..ja kottariaisia partsille.. tulikin ihan tuntemattomai harkakota ja naakkoja..ja muutama pööllökin.. kun sainoin painukaa.. vitxxxn.. ne kävi mun kimppuun ja kakki valkosta mönjää partsille.... mä tartteen lasitetun parvekkeen.. perkuttaaa
odotin pulusia..ja
12
330
Vastaukset
sinne partsille linnunpelätin......
pervokki kirjoitti:
..enkö minä enää riitä?
kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
kuules mussukka.... et nyt riitä...sit lisäks sellanen kuulapyssy.....
..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..
pervokki kirjoitti:
..kaasukäyttöin revolveri.. panokset on rautaa mut vähän lälläri kamaa.. mutta kyllä sillä lävistää jo..
murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
murisee tuol alhaal mulle....iiiikkkk....
..viitsi sekaantuu naisten välisiin murailuihin..
- MuisQuu
ei kuitenkaan yhtään kanaa:o))))...???
..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..äsken kookosmaito china, curry cayenne canaa riisiä ..vihunneksia.. kanaa minä söin mutta se oli silputtu ja laitettu suojakaasuu.. pannulla paistoin..
Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...
Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o))... MuisQuu kirjoitti:
Mä söin pottumuussia..runsaalla sipulilla ja persioljalla höystettynä...ala...uunimakkara;o))...Jaaaaah...iso kasa salaattia...;o)))))...
Täällä ei muista vosuja, kuin mä..ja mä olen tosi sisäsiisti;o)).....silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..silti jäi uupumaan aito itämainen maku.. jonain päivän.. jonain kauniina sen selvitän.. oliskohjan kalakastike..
Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..
MuisQuu kirjoitti:
Itämainen maku on ihana...Mutta..oih ja voih...Mun masuni ei pidä siitä..Sappi kiehuu ja naama vääntelee vihiriänä..Kuten myöskin lanttu- ja kaalilaatikollekkin...Tuota...onkohan niissä jotain itämaista..;o))..
..onko vahvuus tai joku aineallergia syynä??.. maltitoli ei sovi meikän vatsalle.. vatsa ulvoo ja mouruu ku kiimanen kissa.. tai vihanen mäyris..hahhah.. juuh .. kualiluoatikko.. ei taatusti mitään itämaista ellei sitä itämaisuutta löydy lähinaapuristamme..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605590KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2013658Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182458Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91298Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671088- 901072
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975