odotin pulusia..ja

..ja kottariaisia partsille.. tulikin ihan tuntemattomai harkakota ja naakkoja..ja muutama pööllökin.. kun sainoin painukaa.. vitxxxn.. ne kävi mun kimppuun ja kakki valkosta mönjää partsille.... mä tartteen lasitetun parvekkeen.. perkuttaaa

12

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne partsille linnunpelätin......

• ..enkö minä enää riitä?

• pervokki kirjoitti:

..enkö minä enää riitä?

kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....

• almajavaihtovaatteet kirjoitti:

kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....

..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..

• pervokki kirjoitti:

..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..

murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....

• almajavaihtovaatteet kirjoitti:

murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....

..viitsi sekaantuu naisten välisiin murailuihin..

• MuisQuu

ei kuitenkaan yhtään kanaa:o))))...???

• ..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..

Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...

Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o))...

• MuisQuu kirjoitti:

Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...

Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o))...

..silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..

Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..

• MuisQuu kirjoitti:

Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..

..onko vahvuus tai joku aineallergia syynä??.. maltitoli ei sovi meikän vatsalle.. vatsa ulvoo ja mouruu ku kiimanen kissa.. tai vihanen mäyris..hahhah.. juuh .. kualiluoatikko.. ei taatusti mitään itämaista ellei sitä itämaisuutta löydy lähinaapuristamme..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      9007
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      1981
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1789
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1571
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1160
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1119
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      932
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      835
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta