taitopeli

taitotuuna

Joo taas eka käsi AA,lyön 4*bb ja kaksi limpaa floppi 9 8 4 sateenkaari , lyön potin kiinni ja rereis K4 allin, maksa ja fisu saa runnerrunner värin
näitä riittää missähän se taito näkyy

7

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidon osuus?????

      Bingopelaaja olet!!!!!!!!!!!!!

    • Pokerin taito tulee esille vasta monella jaolla ei yhdellä jaolla. Esim jos pelaisit Antoniusta vastaan yhden jaon voisit hyvinkin voittaa sen, mutta jos pelaat sen kanssa 1000 jakoa et voi mitenkään pärjätä.

      • joku vain

        ...kuinka mahdollista on, että oikeasti joku tekee rahaa väärillä menetelmillä pokerihuoneissa? Ehkä ei ammattilaispöydissä, mutta ns. "aloittelijoiden" kanssa. ...Seurasin monen tunnin turnauksessa yhtä, joka kippasi tosi herkästi. ja kun sitten maksoi isojakin panoksia tai korotti, niin voittokäsi kertoi, että monesti flopissa oli tullut hyvä osuma täysin kippikortteihin. Pari, kolmoset tai suoran/värin veto.

        Pelasi kyllä hyvillä käsillä normaalisti. Mutta silti panee miettimään, jos kippaa esim. 5 kertaa peräkkäin ja iso maksu ilman korotusta tulee 36 eri maata ja saa floppiin joko valmiin suoran tai esim. 45 ja lopulta suora. Oikeasti näytti siltä, että jos itse olisi pelannut samalla tyylillä, olisi pudonnut turnauksesta ensi kierroksilla. Ja tämä meni pitkälle. Sai pienen rahavoiton, mutta putosi lopulta kun kaksi kertaa peräkkäin hävisi hyvän käden paremmille. Silti jäi kuva, että jotenkin tuon täytyi tietää tulevat kortit. Mitä arvelet?


      • AAAKK
        joku vain kirjoitti:

        ...kuinka mahdollista on, että oikeasti joku tekee rahaa väärillä menetelmillä pokerihuoneissa? Ehkä ei ammattilaispöydissä, mutta ns. "aloittelijoiden" kanssa. ...Seurasin monen tunnin turnauksessa yhtä, joka kippasi tosi herkästi. ja kun sitten maksoi isojakin panoksia tai korotti, niin voittokäsi kertoi, että monesti flopissa oli tullut hyvä osuma täysin kippikortteihin. Pari, kolmoset tai suoran/värin veto.

        Pelasi kyllä hyvillä käsillä normaalisti. Mutta silti panee miettimään, jos kippaa esim. 5 kertaa peräkkäin ja iso maksu ilman korotusta tulee 36 eri maata ja saa floppiin joko valmiin suoran tai esim. 45 ja lopulta suora. Oikeasti näytti siltä, että jos itse olisi pelannut samalla tyylillä, olisi pudonnut turnauksesta ensi kierroksilla. Ja tämä meni pitkälle. Sai pienen rahavoiton, mutta putosi lopulta kun kaksi kertaa peräkkäin hävisi hyvän käden paremmille. Silti jäi kuva, että jotenkin tuon täytyi tietää tulevat kortit. Mitä arvelet?

        "Sai pienen rahavoiton, mutta putosi lopulta kun kaksi kertaa peräkkäin hävisi hyvän käden paremmille. Silti jäi kuva, että jotenkin tuon täytyi tietää tulevat kortit. Mitä arvelet?"

        Arvelen että jos kaveri olisi tiennyt tulevat kortit niin hän ei varmaankaan olisi pudonnut turnauksesta.


      • joku vaan....
        AAAKK kirjoitti:

        "Sai pienen rahavoiton, mutta putosi lopulta kun kaksi kertaa peräkkäin hävisi hyvän käden paremmille. Silti jäi kuva, että jotenkin tuon täytyi tietää tulevat kortit. Mitä arvelet?"

        Arvelen että jos kaveri olisi tiennyt tulevat kortit niin hän ei varmaankaan olisi pudonnut turnauksesta.

        Näyt uskovan vakaasti että joka tasolla pelihuoneissa homma on ehdottomasti rehellistä.
        Itse en sitä voi tehdä, koska kuvaamani heppu pelasi täysin maalaisjärjen ja pelifilosofian vastaisesti ja hyvin usein voitti suuria potteja juuri korteilla jotka jokainen amatöörikin kippaa automaattisesti. Ja kun kippaillaan n. 6-7/10, mutta sitten alle T korteilla ilman mitää vetoa, tai hyvin pienellä todennäköisyydellä voittokäteen pitkän turnauksen ajan aina vain toistuvasti maksellaan mitä vain ja stäkki kasvaa varmaa tasaista vauhtia. Kun seurasin peliä lähes 3 tuntia, niin jäi aivan selkeä kuva, että heppu tiesi pakasta tulevat kortit mutta ei voinut tietää muiden pelaajien kortteja. ...Ja lopulta yliarvioi pelinsä pari kertaa peräkkäin väärässä paikassa ja panosti liikaa. ...Eli sai toisella kertaa suoran pieniin kortteihin mutta hävisi täyskädelle ja toisella kertaa 2 pientä paria ja hävisi värille. Eli hävitessäänkin veti hyvät kädet alkujaan toivottomiin lähtöihin, mutta toisille vain tuli paremmat pelit. ...Paska munkki:):).

        Mutta kiitos siitä, kun ystävällisesti vastasit. ...Ja tietenkin laittaa miettimään, kun kokeneet pelaajat eivät ole mitään huomanneet. Minun päätelmäni näkemisteni ja vastauksesikin perusteella on, että ammattilaispöydissä tuollaista ei tapahdu ja rahaa on ehkä vasta viime aikoina alettu tehdä pienessä mittakaavassa ja kohtuullisen matalalla profiililla juuri vasta-alkajien kustannuksella. ...Ja että vahvasti epäilemäni tietomurto on tosiasia. Ja että näinkin se voi tuottaa tuhansia $ vikossa. ...En edes väitä olevani ammattilainen, mutta jo alkeet tietäen voi huomata, kun asiat eivät ole kohdallaan. Kun pelityyli jolla taatusti ei voi menestyä tuottaakin hyvää tulosta...


      • VOITETTAVISSA

        KUKAAN EI OLE VOITTANATON VAIKKA OLIS 10000 KÄTTÄ!!!


      • on saatana
        joku vaan.... kirjoitti:

        Näyt uskovan vakaasti että joka tasolla pelihuoneissa homma on ehdottomasti rehellistä.
        Itse en sitä voi tehdä, koska kuvaamani heppu pelasi täysin maalaisjärjen ja pelifilosofian vastaisesti ja hyvin usein voitti suuria potteja juuri korteilla jotka jokainen amatöörikin kippaa automaattisesti. Ja kun kippaillaan n. 6-7/10, mutta sitten alle T korteilla ilman mitää vetoa, tai hyvin pienellä todennäköisyydellä voittokäteen pitkän turnauksen ajan aina vain toistuvasti maksellaan mitä vain ja stäkki kasvaa varmaa tasaista vauhtia. Kun seurasin peliä lähes 3 tuntia, niin jäi aivan selkeä kuva, että heppu tiesi pakasta tulevat kortit mutta ei voinut tietää muiden pelaajien kortteja. ...Ja lopulta yliarvioi pelinsä pari kertaa peräkkäin väärässä paikassa ja panosti liikaa. ...Eli sai toisella kertaa suoran pieniin kortteihin mutta hävisi täyskädelle ja toisella kertaa 2 pientä paria ja hävisi värille. Eli hävitessäänkin veti hyvät kädet alkujaan toivottomiin lähtöihin, mutta toisille vain tuli paremmat pelit. ...Paska munkki:):).

        Mutta kiitos siitä, kun ystävällisesti vastasit. ...Ja tietenkin laittaa miettimään, kun kokeneet pelaajat eivät ole mitään huomanneet. Minun päätelmäni näkemisteni ja vastauksesikin perusteella on, että ammattilaispöydissä tuollaista ei tapahdu ja rahaa on ehkä vasta viime aikoina alettu tehdä pienessä mittakaavassa ja kohtuullisen matalalla profiililla juuri vasta-alkajien kustannuksella. ...Ja että vahvasti epäilemäni tietomurto on tosiasia. Ja että näinkin se voi tuottaa tuhansia $ vikossa. ...En edes väitä olevani ammattilainen, mutta jo alkeet tietäen voi huomata, kun asiat eivät ole kohdallaan. Kun pelityyli jolla taatusti ei voi menestyä tuottaakin hyvää tulosta...

        Käsittämätön tuuri aina jumalauta taas hävisin kaiken 200$.
        AA taskuparit pari häviää tyyliin 45 s, kaveri saa värin.
        AK käsi ei onnistu koskaan ja häviää 42 kaveri saa parin, tai kaksi. Toiste saatanan fisut lähtee mukaan aivan käsittämättömillä käsillä ja joka ikinen kerta voittavat.

        Esim. kädessäni AA taskupari. minua ennen oleva kaveri korottaa 10 5 suittareilla kuin tietäisi että takuulla floppi osuu. Ja niinhän hän se osuu värin verran. Toisinaan näkee tyyppejä jotka usein korottavat pelkällä roskalla ja joka saatanan kerta vievät potin, kolmosilla kaksilla pareilla, suoralla, värillä täyskädellä..

        Itse sen sijaan olen hävinny viimeisen viiden viikon aikana arviolta 99% käsistä. Roskaa tulee käteen sadasta jaosta about 95 kertaa. Ja mikään ei olisi osunut jos mukaan olisi lähteny. Vihdoin kun saa kunnon käden ei se kestä loppuun asti koskaan. Saatana! Vai taito peli. Kyllä mä voitin silloin joskus vielä kun normaali kortti onni oli. Vaan nyt kun mikään ei osu eikä toimi niin ei vaan voi voittaa, siinä ei enää taidolla ole paskankaan tekemistä kun vihut vetää voiton joka saatana kädellä. bluffitkaan eivät onnistui kuin äärimmäisen harvoin koska joku saatana saa aina korit jolla jatkaa.

        Olen todella kyllästyny pokeriin...Vihaan pokeria. Tuntuu siltä että tämä paska tuuri ei lopu koskiaan, pariin otteeseen näiden 5 viikkojen aikana olen hetken voittanu, saanu normaaleja kortteja jotka on myös kestänny loppuun. Tätä onnea ei tosin kestä kuin muutaman jaon jonka jälkeen sama alamäki jatkuu ja jatkuu vaan ikuisesti ilmeisesti.

        SATANAN PASKA POKERI!!!!!!!!!!!!!

        Ihan vitun sama missä pelaa joka helvetin mestassa sama alamäki. Olen menettäny uskon jo koko paskaan. Luulempa että maailmassa ei ole yhtään näin epäonnista ihmistä. Eikä kyse ole pelkästään pokerista vaan koko saatana elämästä, pelkää vitun kaaosta ja häviämistä koko paska. Aina kun saa hieman kiinni jostakin, kun tunne onnistumisesta hiipii, pieni usko, " hemmeti tämähän voi toimia, vihoinkin" niin jumalauta joka ikinen kerta se viedään pois, vedetään jalat alta ja sitä putoaa ain vaan kivuliaammin.

        Näin käy joka saatanan elämän alueella kaiken aikaa. Hieman kun jotain saavuttaa niin se viedään pois. Joka kerta kun pääsee jaloilleen sinut hakataan maahan entistä lujempaa. Terveys on menny, työt on menny, harrastukset on kuihtuneet, kaverit kadonneet. Tuntuu siltä että tämä sadistinen sairas maailma ei anna mun onnistua, menestyä ja olla onnellinen. Vittuillessaan toisinaan antaa hieman häntää ja kun siitä saa kiinni ja otteesta nauttimaan, saman tien hakataan häntä irti ja potkitaan pudonnutta joka suunnasta.

        Ei vittu!!!!!!!!!!!! taidan vetää vihdoin nirrin itseltäni helvettiin.
        Saatan kun tämä maailma rankaisee hyviä ihmisiä, syyttömiä ihmisiä, ihmisiä jotka toivovat kaikille hyvää.

        Vihaan tätä paskaa yli kaiken. Olen saanut tarpeekseni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2163
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1973
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1566
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1095
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      312
      1018
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      864
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      863
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe