odotin pulusia..ja

..ja kottariaisia partsille.. tulikin ihan tuntemattomai harkakota ja naakkoja..ja muutama pööllökin.. kun sainoin painukaa.. vitxxxn.. ne kävi mun kimppuun ja kakki valkosta mönjää partsille.... mä tartteen lasitetun parvekkeen.. perkuttaaa

12

335

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne partsille linnunpelätin......

• ..enkö minä enää riitä?

• pervokki kirjoitti:

..enkö minä enää riitä?

kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....

• almajavaihtovaatteet kirjoitti:

kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....

..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..

• pervokki kirjoitti:

..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..

murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....

• almajavaihtovaatteet kirjoitti:

murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....

..viitsi sekaantuu naisten välisiin murailuihin..

• MuisQuu

ei kuitenkaan yhtään kanaa:o))))...???

• ..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..

Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...

Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o))...

• MuisQuu kirjoitti:

Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...

Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o))...

..silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..

Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..

• MuisQuu kirjoitti:

Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..

..onko vahvuus tai joku aineallergia syynä??.. maltitoli ei sovi meikän vatsalle.. vatsa ulvoo ja mouruu ku kiimanen kissa.. tai vihanen mäyris..hahhah.. juuh .. kualiluoatikko.. ei taatusti mitään itämaista ellei sitä itämaisuutta löydy lähinaapuristamme..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1462
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      69
      917
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      819
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      684
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      41
      629
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe