tällä tulehtuu akilles jänteet molemmista jaloista, taakse kasvaa paksuuntuma joka hävisi vuoden jälkeen ja tuli taas..kävelen kökkö kävelyä taas..kun aluksi kun vaiva tuli en päässyt edes kävelemään ja vasen nilkka mustenikin.. jalat turpoaa, nilkasta.
Kivut sietämättömät jaloissa..onko kellään kokemusta ja mitä se oli??
mitkään geelit ja mobilaatit ei aina auta..lääkkeetkään ei aina..
Mitä tämä on??
lääkäri ei ota enää edes kantaa sanoo vaan *voivoi*..jalat ei kestä rasitusta..pitäskö hankkia kepit??ja eivät parane..miten saisin ne kuntoon, hoidan niitä muuten kaikella mahdollisella tavalla.Mutta päivä jaloilla on rankkaa..
Mietin asiantuntija lääkärin puheille menoa.
jalka kivut kokemuksia..
2
555
Vastaukset
- Nimetön
Kannattaa kävellä kengät jalassa sisälläkin.Vaimentaa iskua.Minulla oli monta kuukautta,parani sitten ajan kanssa.Käveletkö paljon rappusia,jos niin koita välttää.
- aih..kirj.
en kävele rappuja ja voimistelu auttoi ilmeisesti ekalla jaksolla joka kesti vajaan vuoden toipua jalkakivuista.
Kuukausi ilman kipua ja taas sama homma,nyt menee tulehduskipu lääkettä jolla ei ole oikeastaan kuin hetken apu:-( zon geeli ei auta, mobilat auttaa hetkellisesti.
Minulla on sisällä kotikengät jalassa.
Miten jänteet jaloissa menee tommoselle muhkulle
nilkan yläpuolelta sitä en tiedä??ja kipeytyy..kenkäkään ei hankaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995