Onko katuevankeliointi mielestänne vastemielinen riesa, vai ymmärrättekö ehkä arvostaa evankelistojen työtä ?
Katuevankeliointi
35
1492
Vastaukset
ja petoksesta,se kuuluisi rikoslain piiriin
- PateKKK
minulta ei ole koskaan katuevankelista pyytänyt rahaa, mutta moni alkoholisti ja romanialainen on.
PateKKK kirjoitti:
minulta ei ole koskaan katuevankelista pyytänyt rahaa, mutta moni alkoholisti ja romanialainen on.
kymmenykset
- Apinuuden oletus
PateKKK kirjoitti:
Valistus apinalle:
Romanit EIVÄT ole romanialaisia vaan alunperin Intiasta. - rentoutuu---
Apinuuden oletus kirjoitti:
Valistus apinalle:
Romanit EIVÄT ole romanialaisia vaan alunperin Intiasta.avaa romaanin---- romaanit ovat alunperin persialainen orjakansa...l-h
rentoutuu--- kirjoitti:
avaa romaanin---- romaanit ovat alunperin persialainen orjakansa...l-h
linkki
- sanoo noin
harmanmaanromu kirjoitti:
linkki
Many historians believe that the Muslim conquerors of northern India took the Roma as slaves and marched them home over the unforgiving terrain of Central Asia, taking great tolls on the population and thereby giving rise to such designations as the Hindu Kush mountains of present-day Pakistan and Afghanistan. Mahmud of Ghazni reportedly took 500,000 prisoners during a Turkish/Persian
tuossa lopussa on persian-turkin maininta..l-h
- ihansilleesti
Toisille se voi olla riesa, mutta kun ajattelee, miten erilaisia ihmiset ovat, niin toiset ovat niitä jotka sitä evankeliointia tarvitsevat. Kaikkien tulisi saada mahdollisuus kuulla Jeesuksesta edes kerran elämänsä aikana, niinkuin se on Raamatussa kerrottu.
- eikunmiekunmie
harmanmaanromu kirjoitti:
sais piiskata
Ahdasmielisyys tulisi piiskata ulos ihmisten luonteista, samoin muutama muu huono piirre, jos ne ulostuisivat piiskaamalla, ei taida kuiteskaan riittää? Saunassa ne vihdan/vastan kanssa olisivat muuten saattaneet ulostua.
- sais niitten luulot karisemaan
eikunmiekunmie kirjoitti:
Ahdasmielisyys tulisi piiskata ulos ihmisten luonteista, samoin muutama muu huono piirre, jos ne ulostuisivat piiskaamalla, ei taida kuiteskaan riittää? Saunassa ne vihdan/vastan kanssa olisivat muuten saattaneet ulostua.
noo,katotaan mihin menee tää uskovaissysteemi,jos se on vaa puhdasta hyväksikäyttöä,nii kova kuri käyttöön,jaa huijarit roviolle t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kadulla evankelioivilta vaaditaan oikeaa motiivia, rohkeutta ja Herralle pyhitettyä elämää. Hyvä Raamatun ja ihmistuntemus ovat suureksi hyödyksi, samoin uudestisyntyminen ja Pyhän Hengen armolahjojen vastaanotto "katukäyttöä" varten.
Olen itse harrastanut katuevankeliointia missä ikinä olen liikkunutkin silloin, kun olen sen kokenut J-lan johdatukseksi elämässäni. Mikään "pakkomielle" siitä ei pidä tulla, koska silloin ei sydän ole mukana, eikä Herra siunaa työtä.
Jos Messiaamme rakkaus pakottaa sinua/minua evankelioimiseen, niin silloin on hyvä evankelioida ketä tahansa!- kaskun''''
Kadullavankelioivilta puuttuu useinmiten kokonaan henkilökohtainen uskon vaikutus.
Heidän uskonsa on jäänyt ulkokohtaiseksi siksi, että he ovat antautuneet ihmisten johdettaviksi.
Roomalaiskirje:
6:16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi? - näet
Jos teet itsesi tekemästä evankelioimistyöstä välitilinpäätöksen, havaitset erityisesti, että et tekisi sitä enää samoin kuin teit alussa!
Se todistaa sen, että alussa tekeit virheitä.
Ei evankeliomistyötä saa tehdä oppiakseen työssä virheistään.
Virheesi ovat paaduttaneet mahdollisesti jonkun.
Virheet ovat olleet valhetta! harmanmaanromu kirjoitti:
arvokasta
...lähetyskäskyn toteuttamista ja johtaa monen ihmissielun pelastamiseen ikuiseen elämään!
Mikä muu toiminta täällä olisi yhtä arvokasta?kaskun'''' kirjoitti:
Kadullavankelioivilta puuttuu useinmiten kokonaan henkilökohtainen uskon vaikutus.
Heidän uskonsa on jäänyt ulkokohtaiseksi siksi, että he ovat antautuneet ihmisten johdettaviksi.
Roomalaiskirje:
6:16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?Vaikka kadulla olisikin sellaisia evankeliumin julistajia, jotka eivät vielä ole kunnolla kaikista uskonasioista perillä, niin tuo on kuitnekin hyvä tapa oppia lisää.
Itse aikoinan ajauduin todistamana kadulle sen seurauksena, että asetin Herralle 5 rukousaihetta ja lupasin Herralle todistaa Hänestä rukouksiin kuulijana, jos Hän antaa minulle huo asiat.
Hän antoi ne kaikki mulle määräajan kuluessa! HalleluYah!
Kun sitten aloitin todistamaan Hänestä Stadin kaduilla, niin sain oppia lisää paljon ihmeellisiä asioita monilta ihmisiltä, joille todistin! Sain kokea myös J-lan yliluonnollista apua todellisissa vaaratilanteissa, joihin kadulla iltaisin jouduin.
Silloin opin todella tietämään, että J-la kykenee suojelemaan meitä omiaan yliluonnollisella tavalla ihan käytännössä eikä meidän tarvitse turvautua "maallisiin aseisiin", kuten Herramme Yeshua on meitä opettanut!
Kokeileppa itse mennä kaduille todistamaan Yeshuasta, niin huomaat, miten mieluista se on Herralle :Dnäet kirjoitti:
Jos teet itsesi tekemästä evankelioimistyöstä välitilinpäätöksen, havaitset erityisesti, että et tekisi sitä enää samoin kuin teit alussa!
Se todistaa sen, että alussa tekeit virheitä.
Ei evankeliomistyötä saa tehdä oppiakseen työssä virheistään.
Virheesi ovat paaduttaneet mahdollisesti jonkun.
Virheet ovat olleet valhetta!...ensin sitä aikaa, jolloin ovat tulleet "virheettömiksi", niin saisimme unohtaa koko lähetyskäskyn, sillä sellaista päivää ei meille maan päällä tule, ettemmekö olisi edelleen monessakin asiassa vajavaisia ;)
On todella J-lan tahto se, että me menemme todistamaan Yeshuasta niin pian kuin olemme tulleet uskoon, sillä meille on annettu tosi lupaus Herralta: "Avaa suusi, niin minä sen täytän!"
Herra itse on Pyhän Henkensä kautta apunamme ja tukenamme ja siksi saamme mennä turvallisin mielin kertomaan Herrastamme MINNE IKINÄ ja MILLOIN IKINÄ Hän meidät johdattaakaan!
Suosittelen kokeilemista, niin tulet yllättymään iloisesti :DYakov kirjoitti:
...lähetyskäskyn toteuttamista ja johtaa monen ihmissielun pelastamiseen ikuiseen elämään!
