paras kampaamo ???

sirikata

heippa

juuri olen lohjalle muuttanut ja tässä mietiskelin mikä olisi nuorehkolle naiselle hyvä kampaamo ? joku sellainen missä seurataan trendejä ja muutenkin ollaan tässä ajassa mukana :)

hinnalla ei niin väliä kunhan vaan sais mageen värin ja mallin ( pidennykset) & kaupan päälle hyvää palvelua !

22

16098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joko tahi

      PK Dionia tai sit Klipsiä. Molemmissa hyvä palvelu ja ajantasalla olevat kampaajat. Nim. kokemusta on.

    • Ei trendikästä

      Lohjalla on paljon kampaamoja, kannattaa vähän kierrellä ja käydä ovella asioimassa ennen kuin soittaa ja varaa ajan. Kyllä niistä kaikista olen aina saanut sitä mitä olen pyytänyt. Palvelu on kaikissa ollut hyvä. Vakikampaajan löytäminen uudelta paikkakunnalta on kuitenkin tärkeä asia. Vakikampaaja osaa auttaa silloinkin kun et oikein tiedä mitä haluat.

      Noihin Klipsiin ja PK Dioniin on helppo saada aika, koska niissä on useita työntekijöitä. On myös yksityisiä, joille on vähän pitempi jonotusaika.

      Mutta jos oikein trendikästä haet niin sitten et varmaankaan halua niitä pidennyksiä. Nehän meni jo ... eikös kevään trendit ole: 1. vaalea ja lyhyt, 2. rikottu ja takaa lyhyt polkka, 3. sykerretty tai rento nuttura.

      • suosion merkki

        Eikös se jonotusaika kerro myös jotain kampaajan suosiosta? Olen samaa mieltä että vakikampaajan löytäminen on tärkeä asia. Siihen kannattaa panostaa. Käy vaikka ostaan shampoota ja jutskaa vähän samalla, ja jos paikka ei kolahda, lähde pois kun olet ostanut, mutta jos paikka tuntuu mukavalta, varaa sinne aika. Ei se yleensä haittaa vaikka ei aivan samalle viikolle löydy sopivaa aikaa, jos paikka tuntuu muuten sopivalta.


      • muotitukka
        suosion merkki kirjoitti:

        Eikös se jonotusaika kerro myös jotain kampaajan suosiosta? Olen samaa mieltä että vakikampaajan löytäminen on tärkeä asia. Siihen kannattaa panostaa. Käy vaikka ostaan shampoota ja jutskaa vähän samalla, ja jos paikka ei kolahda, lähde pois kun olet ostanut, mutta jos paikka tuntuu mukavalta, varaa sinne aika. Ei se yleensä haittaa vaikka ei aivan samalle viikolle löydy sopivaa aikaa, jos paikka tuntuu muuten sopivalta.

        Kyllä se on niin, että parhailla kampaajilla on tosi pitkät jonot. Itse käyn Ojakkalassa Peppiinassa. lähes mahdoton edes saada aikoja. Täytyy aina varata jo seuraava aika valmiiksi. Siellä saa aina uusia ideoita ja kampaajilla on vankka kokemus alalta, lisäksi käyvät jatkuvasti koulutuksissa.

        kerran jouduin perumaan aikani ja kävin toisessa paikassa, petyin suuresti vihreän harmaisiin raitoihin...


    • Nimetön

      Itse olen käynyt reilun vuoden Hair Trendissä, joka löytyy Lohjantähden alakerrasta (alkon vieressä). 3 nuorta kampaajaa ja hyvä palvelu!

    • Se on hyvä

      Fidoon

    • Lojo

      Minä etsin vuosia hyvää kampaamoa Lohjalta turhaan, ja nyt taisin löytää Hius Buumi ja Sari on magee tukka nyt..

    • liikaa jonoa muutenkin

      Mun kampaajalle on muutenkin niin vaikea saada aikaa, että en mä kyllä kerro nimeä netissä. Sitä paitsi se mikä sopii toiselle, ei välttämättä aina sovikaan toiselle. Paras varmaan joka tapauksessa kun kierrät vähän itse niitä liikkeitä.

      • En kerro, en

        Parasta ei kannata kertoa nettipalstalla. Muuten sinne tulee ryntäys, hinnat nousee ja jonotusaika kasvaa. Parhaan nimeä et tältä palstalta löydä.


    • Lämpimästi

      Hiusboomia!

      • kirjoitti

        itse boomi.

        Sen kummempia nää kähertäjät ei ole että erottuisivat.
        Eivät viitsi paljoa paneutua asiakkaan hiuslaatuun, vaan kaikille väkerretään samalla muotilla sopi tai ei.
        Itse en käy enää yhdelläkään kampaajalla vaan annan kasvaa.
        Monet kerrat ovat nämä kampaajat pilanneet hiukseni jotta enää en siitä leikistä maksa.


    • tuuti

      Hair trend ilman muuta, suosittelen lämpimästi! Ja Ulla etenkin, aivan ihana ja ammattitaitoinen!!!

    • etsin parempaa

      Olen asunut lähes 20 vuotta Lohjalla ja yhä etsin hyvää kampaajaa. Pari kertaa on olen ollut tyytyväinen tulokseen, toinen näistä kuitenkin Nummelassa. Olin tyytväinen tulokseen ja tilasin uuden ajan, mutta seuraava leikkaus suorastaa katsroofi, hyvä että kehtasi mennä ihmisten ilmoille.
      Kummallisinta on, että vaikka kuinka selittää, että mitä haluaa, niin siinä puhuessaan sakset napsii ihan miten sattuu. Olen mennyt myös kuvan kanssa, että tämmönen pitäisi saada, mutta ei ole kyvyt riittäneet.

    • ehdottomasti

      Jo neljä vuotta Hairtrendissä käynyt ja lämpimästi voin suositella :) Tetti osaa asiansa!!

    • lohjalla vaikuttaa

      kampaamo anu ja maarit
      entä salmisen pirkko

      • sirikata

        heip

        SUURET kiitokset kaikille vastanneille!
        koska kyseessä on ohut & luonnonkihara ongelmatukka niin mihin tahansa en halua mennä ja nyt tiedän mikä on ensimmäinen osoite.
        tarkoitus on tosiaan kevääksi leikkauttaa lyhyt, vaalea ja epäsymmetrinen tukka, mutta valitettavasti hiuslaadusta johtuen varmaankin tarvin sitä "epätrendikästä" tuuhennosta !


    • vakiasiakas

      Lohjan paras kampaamo on ehdottomasti Hair Trend Suurlohjankadulla.
      Siellä kaikki ,Tetti,Ulla,Maisa, ovat todella taitavia.Kampaamo on tyylikäs ja tunnelma rento.Suosittelen!

    • föön tuuli

      Hair Trndissä ei vain laiteta kauniita raitoja.
      Itselleni sanoivat kysyessäni mitä ainetta käyttävät raitoihin, että vaalennus aineella. Siinä sitten kysyin että blonderillako? Johon kampaaja hiukan nolona ja hämmästyneenä, kun tiesin aineen, että kyllä. Sillä saa vaikutusajasta riippuen minkä väriset raidat tahansa, kauniin kellertävistä ihan vaaleisiin.
      Tiesin etten heillä ainakaan teetätä raitoja, kun eivät ole viitsineet väreihin satsata.
      Tiedän että blonderi on hiuksille liian raju käsittely eikä lopputuloksesta voi koskaan olla sataprosenttisen varma minkä asteinen väri sieltä tulee.
      Ainut mikä on varmaa että raitaa kyllä tulee ja yleensä se on liian näkyvä.

      Hiusten leikkuu tässä paikassa kyllä on hyvä, sen osaavat.
      En vain värjättyäni hiukseni haluaisi lähteä ulos mummon näköisenä vaikka ikä siihen jo riittäisikin.

      • Vanha asiakas

        Valitettavasti
        Hairtrendin omistaja , ihana tyyppi
        mut ei osaa leikata ja halusin toisenlaisia raitoja enkä niin et ne viipaleet näkyy jakauksesta aina vaan ne saan, Tetti ja Nina ovat ne kaikkein parhaimmat värjärit ja leikkaajat .


      • Tiina V
        Vanha asiakas kirjoitti:

        Valitettavasti
        Hairtrendin omistaja , ihana tyyppi
        mut ei osaa leikata ja halusin toisenlaisia raitoja enkä niin et ne viipaleet näkyy jakauksesta aina vaan ne saan, Tetti ja Nina ovat ne kaikkein parhaimmat värjärit ja leikkaajat .

        No mä kävin ensin Ullalla pari kertaa ja sit
        Ninalla ja juuri kävin hänen käsittelyssä
        ja hänelle ei kyl tarvitse selittää asiaa moneen kertaa, hän kertoikin
        kilpaileensa nuorempana mikä miellytti minua :)
        varma tekijä!!!


      • ihmettelijä
        Tiina V kirjoitti:

        No mä kävin ensin Ullalla pari kertaa ja sit
        Ninalla ja juuri kävin hänen käsittelyssä
        ja hänelle ei kyl tarvitse selittää asiaa moneen kertaa, hän kertoikin
        kilpaileensa nuorempana mikä miellytti minua :)
        varma tekijä!!!

        Miten Lohjan kokoisessa kaupungissa voi keskustan alueella toimia noin 30 kampaamoliikettä?


      • utelias4
        Tiina V kirjoitti:

        No mä kävin ensin Ullalla pari kertaa ja sit
        Ninalla ja juuri kävin hänen käsittelyssä
        ja hänelle ei kyl tarvitse selittää asiaa moneen kertaa, hän kertoikin
        kilpaileensa nuorempana mikä miellytti minua :)
        varma tekijä!!!

        Kui paljo maksaa hiustenvärjäys hairtrendissä? En löytännä hintoja mistään...?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe