Kirkko on rahanpalvojien pahuudenpesä, jossa väärät paimenet johtavat ihmisiä kohti Helvetin tulia. Kirkolla ei ole mitään tekoa kristinuskon kanssa, vaan roomalaiset perustivat sen kasvattaakseen rahapussejaan. Todellinen uskova tarvitsee kirkkoa yhtä paljon kuin sontakasaa. Jokaisen Jeesukseen uskovan tulisi erota Mammonan palvojien porttolasta mahdollisimman pian.
Kirkko on Babylonin huora
5
479
Vastaukset
- kristitty-
Kirkko on luonut kuvan että rahaa ja hyvinvointia ei saisi tavoitella. Mutta Raamattu ei opeta niin. Raamatun mukaan rahaa ja menestystä saa tavoitella:
Matt.10:10
"Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
3Joh.1:2
"Rakkaani, minä toivotan sinulle, että kaikessa menestyt ja pysyt terveenä, niinkuin sielusikin menestyy."
Luuk.12:29-31
"Älkää siis tekään etsikö, mitä söisitte ja mitä joisitte, älkääkä korkeita tavoitelko. Sillä näitä kaikkia maailman pakanakansat tavoittelevat; mutta teidän Isänne kyllä TIETÄÄ TEIDÄN NÄITÄ TARVITSEVAN. Vaan etsikää Jumalan valtakuntaa, niin myös nämä teille annetaan sen ohessa." - Kita-Risti
Mihin sontakasaa tarvitaan esim. maataloudessa?
- tuhat ja yksi
Sisarukset; Ohola ja Oholiba !
Hesekiel 23.21.>>Sinä kaihosit syntistä nuoruuttasi,tuota aikaa,jolloin Egyptin miehet hivelivät nännejäsi ja likistelivät nuoria rintojasi.
Hes.23:22.Sen tähden,Oholiba,sanoo Herra Jumala; Minä yllytän rakastajasi ,sinua vastaan,nuo jotka kävivät sinulle vastenmielisiksi.joka taholta tuon heidät sinun kimppuusi.
Hes.23:23. babylonialaiset ja kaikki kaldealaiset,Pekodin,Soan,Koan miehet ja heidän kanssannsa kaikki assyrialaiset,nuo komeat nuorukaiset,kaikki käskijöitä ja päälliköitä,maineikkaita sankareita ja ylväitä vaunusotureita kaikki.>>
Hes.23:32.>> Näin sanoo Herra Jumala; - Tyhjennä sisaresi malja,syvä ja suuri,
Se on täytetty ivalla ja pilkalla piripintaan,kukkuroilleen,
Hes.23:33. ja sinä juovut tuskasta,Se on kauhun ja tuhon malja, sisaresi Samarian malja.>>
( Jos "Jeesuksen lapsi" et ymmärrä tätä yritän sen selostaa sinulle !)- teologiaa...
1Kor.10:11
Tämä, mikä tapahtui heille, on esikuvallista ja on kirjoitettu varoitukseksi meille, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut. - tuhat ja yksi
teologiaa... kirjoitti:
1Kor.10:11
Tämä, mikä tapahtui heille, on esikuvallista ja on kirjoitettu varoitukseksi meille, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut.Vaan Hesekiel tahtoi tuoda omalla tavallaan selväksi ne tapahtumat ,jotka olivat kohdanneet Israelin ja Juudan kansoja !
Hesekiel kirjoittaa omasta ajastaan;
Hes.23:44.>> Miehet tulivat niin kuin porton luo tullaan,niin he tulivat Oholan ja Oholiban,noiden iljettävien naisten luo.>>
Hes.24:1.>> Oli yhdeksäs vuosi kymmenennen kuun kymmenes päivä ja minulle tuli tämä herran sana:>>
Hes.24:2.>> Ihminen kirjoita muistiin tämä päivämäärä,juuri tämä.Tänä päivänä on Babylonian kuningas käynyt hyökkäykseen Jerusalemia vastaan.>>
2.Kun.25:1.>>Sidkia nousi kapinaan Babylonian kuningasta vastaan.>>
Jer.52:1.>> Sidkia oli kuninkaaksi tullessaan 21 vuotias, hän hallitsi Jerusalemissa 11. vuotta. Hänen äitinsä oli libnalainen Hamutal , Jeremiaan tytär.>>
Jer.39:1.>>Juudan kuninkaan Sidkian 9. hallitusvuotenaan,sen kymmenennessä kuussa, tuli Babylonian kuningas Nebukadnessar kaikkine sotajoukkoineen Jerusalemin edustalle ja alkoi piirittää kaupunkia.>>
Siellä se portto on missä Hesekiel sen sanookin olevan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291