Mikä muu toiminta täällä olisi yhtä arvokasta?polttaja,jotenka näyt ja mielikuvat voivat olla aika erikoisia,myös raamattu on kirjoitettu 26 kertaa uudestaan,vertaa huhuun,joka muuttuu täysin jo kuuden henkilön kautta kuljettuaan,myös vuonna 1000 jumalatar käännettiin naisesta mieheksi,jotenka kirkon toimesta koko raamattu muuttui jakomieliseksi sanomaltaan
- näet
Yakov kirjoitti:
...ensin sitä aikaa, jolloin ovat tulleet "virheettömiksi", niin saisimme unohtaa koko lähetyskäskyn, sillä sellaista päivää ei meille maan päällä tule, ettemmekö olisi edelleen monessakin asiassa vajavaisia ;)
On todella J-lan tahto se, että me menemme todistamaan Yeshuasta niin pian kuin olemme tulleet uskoon, sillä meille on annettu tosi lupaus Herralta: "Avaa suusi, niin minä sen täytän!"
Herra itse on Pyhän Henkensä kautta apunamme ja tukenamme ja siksi saamme mennä turvallisin mielin kertomaan Herrastamme MINNE IKINÄ ja MILLOIN IKINÄ Hän meidät johdattaakaan!
Suosittelen kokeilemista, niin tulet yllättymään iloisesti :DItse tulin "uskoon" 13 vuotiaana 45 vuotta sitten.
Ja nyt vanhana vaarina voin kokemani perusteella sanoa, että itsekin olen ollut evankeliomassa muiden mukana sellaisella tavalla, jota nyt pidän täysin valheellisena ja Raamatun sanoman täydellisenä ymmärtämättömyytenä.
Jopa sellaisena, josta Raamattu sanoo "että sellaisen kautta tulee Jumalan nimi pilkatuksi maan päällä".
En mistään hinnasta tekisi nyt noita samoja virheitä, enkä kehoittaisi nuoria toistamaan omia tekemiäni virheitä.
Näitä virheitä tuli tehtyä seurakunnan johtajien kehoittamana ja kannustamana.
Kerran käydessäni vanhempieni kirjahyllyä läpi, otin luettavakseni noita yli 40 vuoden takaisia hengellisiä kirjoja, ja monissa niissä oli muka profetioita muutamien vuosien päähän ollen nyt tarkitettavissa toteutumattomina ja mielettöminä.
Nyt arvioiden siis varhaisimmat evankeliointini olivat täyttä pötyä ja harhaan opettamisen innoittamia hengellisesti kasvamattoman nuoren tekoja. - novoikurjuuttasentään
näet kirjoitti:
Itse tulin "uskoon" 13 vuotiaana 45 vuotta sitten.
Ja nyt vanhana vaarina voin kokemani perusteella sanoa, että itsekin olen ollut evankeliomassa muiden mukana sellaisella tavalla, jota nyt pidän täysin valheellisena ja Raamatun sanoman täydellisenä ymmärtämättömyytenä.
Jopa sellaisena, josta Raamattu sanoo "että sellaisen kautta tulee Jumalan nimi pilkatuksi maan päällä".
En mistään hinnasta tekisi nyt noita samoja virheitä, enkä kehoittaisi nuoria toistamaan omia tekemiäni virheitä.
Kerran käydessäni vanhempieni kirjahyllyä läpi, otin luettavakseni noita yli 40 vuoden takaisia hengellisiä kirjoja, ja monissa niissä oli muka profetioita muutamien vuosien päähän ollen nyt tarkitettavissa toteutumattomina ja mielettöminä.
Nyt arvioiden siis varhaisimmat evankeliointini olivat täyttä pötyä ja harhaan opettamisen innoittamia hengellisesti kasvamattoman nuoren tekoja.Vai silleen sie kolusit ne hyllyt ja luit tekstit? Minä kuitenkin uskon että profetiat ovat oikeassa, joten mitäs sie siihen sanot?
- sä rakastat toisten rahoja
novoikurjuuttasentään kirjoitti:
Vai silleen sie kolusit ne hyllyt ja luit tekstit? Minä kuitenkin uskon että profetiat ovat oikeassa, joten mitäs sie siihen sanot?
et ihmistä itteensä juu
- rakkaukka juu
Yakov kirjoitti:
Vaikka kadulla olisikin sellaisia evankeliumin julistajia, jotka eivät vielä ole kunnolla kaikista uskonasioista perillä, niin tuo on kuitnekin hyvä tapa oppia lisää.
Itse aikoinan ajauduin todistamana kadulle sen seurauksena, että asetin Herralle 5 rukousaihetta ja lupasin Herralle todistaa Hänestä rukouksiin kuulijana, jos Hän antaa minulle huo asiat.
Hän antoi ne kaikki mulle määräajan kuluessa! HalleluYah!
Kun sitten aloitin todistamaan Hänestä Stadin kaduilla, niin sain oppia lisää paljon ihmeellisiä asioita monilta ihmisiltä, joille todistin! Sain kokea myös J-lan yliluonnollista apua todellisissa vaaratilanteissa, joihin kadulla iltaisin jouduin.
Silloin opin todella tietämään, että J-la kykenee suojelemaan meitä omiaan yliluonnollisella tavalla ihan käytännössä eikä meidän tarvitse turvautua "maallisiin aseisiin", kuten Herramme Yeshua on meitä opettanut!
Kokeileppa itse mennä kaduille todistamaan Yeshuasta, niin huomaat, miten mieluista se on Herralle :Dt:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- rakkautta,..
rakkaukka juu kirjoitti:
t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
tuli kirjainvirhe.
näet kirjoitti:
Itse tulin "uskoon" 13 vuotiaana 45 vuotta sitten.
Nyt arvioiden siis varhaisimmat evankeliointini olivat täyttä pötyä ja harhaan opettamisen innoittamia hengellisesti kasvamattoman nuoren tekoja.Ei kukaan ole seppä syntyessään. Mitä ikinä täällä maailmassa teemme, niin aina meidän tulee aluksi opetella ja ajan mittaan opimme selviytymään hommeleista.
En ole ollenkaan kanssasi siitä samaa mieltä, että nuo nuorena kadulla antamasi todistukset Herrastasi olisivat ketään vahingoittaneet tai johtaneet harhaan tai olleet häpeäksi Herran nimelle.
Tietenkin riippuu siitä, MITÄ asioita kadulla julistit. Jos julistit joitakin vääriä profetioita, niin silloin et menetellyt siten kuin Herra olisi tahtonut.
Minä ainakin todistin J-lan Pojasta Yeshuasta, joka kuulee rukouksemme ja on voimallinen niihin vastaamaan, samoin siitä, että Yeshua tahtoo pelastaa suurimmatkin syntiset ja vain Hän on tie J-lan yhteyteen ja taivaaseen. Kaikki muut tiet vievät Helvettiin.
Siunausta ja voimia todistamiseen Yeshuassa!harmanmaanromu kirjoitti:
polttaja,jotenka näyt ja mielikuvat voivat olla aika erikoisia,myös raamattu on kirjoitettu 26 kertaa uudestaan,vertaa huhuun,joka muuttuu täysin jo kuuden henkilön kautta kuljettuaan,myös vuonna 1000 jumalatar käännettiin naisesta mieheksi,jotenka kirkon toimesta koko raamattu muuttui jakomieliseksi sanomaltaan
...Taitaapi itelläs olla marihuanan savut silmillä, kun tuollaisia toriset!
Raamatun pelastussanoma on kirkas kuin kristalli ja onnellisia ne, jotka ottavat siitä opikseen :D
Siunausta syvempään Raamatun tutkimiseen Yeshuassa!- väitellä enää
Yakov kirjoitti:
...Taitaapi itelläs olla marihuanan savut silmillä, kun tuollaisia toriset!
Raamatun pelastussanoma on kirkas kuin kristalli ja onnellisia ne, jotka ottavat siitä opikseen :D
Siunausta syvempään Raamatun tutkimiseen Yeshuassa!muute tästä tulee vaan arvovaltakiista,hyvät jatkot ja voinnit sinne vaa täältä härmästä,täällä sataa lunta t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- näet
Yakov kirjoitti:
Ei kukaan ole seppä syntyessään. Mitä ikinä täällä maailmassa teemme, niin aina meidän tulee aluksi opetella ja ajan mittaan opimme selviytymään hommeleista.
En ole ollenkaan kanssasi siitä samaa mieltä, että nuo nuorena kadulla antamasi todistukset Herrastasi olisivat ketään vahingoittaneet tai johtaneet harhaan tai olleet häpeäksi Herran nimelle.
Tietenkin riippuu siitä, MITÄ asioita kadulla julistit. Jos julistit joitakin vääriä profetioita, niin silloin et menetellyt siten kuin Herra olisi tahtonut.
Minä ainakin todistin J-lan Pojasta Yeshuasta, joka kuulee rukouksemme ja on voimallinen niihin vastaamaan, samoin siitä, että Yeshua tahtoo pelastaa suurimmatkin syntiset ja vain Hän on tie J-lan yhteyteen ja taivaaseen. Kaikki muut tiet vievät Helvettiin.
Siunausta ja voimia todistamiseen Yeshuassa!Apostolit ja evankeliumin julistajat olivat asiansa tuntevia.
Olet väärässä siinä, että hyväksyt täysin ummikon todistamaan uskonasioista.
Paavali kirjoitti Hebrealaisille;
5:12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
5:13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi; - semmostatie
sä rakastat toisten rahoja kirjoitti:
et ihmistä itteensä juu
Rikas kertoi minulle että raha ei tee ihmistä onnelliseksi, en ole rakastunut kenenkään rahoihin, mutta kohtuudela olisi hyvä olla sellaistakin tässä maailmassa, jossa ei leipää saa ilmaiseksi hymyilemällä ja oven suussa seisoskelemalla.
näet kirjoitti:
Apostolit ja evankeliumin julistajat olivat asiansa tuntevia.
Olet väärässä siinä, että hyväksyt täysin ummikon todistamaan uskonasioista.
Paavali kirjoitti Hebrealaisille;
5:12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
5:13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;...keskenään.
Hengellisiksi Sanan opettajiksi Herra kutsuu paikallis-srk:issaan vain harvat ja siihen kouluttamansa miehet.
Sitävastoin todistajiksi Herra on kutsunut meistä joka ainoan!
Kukaan jo uskoontullut ei ole niin ummikko, etteikö kykenisi kertomaan kadulla uskosta osattomille, että Yeshua (Jeesus) on ainoa tie Isä J-lan luo ja ainoa Pelastaja ja syntiemme sovittaja.
Ei ole tarkoituskaan, että uskova menisi ensin teologiseen seminaariin tai Raamattukouluun ja esiintymistaidon kursseille ollakseen sovelias todistamaan kadulla uskoontulostaan! Se on mielestäni naurettava ajatus :D
Tiedän KOKEMUKSESTA, että kun umpiateisti tulee AIDOSTI uskoon kadulla, niin hän on HETI valmis todistamaan uskoontulostaan ja Herrastaan! Tällainen tapaus sattui ollessani erään uudestisyntyneen kaverini kanssa todistamassa kadulla:
Muuan täysin ateisti nuorukainen näki kesken todistustamme ilmestyksen Yeshuasta, kaatui Pyhän Hengen voiman alle selälleen ja täyttyi Pyhällä Hengellä. Hän sanoi ylös noustuaan: "Nyt minä TIEDÄN, että Jeesus elää ja hallitsee! Menen HETI todistamaan Hänestä kavereilleni, joilla ei ole mitään elämäntarkoitusta!"
Siunausta ja rohkeutta todistamiseen Yeshuassa!- Yakob 2
Yakov kirjoitti:
...keskenään.
Hengellisiksi Sanan opettajiksi Herra kutsuu paikallis-srk:issaan vain harvat ja siihen kouluttamansa miehet.
Sitävastoin todistajiksi Herra on kutsunut meistä joka ainoan!
Kukaan jo uskoontullut ei ole niin ummikko, etteikö kykenisi kertomaan kadulla uskosta osattomille, että Yeshua (Jeesus) on ainoa tie Isä J-lan luo ja ainoa Pelastaja ja syntiemme sovittaja.
Ei ole tarkoituskaan, että uskova menisi ensin teologiseen seminaariin tai Raamattukouluun ja esiintymistaidon kursseille ollakseen sovelias todistamaan kadulla uskoontulostaan! Se on mielestäni naurettava ajatus :D
Tiedän KOKEMUKSESTA, että kun umpiateisti tulee AIDOSTI uskoon kadulla, niin hän on HETI valmis todistamaan uskoontulostaan ja Herrastaan! Tällainen tapaus sattui ollessani erään uudestisyntyneen kaverini kanssa todistamassa kadulla:
Muuan täysin ateisti nuorukainen näki kesken todistustamme ilmestyksen Yeshuasta, kaatui Pyhän Hengen voiman alle selälleen ja täyttyi Pyhällä Hengellä. Hän sanoi ylös noustuaan: "Nyt minä TIEDÄN, että Jeesus elää ja hallitsee! Menen HETI todistamaan Hänestä kavereilleni, joilla ei ole mitään elämäntarkoitusta!"
Siunausta ja rohkeutta todistamiseen Yeshuassa!Evankeliumeissa, kun Yeshuan pareittain lähettämät opetuslapset palaavat takaisin, he sanoivat, "tapasimme erään, joka ajoi ulos riivaajia nimessäsi, nuhtelimme häntä." Yeshua sanoi heille, "ei sellainen ole vastustajamme, joka toimii nimessäni."
Siis, se sama mies, josta Yeshua oli ajanut ulos riivaajalegioonat, Gerasalaisten alueella, sikalaumaan, lähti heti normalisoiduttuaan, tekemään samanlaisia vapauttavia voimatekoja, toisille riivatuille.
- harhakuvaako ...
En ole vielä kertaakaan kuullut jonkun julistavan ilosanomaa suomen kaduilla. Oletko ottanut juttuusi juuren jostakin muusta kulttuurista ja uskonnosta? Tiedätkö mikä on oikeasti evankeliumi, tunnetko sen sisältämän viestin?
- kutenkuiteski
Niin ne kyllä jakaa halukkaille tietopapereita, joita saa ottaa eikä maksa mitään. Ei ne naiset laulaneet eikä tanssineet vaikka oliskai ne saaneet niinkin sitä julistaa? Mutta monia ahdasmielisiä se olisi voinut suuresti suututtaa, ja he olisivat miettineet jotain oikein ilkeää tölväisyä.
- Anonyymi00021
Mulla on taas puolestaan epäuskoa tuottava asia katu julistukseen, kun Seurakunnassakaan ei pahemmin kuunnella jos on jotain sanottavaa, siksi tulee poistuttua paikalta ennen sosiaalisia tilanteita Seurakunnan sisällä, ja kun puhuminen jää vähemmälle, ei osaa kunnolla edes puhua, ja jengi kysyy koko ajan "mitä mitä mitä oikein sanoit...puhu kovempaa....ei saa selvää...." Siksi helpompi kirjoittaen julistaa Evankeliumia ja Herran herättämiä ajatuksia.....ei sellainen ainakaan rohkaise puhumaan kenellekään mitään, jos jatkuvasti sanotaan "hei, sun puheesta ei saa selvää.....miksi puhut niin hiljaa" ....ja sitten kun huutaen sanoo niin katsotaan että "onpa pinna kireällä.....mitä se oikein meuhkaa",....pitäisi rohkaista ylipäätään puhumaan, jos haluaa että julistus tulee suun kautta😉
- Anonyymi00022UUSI
Filippiläiskirje 1:15-18
'Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa: nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan, nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani. Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva. '
Tärkeintä on, että Kristusta julistetaan. Yksikään pelastunut ei ole liikaa. Jokaisen uskovan tulisi rukoilla, että saisi tilaisuuksia todistaa Jeesuksesta ja rohkeuden todistaa. Elämä on lyhyt, ja jokainen itselle eletty hetki turha.
2. Korinttilaiskirje 5:15
'ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut. '
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 111850
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716- 52690