Mikä Sinut saa iloiseksi?

Mikä asia on saanut sinut iloiseksi viime aikoina? Onko se joku ostos, sanat, tekeminen, loma, juhla, matka, tms.?

Tai onko tulossa jokin sellainen asia mikä saa sinut iloiseksi ja onnelliseksi?

Entä jos olet surullinen, mikä asia toisi taas hymyn huulille?

50

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

      viime aikoina on saanut minut iloiseksi, mutta kun juttuja yrittää eritellä, tuntuu kuin ne eivät olisi tarkoitettu kirjattaviksi. Sellainen simppeli asia kuin aamukahvin saaminen sänkyyn - näin siihen tottumattomana - on kyllä yksi niitä viime kuukausien mainitsemisenarvoisia asioita. Tyttären koulumenestys on saanut minut hyvälle tuulelle, kun olen ymmärtänyt miten helpolla hänen kanssaan sen asian suhteen olen päässyt. Ei koskaan läksykitinöitä, lintsauksia, väärennettyjä nimikirjoituksia koepapereissa tms.

      Jos olen surullinen, yllättävä ystävän yhteydenotto on paras terapia, sillä hymy irtoaa.

      Tulevaisuuden suhteen olen odottavalla kannalla, positiivisesti. En tiedä olenko onnellinen, mutta en ainakaan kovin onneton tällä hetkellä :)

      • ...voi tulla iloseksi jos aamukahvit lorahtaa sänkyyn? :) Onkohan muuten kyse siitä että saa mielihyvää enemmänkin siitä eleestä kuin jostakin muusta? Minä tykkään nauttia aamukahvini kaikessa rauhassa ja lukea sanomalehden siinä samalla,


      • Sinulla on monia juttuja joista tulee hyvä mieli. Eikä ne asiat kovin suuria tarvitse olla kun mielessä jo ailahtaa hyvän olon tunne.

        Hmmm...mielenkiintoista tuo sinun tulevaisuuden odotus. En taida tohtia udella enempää ;).

        Itse en ole saanut aamukahveja tai oikeestaan aamuteetä - koska olen enimmäkseen teenjuoja - muistaakseni koskaan sänkyyn asti. Ai niin, kylläkin muutaman kerran äitienpäivänaamuna.
        Mutta herätys valmiille aamupalalle suukkojen kera on ollut iloinen yllätys :).


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...voi tulla iloseksi jos aamukahvit lorahtaa sänkyyn? :) Onkohan muuten kyse siitä että saa mielihyvää enemmänkin siitä eleestä kuin jostakin muusta? Minä tykkään nauttia aamukahvini kaikessa rauhassa ja lukea sanomalehden siinä samalla,

        Minulle ainakin se ele että saisin aamukahvin vuoteeseen toisi just sen mielihyvän tunteen.

        Sinä taitaisit nousta sängystä kuppinesi keittiön pöydän ääreen jos kahvit ja voileivät sulle sänkyyn toisin ;).


      • Mariet kirjoitti:

        Minulle ainakin se ele että saisin aamukahvin vuoteeseen toisi just sen mielihyvän tunteen.

        Sinä taitaisit nousta sängystä kuppinesi keittiön pöydän ääreen jos kahvit ja voileivät sulle sänkyyn toisin ;).

        ..tai pari tuollainen olis ihan kivaa,varmaan jossakin vaiheessa tulis siirryttyä pöydän ääreen, mutta onneksi ei ole pelkoa että noin kävisi


      • mayanna
        Kadunmies kirjoitti:

        ...voi tulla iloseksi jos aamukahvit lorahtaa sänkyyn? :) Onkohan muuten kyse siitä että saa mielihyvää enemmänkin siitä eleestä kuin jostakin muusta? Minä tykkään nauttia aamukahvini kaikessa rauhassa ja lukea sanomalehden siinä samalla,

        tottakai. Minulle on mannaa jo se, että joku muu kuin minä itse keittää sen aamukahvin. Ei sen siis välttämättä tarvitse sänkyyn asti tulla, kahvin tuoksuun on ihana herätä... Olen yleensä nopea herääjä ja mieluusti kokkaan ja passaan kyllä kaikki muut ateriat päivän mittaan.


      • mayanna
        Mariet kirjoitti:

        Sinulla on monia juttuja joista tulee hyvä mieli. Eikä ne asiat kovin suuria tarvitse olla kun mielessä jo ailahtaa hyvän olon tunne.

        Hmmm...mielenkiintoista tuo sinun tulevaisuuden odotus. En taida tohtia udella enempää ;).

        Itse en ole saanut aamukahveja tai oikeestaan aamuteetä - koska olen enimmäkseen teenjuoja - muistaakseni koskaan sänkyyn asti. Ai niin, kylläkin muutaman kerran äitienpäivänaamuna.
        Mutta herätys valmiille aamupalalle suukkojen kera on ollut iloinen yllätys :).

        kun on suunnitelmat vielä niin avoimet, etten itekään tiedä -
        On vaan mukava tunne, kun elämällä on joku 'suunta', vaikkei aikataulusta mitään hajua olekaan.

        Kaikki aikanaan, sanoi hätähousu.


    • se perinteinen

      seksi.

      • ei käy kieltäminen. Useinmiten seksi on iloinen asia, kunhan ei koe siitä suorituspaineita.

        Mites loru menikään...

        Seksi on havaittu peräti tarpeelliseksi
        mekin on saatu se ilmaiseksi
        Monet se tekee iloiseksi
        toiset jopa totiseksi
        kuutamoiltoina haaveelliseksi
        kesäisin joskus metsäiseksi
        silloin tulee helposti pihkaiseksi
        joillekkin käypi iltaseksi
        sen jälkeen tulee uniseksi
        ja itsensä tuntee tyytyväiseksi.
        Joskus saattaa jäädä aamuseksi
        jolloin on vaara että menee nyhjäämiseksi
        tai siirtyy peräti huomiseksi.
        Vanhetessa menee silittelemiseksi
        joskus vain kuvien katselemiseksi
        jne... :)))


      • Olipas siinä tomera herra unelma-työssään :).

        Mistäs tuollaisen pikkuapulaisen saisi. :))


      • Mariet kirjoitti:

        Olipas siinä tomera herra unelma-työssään :).

        Mistäs tuollaisen pikkuapulaisen saisi. :))

        ..että tuo ruohonleikkuri on se tehokkaampi turbosilppurilla varustettu malli, ei tarttis paljoa mennä ohi kun saattais tehä pikkasen kipiää :)


      • Kadunmies kirjoitti:

        ..että tuo ruohonleikkuri on se tehokkaampi turbosilppurilla varustettu malli, ei tarttis paljoa mennä ohi kun saattais tehä pikkasen kipiää :)

        Hmmm...vai että turbosilppuri...sitä pitääkin sitten varoa. Hui, en halua mitään vahinkoa.

        Vaikka se mun käyttämä keino tekee myös vähän kipeää pitäydynkin varmuuden vuoksi edelleen siinä.


      • Mariet kirjoitti:

        Hmmm...vai että turbosilppuri...sitä pitääkin sitten varoa. Hui, en halua mitään vahinkoa.

        Vaikka se mun käyttämä keino tekee myös vähän kipeää pitäydynkin varmuuden vuoksi edelleen siinä.

        ...varoa, saattaa helposti mennä hieno soittopeli epävireeseen ;)

        Onkos sinulla joku juurineen repimiskeino kun niin kivuliaaksi mainitsit, osta miesten partahöylä sillä lähtee vähän paksumpikin sänki kivutta


      • Kadunmies kirjoitti:

        ...varoa, saattaa helposti mennä hieno soittopeli epävireeseen ;)

        Onkos sinulla joku juurineen repimiskeino kun niin kivuliaaksi mainitsit, osta miesten partahöylä sillä lähtee vähän paksumpikin sänki kivutta

        sitä en ole kokeillutkaan :). Mutta eikös se parransänki jo muutaman tunnin päästä puske uudelleen esiin.

        Käyn kosmetologilla, hän riuhtasee ne juurineen. Kolme viikkoa kestää ennenkuin sänki puskee uudelleen.


      • Mariet kirjoitti:

        sitä en ole kokeillutkaan :). Mutta eikös se parransänki jo muutaman tunnin päästä puske uudelleen esiin.

        Käyn kosmetologilla, hän riuhtasee ne juurineen. Kolme viikkoa kestää ennenkuin sänki puskee uudelleen.

        ...kohisten ;) Minä ajelen kainaloista kans höylällä, ei voi sanoa että kovin usein tarvii tehdä, periaatteessa tuollaisten moniteräisten höylien pitäisi sitä ihokarvaa hiukan kohottaa ja sitten katkaista mutta toimiiko tuo käytännössä? ja montako lisäpäivää sillä saa?

        Nyt pitääkin ryhtyä tekemän tieteellisiä laskelmia mikä tapa ihokarvojen poistossa/pätkäisyssä on tehokkain ;)


    • Puhurix

      ja hieno iltarusko sai eilen hyvälle mielelle. Vaikuttaa vielä tänäänkin vaikka räntää tuiskasi. Keväinen linnunlaulu on myös upeaa.

      • Auringonpaiste ja kevät saa iloiseksi. Mieliala nousee oikein kohinalla. Tämä talvi täällä etelässä oli mulle pettymys. En ole lunta nähnyt oikein nimeksikään, ja sitä todella kaipaan talvella.

        Luonnonihmeet tuo mielihyvää, esimerkiksi juuri linnunlaulu, oravien hyppelyt puissa, harakan ja variksen touhuaminen. Nauttikaamme niistä :).


      • Puhurix
        Mariet kirjoitti:

        Auringonpaiste ja kevät saa iloiseksi. Mieliala nousee oikein kohinalla. Tämä talvi täällä etelässä oli mulle pettymys. En ole lunta nähnyt oikein nimeksikään, ja sitä todella kaipaan talvella.

        Luonnonihmeet tuo mielihyvää, esimerkiksi juuri linnunlaulu, oravien hyppelyt puissa, harakan ja variksen touhuaminen. Nauttikaamme niistä :).

        Tilasin sinulle lahjaksi lunta! Mitäs tykkäät?


      • Puhurix kirjoitti:

        Tilasin sinulle lahjaksi lunta! Mitäs tykkäät?

        Kiitokset lahjasta :). Kyllä tykkään.

        Jos voisit sitten sen vesisateen jättää viikonloppuna pois.


      • Puhurix
        Mariet kirjoitti:

        Kiitokset lahjasta :). Kyllä tykkään.

        Jos voisit sitten sen vesisateen jättää viikonloppuna pois.

        Tuolta toisesta suunnasta puhaltaa joku ulkomaalainen myräkkä. Ei niistä tiedä mitä ne tuo tullessaan.


    • Masse setä

      Iloinen olen, kun kirjoitin juuri suorat sanat ja vaikka kehittelin niitä aika pitkän aikaa, niin huomasin, että eihän tässä mitään.
      Tulossa on tietenkin kevät. Esimerkiksi ruohonleikkuri pitää raahata ulos. Voikukatkin kohta taas puskee ulos ja sen jälkeen ne rupeaa pöllyttelemään siemeniänsä.
      Kesä on tietenkin pahin, koska ihan selvästi kuulee, kuinka lintuinfluenssa saapuu mantereelle. Huhuja on kuulemma kuultu, että kaikki Keski-Euroopan kulinaristitkaan eivät ole enää suostuneet syömään pikkulintuja, joten nyt pitäisi alkaa rakentamaan lisää pönttöjä.

      • vai sai suorat sanat sinut iloiseksi. Sehän on hyvä juttu. Kyllähän se helpottaa kun saa sanottua sen mitä ajattelee ja sen mitä haluaisi sanoa.

        Kevät tulee ja valoisa aika lisääntyy. Tuntuu vähän uskomattomalta että nyt on jo maaliskuu ja Pääsiäinen kolmen viikon päästä. Huhheijaa, kylläpä aika rientää.

        Muuten, haluan tehdä sinut vieläkin iloisemmaksi. Mulla on puoli laatikollista viime keväänä laivalta tuotua olutta. Olen aika huono juomaan sitä. Sinä saat ne. Toivottavasti oluet on vielä juomakelpoisia. :)


      • Masse aetä
        Mariet kirjoitti:

        vai sai suorat sanat sinut iloiseksi. Sehän on hyvä juttu. Kyllähän se helpottaa kun saa sanottua sen mitä ajattelee ja sen mitä haluaisi sanoa.

        Kevät tulee ja valoisa aika lisääntyy. Tuntuu vähän uskomattomalta että nyt on jo maaliskuu ja Pääsiäinen kolmen viikon päästä. Huhheijaa, kylläpä aika rientää.

        Muuten, haluan tehdä sinut vieläkin iloisemmaksi. Mulla on puoli laatikollista viime keväänä laivalta tuotua olutta. Olen aika huono juomaan sitä. Sinä saat ne. Toivottavasti oluet on vielä juomakelpoisia. :)

        Olisi aika hienoa lähtea Sinun kanssasi vaikka kilometrin hölkälle. Jos Sinulla syke laskisi, niin meikäläinen kiihdyttäisi lähelle 9-kymmentä ja yrittäisin karistaa apinan harteiltani.
        Sitten voisin tietenkin autenttisesti esittää vierailua vaikka Ahvenanmaalle.


      • Masse aetä kirjoitti:

        Olisi aika hienoa lähtea Sinun kanssasi vaikka kilometrin hölkälle. Jos Sinulla syke laskisi, niin meikäläinen kiihdyttäisi lähelle 9-kymmentä ja yrittäisin karistaa apinan harteiltani.
        Sitten voisin tietenkin autenttisesti esittää vierailua vaikka Ahvenanmaalle.

        Kilometrin hölkkä tekisi hyvää.

        Mikä ihmeen apina sun hartioilla muka roikkuu?


      • No se apina
        Mariet kirjoitti:

        Kilometrin hölkkä tekisi hyvää.

        Mikä ihmeen apina sun hartioilla muka roikkuu?

        Seon se huippu-urheiluapina.
        Silloin, kun se on esimerkiksi HIFK:n harteilla, niin sitten se kuitenkin voittaa, vaikka meikäläinen on laittanut 2 euroa Kärppien puolesta.


      • No se apina kirjoitti:

        Seon se huippu-urheiluapina.
        Silloin, kun se on esimerkiksi HIFK:n harteilla, niin sitten se kuitenkin voittaa, vaikka meikäläinen on laittanut 2 euroa Kärppien puolesta.

        Siis onko Masse penkkiurheilija?

        Jos teikäläinen laittaa 2 euroa Kärppien puolesta, minä taidan laittaa 2 euroa Bluesin puolesta :).


    • Oivallus..

      Ilmoitin lehdessä, että vuokraisin huoneiston
      kerrostalosta jossa juhlitaan ja remutaan läpi yön, mutta vuokran tulee olla kohtuullinen.
      Vastauksia tuli 15 kappaletta, ja vuokrasin yhden.
      Olen asunut puoli vuotta ko.Asunnossa. Olen erittäin tyytyväinen.

      Surullinen olen, koska vapaa vuoroina joudun matkustamaan mökille omalla kustannuksella, mutta jos valtio/kunta maksaisivat kilometrikorvauksen mökkireissulle niin tulisin tosi iloiseksi.

      Nimim. Yötyöläinen.

      • Yötyöläisenä saat rauhan nukkua päivällä kun yökukkuja-juhlijat myös nukkuvat samaan aikaan väsymystään pois.
        Toivottavasti mökkisi ei kuitenkaan kovin kaukana ole. Hyvä juttu kun sulla on se käytössäsi vapaavuoroina.
        Oletko nyt työvuorossa vai mökillä?


      • Oivallus..
        Mariet kirjoitti:

        Yötyöläisenä saat rauhan nukkua päivällä kun yökukkuja-juhlijat myös nukkuvat samaan aikaan väsymystään pois.
        Toivottavasti mökkisi ei kuitenkaan kovin kaukana ole. Hyvä juttu kun sulla on se käytössäsi vapaavuoroina.
        Oletko nyt työvuorossa vai mökillä?

        Nyt meni vastaus myöhäiseksi. Olin saunassa ja kylpytynnyrissä täällä mökillä.
        Nyt on ns. Pitkä vapaa ja menen töihin ensi tiistaina.

        Olipas aikamoinen yllätys, että joku vastaa noin positiivisesti..Odotin aivan jotain muuta.

        Helppoo ei oo kellää, mut elää täytyy, moni on yrittäny, mut kaikki on kuolleet.


      • Oivallus.. kirjoitti:

        Nyt meni vastaus myöhäiseksi. Olin saunassa ja kylpytynnyrissä täällä mökillä.
        Nyt on ns. Pitkä vapaa ja menen töihin ensi tiistaina.

        Olipas aikamoinen yllätys, että joku vastaa noin positiivisesti..Odotin aivan jotain muuta.

        Helppoo ei oo kellää, mut elää täytyy, moni on yrittäny, mut kaikki on kuolleet.

        Sinullapa mukava lauantai-ilta siellä mökillä kun saat saunoa ja kelliä kylpytynnyrissä :).

        Aina ei ole helppoa, mutta usko tai älä, elämä kantaa.


      • Oivallus..
        Mariet kirjoitti:

        Sinullapa mukava lauantai-ilta siellä mökillä kun saat saunoa ja kelliä kylpytynnyrissä :).

        Aina ei ole helppoa, mutta usko tai älä, elämä kantaa.

        Kaikki muu kantaa, paitsi heikot jäät ja ihan pienet veneet.

        Kuuntelin Alla Pugacehvan-1983, Million Roses kappaletta paljussa ollessani.
        Paljussa 30 astetta, ja ympärillä oleva lämpötila -4 astetta. Minä "pipo" päässä.

        Onneksi..-ja onneksi, naapuri ei ole aivan lähellä.


      • Oivallus.. kirjoitti:

        Kaikki muu kantaa, paitsi heikot jäät ja ihan pienet veneet.

        Kuuntelin Alla Pugacehvan-1983, Million Roses kappaletta paljussa ollessani.
        Paljussa 30 astetta, ja ympärillä oleva lämpötila -4 astetta. Minä "pipo" päässä.

        Onneksi..-ja onneksi, naapuri ei ole aivan lähellä.

        Kuulostaa aivan mahtavalta tuo sinun lauantai-iltasi siellä mökillä. Olet onnekas kun saat kokea tämmösiä mökki-sauna-palju talvielämyksiä.

        Älä vaan mene heikoille jäille.


      • Oivallus..
        Mariet kirjoitti:

        Kuulostaa aivan mahtavalta tuo sinun lauantai-iltasi siellä mökillä. Olet onnekas kun saat kokea tämmösiä mökki-sauna-palju talvielämyksiä.

        Älä vaan mene heikoille jäille.

        Kannoin puut, niin saunan kuin paljunkin pesään.
        Vesijohto oli jäätynyt, kun en viime kerralla ollut tyhjentänyt sitä..Ja ei muuta kuin kantamalla vedet saunaan sekä paljuun ja ne litramäärät alkoivat kypsyttää tällaista suomalaista jääräpäätä..Voit uskoa.

        Nyt on sellainen "Vaikeuksista huolimatta tein sen" Tunne.
        Voihan se johtua saunasta, paljusta tai..

        Joka tapauksessa. Rentoutunut olotila on saanut yliotteen kaikesta.


      • Oivallus.. kirjoitti:

        Kannoin puut, niin saunan kuin paljunkin pesään.
        Vesijohto oli jäätynyt, kun en viime kerralla ollut tyhjentänyt sitä..Ja ei muuta kuin kantamalla vedet saunaan sekä paljuun ja ne litramäärät alkoivat kypsyttää tällaista suomalaista jääräpäätä..Voit uskoa.

        Nyt on sellainen "Vaikeuksista huolimatta tein sen" Tunne.
        Voihan se johtua saunasta, paljusta tai..

        Joka tapauksessa. Rentoutunut olotila on saanut yliotteen kaikesta.

        vai niin oli päässyt käymään, vesijohto jäätynyt. Siinä saa monet monet ämpärilliset kantaa että saa paljun täytettyä ja vedet saunaan. Uskon että se kypsytti. Suomalainen jääräpää sen tekee kuitenkin ;).

        Nyt saat ansaitusti nauttia tuosta rentoutuneesta olotilasta ja kunnon yöunesta.
        Taidat olla jo kypsä sukeltamaan peiton alle. Hyvät yöt ja kiitos sinulle juttutuokiosta.


      • Oivallus..
        Mariet kirjoitti:

        vai niin oli päässyt käymään, vesijohto jäätynyt. Siinä saa monet monet ämpärilliset kantaa että saa paljun täytettyä ja vedet saunaan. Uskon että se kypsytti. Suomalainen jääräpää sen tekee kuitenkin ;).

        Nyt saat ansaitusti nauttia tuosta rentoutuneesta olotilasta ja kunnon yöunesta.
        Taidat olla jo kypsä sukeltamaan peiton alle. Hyvät yöt ja kiitos sinulle juttutuokiosta.

        On joku joka vastaa kun huhuilee ja tekee sen positiivisesti.

        Kiitos keskustelusta.
        Hyvää yötä.

        Mökki vaikenee.


    • tomppa2006

      ...46-vuotiaana osaavani kirjoittaa runoja...

      Runojen ollessa vielä rakkausrunoja, tunne on mahtava. On upea tunne huomata, jonkun vilpittömästi kertovan runosi olevan hieno.

      • Mihin kirjoitat runoja? Saako niitä jostain lukea?
        Oletko nyt vasta aloittanut runojen kirjoittamisen? Vai oletko kirjoittanut niitä aikaisemmin "pöytälaatikkoon"?


      • tomppa2006
        Mariet kirjoitti:

        Mihin kirjoitat runoja? Saako niitä jostain lukea?
        Oletko nyt vasta aloittanut runojen kirjoittamisen? Vai oletko kirjoittanut niitä aikaisemmin "pöytälaatikkoon"?

        ...ihan täältä suomi24:n kautta kokeilin mitä ihmiset tykkäävät...

        Kirjat & novellit / rakkausrunot. Sinne minä ensimmäisen elämässäni kirjoittaman rakkausrunon laitoin viime keväänä.

        Runot olivat aluksi lievästi sanottuna heikkoja, mutta pikkuhiljaa luulen päässeni jyvälle. Ainakin palaute on ollut hyvää ja kannustavaa.

        Olen siitä todella onnellinen!


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...ihan täältä suomi24:n kautta kokeilin mitä ihmiset tykkäävät...

        Kirjat & novellit / rakkausrunot. Sinne minä ensimmäisen elämässäni kirjoittaman rakkausrunon laitoin viime keväänä.

        Runot olivat aluksi lievästi sanottuna heikkoja, mutta pikkuhiljaa luulen päässeni jyvälle. Ainakin palaute on ollut hyvää ja kannustavaa.

        Olen siitä todella onnellinen!

        tuota palstaa ja runojasi.

        Itse kirjoittelin paljonkin runoja joskus nuoruudessa. Silloin elin sitä murrosiän herkkää aikaa. Nykyään en saa millään mitään runoa tekstinä esille.


    • Teemuna

      Silmäilen saittia niin iloiseksi tulin kun näin sinun nimimerkkisi pitkästä aikaa.

      • Iloiseksi tulin minäkin kun näin nimimerkkisi ja viestisi.

        Kuis elämä sinua näin kevään kynnyksellä viepi?
        Odotatko jo kovasti kesää ja reissuja Eurooppaan?


      • Teemuna
        Mariet kirjoitti:

        Iloiseksi tulin minäkin kun näin nimimerkkisi ja viestisi.

        Kuis elämä sinua näin kevään kynnyksellä viepi?
        Odotatko jo kovasti kesää ja reissuja Eurooppaan?

        Ihan hyvin. Vähän toista kuukautta vielä ja sitten lähtö ensimmäiselle reissulle tänä vuonna.

        Entäs itse. Ovatko talvikuukaudet kohdelleet sinua hyvin.


      • Teemuna kirjoitti:

        Ihan hyvin. Vähän toista kuukautta vielä ja sitten lähtö ensimmäiselle reissulle tänä vuonna.

        Entäs itse. Ovatko talvikuukaudet kohdelleet sinua hyvin.

        olet lähdössä, siis ihan kohtapuoliin. Oikein mukavaa, antoisaa ja turvallista matkaa.

        Tämä talvi oli ihan tyhmä. Odotin kunnon talvea, ei sitä tullut. Olisin halunnut laskettelemaan, mutta aina satoi vettä kun olis ollut mahdollisuus sinne mennä. Lomalla kävin Pälkäneellä laskettelemassa. Siellä oli rinteet hyvässä kunnossa. Tosin kerran kaatua mätkähdin kun väistelin pientä laskijaa ja satutin vähän olkapäätäni ja ennestään kipeää selkääni. Otin kaatuessani tietysti kädellä vastaan.


      • Teemuna
        Mariet kirjoitti:

        olet lähdössä, siis ihan kohtapuoliin. Oikein mukavaa, antoisaa ja turvallista matkaa.

        Tämä talvi oli ihan tyhmä. Odotin kunnon talvea, ei sitä tullut. Olisin halunnut laskettelemaan, mutta aina satoi vettä kun olis ollut mahdollisuus sinne mennä. Lomalla kävin Pälkäneellä laskettelemassa. Siellä oli rinteet hyvässä kunnossa. Tosin kerran kaatua mätkähdin kun väistelin pientä laskijaa ja satutin vähän olkapäätäni ja ennestään kipeää selkääni. Otin kaatuessani tietysti kädellä vastaan.

        Tää talvi, toisaalta meni aika nopeasti pahin kaamosaika. Nythän tässä laskeudutaan jo vauhdilla kohti kevättä ja uusia ajatuksia.

        Nyt tuntuu siltä, että tyyny kutsuu. Oli kiva hetki rupatella. Palataan sopivassa kohtaa taas, eikö. Hyvää yötä.


      • Teemuna kirjoitti:

        Tää talvi, toisaalta meni aika nopeasti pahin kaamosaika. Nythän tässä laskeudutaan jo vauhdilla kohti kevättä ja uusia ajatuksia.

        Nyt tuntuu siltä, että tyyny kutsuu. Oli kiva hetki rupatella. Palataan sopivassa kohtaa taas, eikö. Hyvää yötä.

        taas sopivassa kohtaa. Oli mukava hetki jutustella.
        Hyvää yötä. Kauniita unia.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe