piti aivan viatonta ihmistä vankinaan ja ymmärtää että hän on todellakin seonnut ja hoidon tarpeessa ja se luhistaa Lauran lopullisesti kun tajuaa kamalat tekonsa ja sen seuraukset!


      • Juuh1
        noelle kirjoitti:

        Ei sitä DNA-näytettä kuolleesta Aarosta oteta vaan Eero antaa oman DNA-näytteensä todistaakseen olevansa todellakin Eero ja kun Laura näkee sen tuloksen asianajajaltaan niin ehkä Laura lopulta uskoo itsekkin että hän todellakin piti aivan viatonta ihmistä vankinaan ja ymmärtää että hän on todellakin seonnut ja hoidon tarpeessa ja se luhistaa Lauran lopullisesti kun tajuaa kamalat tekonsa ja sen seuraukset!

        Juuri noin miten noelle sanoi, eli näyte otetaan Eerosta. Ja jos joku taliaivo vielä ihmettelee että miksi eero "myönsi" olevansa Aaro, niin tietenkin siksi, koska Laura olis muuten tuikannu sen tuleen. Valehtelemalla Eero pelastui Lauran hulluuden huipentumalta.


      • jepajepa
        Juuh1 kirjoitti:

        Juuri noin miten noelle sanoi, eli näyte otetaan Eerosta. Ja jos joku taliaivo vielä ihmettelee että miksi eero "myönsi" olevansa Aaro, niin tietenkin siksi, koska Laura olis muuten tuikannu sen tuleen. Valehtelemalla Eero pelastui Lauran hulluuden huipentumalta.

        En epäile, että Eero olisi Aaro vaan uskon Lauran todella seonneen. En vain ymmärrä, miten tässä tapauksessa DNA-testi auttaa kun identtisillä kaksosilla on sama DNA.


      • keroo mitään.
        jepajepa kirjoitti:

        En epäile, että Eero olisi Aaro vaan uskon Lauran todella seonneen. En vain ymmärrä, miten tässä tapauksessa DNA-testi auttaa kun identtisillä kaksosilla on sama DNA.

        Vaikka niillä olisi eri dna, ei ole mitään vertailu- dna:ta mihin verrata.

        Jos dna tetillä haluttaisiin päästä varmuuten henkilöllisyydestä, pitäisi olla olemassa aiemmin otettu dna näyte henkilöstä. En oikein usko että Aarosta tai Eerosta olisi aiemmin otettu dna näytettä.
        Suomessa ole olemassa dna-rekisteriä kaikkien asukkaiden dna:sta.

        Koko dna juttu on siis moka käsikirjoittajilta.


      • jepajepa
        keroo mitään. kirjoitti:

        Vaikka niillä olisi eri dna, ei ole mitään vertailu- dna:ta mihin verrata.

        Jos dna tetillä haluttaisiin päästä varmuuten henkilöllisyydestä, pitäisi olla olemassa aiemmin otettu dna näyte henkilöstä. En oikein usko että Aarosta tai Eerosta olisi aiemmin otettu dna näytettä.
        Suomessa ole olemassa dna-rekisteriä kaikkien asukkaiden dna:sta.

        Koko dna juttu on siis moka käsikirjoittajilta.

        Totta, että tuskin heillä on aaron DNA:ta johon verrata. Tosin, poliisilla voisi olla DNA aarosta kun tutkivat Aaron murhaa. Murhapaikalta otettaisiin uhrin DNA. Jokatapauksessa, oli Aaron DNA:ta tai ei niin DNA ei tässä tapauksessa todista mitään


    • Olen ollut koko ajan aivan varma, että Eero on oma itsensä. Hän oli piinansa jälkeen taatusti vihainen Lauralle - ja syystä - sillä se, mitä hän sanoi "pikku pikku kätösiin" tulevista haavoista, oli tahallista Aaron jäljittelyä.

    • ikikikik

      eiku se on Teemu Lehtilä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe