..ja kottariaisia partsille.. tulikin ihan tuntemattomai harkakota ja naakkoja..ja muutama pööllökin.. kun sainoin painukaa.. vitxxxn.. ne kävi mun kimppuun ja kakki valkosta mönjää partsille.... mä tartteen lasitetun parvekkeen.. perkuttaaa
odotin pulusia..ja
12
326
Vastaukset
sinne partsille linnunpelätin......
pervokki kirjoitti:
..enkö minä enää riitä?
kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....
..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..
pervokki kirjoitti:
..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..
murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....
..viitsi sekaantuu naisten välisiin murailuihin..
- MuisQuu
ei kuitenkaan yhtään kanaa:o))))...???
..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..
Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...
Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o))... MuisQuu kirjoitti:
Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...
Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o)).....silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..
Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..
MuisQuu kirjoitti:
Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..
..onko vahvuus tai joku aineallergia syynä??.. maltitoli ei sovi meikän vatsalle.. vatsa ulvoo ja mouruu ku kiimanen kissa.. tai vihanen mäyris..hahhah.. juuh .. kualiluoatikko.. ei taatusti mitään itämaista ellei sitä itämaisuutta löydy lähinaapuristamme..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126941Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37877Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829- 54721
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50721Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143714Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32693Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42656Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136655