..ja kottariaisia partsille.. tulikin ihan tuntemattomai harkakota ja naakkoja..ja muutama pööllökin.. kun sainoin painukaa.. vitxxxn.. ne kävi mun kimppuun ja kakki valkosta mönjää partsille.... mä tartteen lasitetun parvekkeen.. perkuttaaa
odotin pulusia..ja
12
335
Vastaukset
sinne partsille linnunpelätin......
pervokki kirjoitti:
..enkö minä enää riitä?
kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....
..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..
pervokki kirjoitti:
..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..
murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....
..viitsi sekaantuu naisten välisiin murailuihin..
- MuisQuu
ei kuitenkaan yhtään kanaa:o))))...???
..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..
Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...
Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o))... MuisQuu kirjoitti:
Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...
Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o)).....silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..
Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..
MuisQuu kirjoitti:
Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..
..onko vahvuus tai joku aineallergia syynä??.. maltitoli ei sovi meikän vatsalle.. vatsa ulvoo ja mouruu ku kiimanen kissa.. tai vihanen mäyris..hahhah.. juuh .. kualiluoatikko.. ei taatusti mitään itämaista ellei sitä itämaisuutta löydy lähinaapuristamme..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
